Резюме від 30 червня 2022 Файл

Ирина

Керуючий, заступник керуючого, бізнес-тренер, редактор, викладач

Вік:
44 роки
Місто:
Бердянськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
ІРИНА ТРИКОЗ

09.05.1980 р.н.
м. Бердянськ, Запорізька область, громадянка України
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (вайбер, телеграм, ватсап), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

І. ОСВІТА:
1. 1998-2006 рр. - вища освіта, Магістр зі спеціальності «Менеджмент організацій», кваліфікація «менеджер-економіст», Бердянський інститут підприємництва.
2. Відвідала понад 40 різних курсів підвищення кваліфікації, тренінгів, бізнес-шкіл з: управління персоналом, лідерства, організації бізнесу, збуту, інновацій, менеджменту, психології, комунікацій, бізнес-плануванні, психології відносин у команді тощо. Маю сертифікати та свідоцтва.
3. Закінчила аспірантуру.
ІІ. Досвід практичної ДІЯЛЬНОСТІ:
1. 2003-2021 рр. – працювала старшим викладачем кафедри менеджменту і туризму Бердянського університету менеджменту і бізнесу та Економіко-правового коледжу.
2. з 2010 року – веду власну підприємницьку діяльність у сфері торгівлі та бізнес-освіти он-лайн.

ІІІ. Професійні здобутки:
Торгівля:
1) повний цикл організації та управління інтернет-магазином та власною мережею торгових точок;
2) співпраця із постачальниками, контрагентами, клієнтами; прийом замовлень та організація доставки замовлень; ведення клієнтської бази,
3) оформлення звітної, податкової та іншої документації,
Бізнес-тренерство та грантова діяльність:
4) організувала та провела понад 1000 різних навчань для підприємств України, ФОПів, самозайнятих та фізичних осіб,
5) автор понад 20 різноманітних навчальних програм, тренінгів, курсів підвищення кваліфікації,
6) налагодження бізнес-комунікацій з клієнтами та запрошеними спікерами; створення та наповнення інформаційних чатів, соцмереж, електронної бібліотеки записів авторських тренінгів на власному Ютуб-каналі,
7) виграла для себе 1 тендер та 6 грантових конкурсів на проведення навчання для підприємців, а також допомогла виграти 1 тендер, 2 грантові програми та прийняти участь у багатьох конкурсах клієнтам щодо розвитку їх бізнесу,
8) оформлення звітної та ділової електронної документації; видаю свідоцтва та сертифікати навчання,
9) засновала Бізнес-коледж – короткострокове онлайн навчання для дорослих та підлітків за різними програмами,
Викладацька та науково-дослідна діяльність:
10) розробила понад 30 різних освітніх курсів, навчальних програм, конспектів лекцій та іншого навчально-методичного забезпечення дисциплін управлінського, економічного та бізнес-напрямів згідно стандартів вищої освіти України,
11) організація та проведення онлайн та офлайн різнопланових видів навчань та ділових зустрічей,
12) вмію якісно редагувати текст, копірайтинг, рерайтинг літератури,
13) керувала науково-дослідною лабораторією та підготувала понад 300 студентів до перемоги у конкурсах наукових та магістерських робіт, бізнес-ідей, бізнес-планів тощо,
14) приймала участь у 4-х наукових темах державного замовлення. Маю Довідки про впровадження результатів своїх наукових досліджень у практичну діяльність органів місцевого самоврядування по Запорізькій та Донецькій областях,
15) автор понад 90 наукових статей, монографій та тез конференцій, співавтор 2-х навчально-методичних підручників.

ІV. Професійні навички:
керівництво та організація роботи колективу;
налагодження співробітництва та ефективних комунікаційних взаємозв’язків;
вміння домовлятися;
навички планування, контролю, аналізу, координації;
практика продажів;
вміння структурувати інформацію;
розробка навчальних програм та науково-методичної літератури;
навички генерації та пошуку ідей;
організація та проведення різноманітних заходів;
оформлення ділової документації та звітності;
впевнений користувач ПК, різних програм, Інтернет платформ тощо.

V. особисті якості:
здоровий глузд,
дипломатичність,
адекватність,
трудоголізм,
доброзичливість,
комунікація,
амбітність,
аналіз і прогнозування,
послідовність у досягненні мети,
креативність,
управління процесами,
системне мислення,
доведення справи до результату,
постійне самовдосконалення,
пояснювати складне просто,
бачити раціональне зерно,
ідейність у розробці проектів,
швидко вчусь та можу навчити.

VІ. Додаткова інформація:
Заміжня, син 6 років.
Водійські права: категорія В.
Хобі: психологія, дизайн.
Мови: українська та російська (вільно), англійська (рівень Intermediate – B1).
Готовність до відряджень та підвищення кваліфікації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: