Резюме від 4 січня 2022 Файл

Олеся

Менеджер з продажу, реклами, особистий помічник керівника, секретар

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Вороніна Олеся Володмирівна

22.03.1986 р.н.
м. Київ, вул. Симиренко, 2/19
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана заробітна плата: від 20 000 грн.

Посада:
менеджер з продажу / рекламі, клієнт менеджер, особистий помічник керівника, секретар -
референт, старший адміністратор.

Графік роботи:
гнучкий, віддалена робота, повна зайнятість.

Готова до відряджень.
Водійські права категорії В.

Освіта

ВУЗ: Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв (2004 - 2009)
Факультет: Документознавство та інформаційна діяльність.
Спеціальність: Документознавець - референт органів державної влади тамісцевого
самоврядування.

Курси

Laba: Менеджер з продажу.
Досвід роботи

ТОВ «Міжнародна тенісна академія» 11.2018 – 09.2021
Менеджер по організації консультаційних послуг, клієнт - менеджер, менеджер з продажу
Обов’язки:
•робота з клієнтами відповідно до прийнятих в компанії корпоративними
стандартамиобслуговування клієнтів;
•створення і коригування структури і формату бази даних потенційних клієнтів;
•просування послуг академії;
•інформування та консультування клієнтів академії з питань, що стосуються послуг, що надаються;
•забезпечення контролю за збереженням матеріальних цінностей;
•інформування керівництва про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживати заходів
щодо їх ліквідації;
•виконання планових норм з продажу клубних карт;
•підтримання контакту з клієнтами на протязі дії клубної картки;
•вживати заходів щодо скарг і пропозицій від клієнтів.

Салон «Азбука краси» 12.2015 – 08.2018
Старший адміністратор, помічник керівника
Обов’язки:
•ведення бази даних клієнтів;
•запис клієнтів;
•вхідні / вихідні дзвінки;
•контроль закупівель, переговори з постачальниками;
•координація роботи співробітників, контроль дисципліни;
•інвентаризація;
•складання і ведення робочих графіків;
•облік фінансів і робота з касою;
•щомісячні звіти;
•продаж косметики і послуг салону;
•збір і аналіз відгуків для поліпшення якості обслуговування;
•документація по оформленню та звільнення співробітників.

ООО “NETCAST Technologies” 01.2014 – 10.2014
Секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
Обов’язки:
•організація зустрічей і поїздок керівника;
•прийом і розподіл телефонних дзвінків;
•відправка, прийом електронної пошти;
•технічна підтримка клієнтів компанії;
•реєстрація, робота з вхідною-вихідною кореспонденцією і документацією;
•складання кадрових наказів;
•ведення адміністративно-господарської діяльності;
•набір і коректування тексту будь-якої складності;
•контент менеджер.

ТОВ «Київ Постпродакшн» 01.2011 – 10.2012
Офіс – менеджер
Обов’язки:
•прийом і розподіл телефонних дзвінків;
•ведення адміністративно-господарської діяльності;
•виконання доручень керівника;
•контроль за виконанням доручень;
•прийом гостей компанії;
•реєстрація, робота з вхідною-вихідною кореспонденцією і документацією;
•складання кадрових наказів;
•підготовка презентацій;
•контроль робочої дисципліни співробітників;
•реєстрація співробітників.

СП «Лисичанськтепломережа» 11.2009 – 10.2010
Працівник абонентського відділу
Обов’язки:
•перерахунок і проведення звірок з оплати комунальних послуг з населенням;
•прийом і фіксування показників лічильників абонентів;
•прийом документів та оформлення пільг на комунальні послуги абонентам;
•укладення договорів з реструктуризації заборгованості по комунальних послугах;
•видача довідок для оформлення субсидій абонентам.

Володіння іноземними мовами:
Англійська, Elementary (планую курс підвищення рівня).

Особисті якості:
Відповідальність, креативність, ініціативність, стресостійкість, комунікабельність, здатність
швидко навчатися, оперативність.

Про себе:
Захоплююся розвитком особистості, психологією та ментальним здоров'ям людини.
Займаюся спортом, у вільний час читаю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: