Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Людмила

Офіс-менеджер, бухгалтер по первинці, оператор, секретар

Вік:
42 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Завезиступ Людмила Петрівна
Ціль
Працювати та розвиватись.
Бажана винагорода , буде та винагорода, що гідно оцінить мене як працівника з певним досвідом роботи та бажанням працювати

Трудова діяльність
2002-2006р.ПП”Нафтаагропостач-2000”м.Черкаси
Бухгалтер з певинної документації
Підготовка та оформлення документації
Ведення первинної документації підприємства
Ведення складського обліку
Операції з платіжними документами (робота в системі „Клієнт-банк”)
Органiзацiя діловодства, кадрова робота.
Отримання, відправка та реєстрація кореспонденції.
Приймання телефонних дзвінків та їх розподілення.
Виконання доручень керівника.

2003-2006р.ПП Крощенком.Черкаси
менеджер-логіст (робота за сумісництвом)
Організація роботи автотранспорта (пошук клієнтів, схеми поїздок)
Договірна робота, поточна переписка
Підготовка та оформлення документації
Облік та контроль надходження грошових коштів.
Облік дебіторської та кредиторської заборгованості підприємства.

2006-2013р.ТОВ”АН”МЕРЕДІАН”м.Черкаси
Агент з нерухомості (ріелтор)
Моніторинг та аналіз ринку нерухомості
Робота з клієнтами (підбір вигідних варіантів нерухомості, пошук клієнтів).
Консультування клієнтів.
Підготовка документів для проведення операцій купівлі-продажу об’єктів нерухомості.
Оформлення документів ( БТІ).

Жовтень 2014р.-Квітень 2015р. Черкаська обласна Філармонія
Працівник відділу обслуговування клієнтів.
2016р -по теперішній час - ТОВ «Сафарі»м.Черкаси
Бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер
- Ведення первинної документації підприємства в 1С бухгалтерії
-Оформлення договорів
-Розподіл вхідних дзвінків
-Організація діловодства, кадрова робота.
-Ведення ділової переписки
-Ведення телефонних переговорів
-Реєстрація кореспонденції та її розподіл і відправлення
-Консультація відвідувачів
-Виконнання доручень директора

Освіта
1996-2002р.Черкаський державний технологічний університет
Факультет: Фінанси та кредит.
Спеціальність: Экономіст-фінансист.
Про себе
одружена, маю дитину.
Професійні якості
Грамотне володіння українською та російською мовами у діловій переписці та вільне спілкування , уважність і оперативність при оформленні документів, вміння спілкуватись із клієнтами та відстоювати інтереси фірми, впевнений користувач ПК(1С Бухгалтерія, Інтернет,Word, Excel), планування роботи, оперативне вирішення виробничих завдань, активна життєва позиція
Особисті якості
Відповідальна, комунікабельна, не конфліктна, швидко навчаюсь, без шкідливих звичок, маю бажання працювати i розвиватись.

Контактний телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: