• PRO

Мар'яна

Особистий помічник керівника, депутата, офіс-адміністратор

Розглядає посади:
Особистий помічник керівника, депутата, офіс-адміністратор, Мерчендайзер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник генерального директора

з 07.2024 по нині (1 рік 1 місяць)
ТзОВ «Торговий дім «ЛембергМіт», Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Організація процесу забезпечення офісу необхідними матеріалами: робота з постачальниками, формування замовлень, отримання матеріалів, контроль, розрахунок і ін, ведення звітності.
2. Опрацювання вхідної/вихідної документації, внесення даних в програму 1С, зокрема наповнення 1С відповідними даними по кожному контрагенту, розподіл документів по відділах офісу.
3. Контроль руху документів по офісу та за підписанням необхідних документів, відправка документації поштовими та кур’єрськими службами по Україні та за її межі.
4. Робота з юридичним відділом, а саме робота з договорами (подання пакету документів, контроль за часом створення та підписання договорів, їх облік та рух по по офісу).
6. Виконання різнопланових доручень керівника.
7. Аудит договорів в 1С, укладених компанією за попередні роки, звітність керівництву.
8. Опрацювання звернень від споживачів та клієнтів, надання зворотнього зв’язку.
9. Організація онлайн зустрічей в google-meet.
10. Ведення календаря керівника.

Асистент вчителя інклюзивного класу

з 09.2023 по 07.2024 (10 місяців)
СЗШ № 97, Львів (Освіта, наука)

1. Психолого-педагогічний супровід на постійній основі дитини з особливими освітніми потребами.
2. Спостереження за дитиною для вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;
3. Участь в організації освітнього процесу дитини з ООП;
4. Участь у розробці індивідуальної програми розвитку дитини;
5. Участь у підготовці індивідуального навчального плану та індивідуальної навчальної програми;
6. Адаптація освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП;
7. Оцінка спільно з вчителем/вихователем рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених індивідуальною програмою розвитку;
8. Підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;
9. Надання інформації батькам, педагогічним працівникам про особливості розвитку дитини з ООП.
10. Звітність.

Офіс-адміністратор, помічник юриста

з 09.2020 по нині (4 роки 11 місяців)
Будівельна компанія «Аспект Інвестбуд», ТзОВ, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Забезпечення офісу необхідними матеріалами.
2. Опрацювання вхідної документації, контроль руху документів по відділах офісу та за підписанням необхідних документів, відправка документації поштовими та кур’єрськими службами.
4. Допомога керівнику юридичного відділу, виконання його доручень. Ведення журналу обліку Договорів. Вичитка Договорів підряду/субпідряду, постачання.
5. Організація та контроль роботи обслуговуючих служб.
6. Заповнення заявок по сертифікації на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001. Оптимізація даних для подання заявки.
7. Заповнення заявок для проходження тендерів, оптимізація даних для подання заявок та надання повного переліку документів, зокрема створення нових та організація надання документів з різних відділів товариства, необхідних для цього процесу.
8. Робота з орг.технікою.

Помічник директора

з 07.2019 по 08.2020 (1 рік 1 місяць)
Будівельна компанія «Райтман Парк», Львів (Будівництво котеджів)

1.Контроль процесу забезпечення офісу необхідними матеріалами.
2. Виконання доручень керівника. Пошук, аналіз затребуваної інформації.
3. Підготовка та подання документів до різних відділів Львівської міської ради, ДАБІ, РГК «Львівгаз», ЛМКП «Львівводоканал» та ін.
4. Робота з клієнтами: огляд нерухомості, надання повної інформації, надання планів, документальний супровід для переоформлення права власності.
5. Робота на об’єкті: з постачальниками – отримання матеріалів, розрахунок і ін., з робітниками.
6. Робота з нотаріальними конторами, кур’єрськими та поштовими службами, організація та контроль роботи обслуговуючих служб.

Менеджер-управлінець з адміністративної діяльності.

з 03.2018 по 06.2019 (1 рік 3 місяці)
Транспортна компанія «Транс Сервіс», ТзОВ, Львів (Надання послуг вантажних перевезень)

1. Опрацювання вхідної документації, внесення даних в програму 1С, розподіл документів по відділах офісу.
2. Контроль руху документів по офісу та за підписанням необхідних документів, внесення даних в програму 1С, відправка документації поштовими та кур’єрськими службами.
3. Створення архіву документації по власних земельних ділянках даного та суміжних підприємств, а також земельних ділянок, котрі перебувають в приватній власності. Робота з Публічною кадастровою картою України та з ГУ Держгеокадастру України у Львівській області.
4. Робота у фінансовому відділі в програмі 1С - розділ заявок на постачання.
5. Співпраця з агенціями перекладів.
6. Забезпечення офісу необхідними матеріалами.

Помічник депутата ЛМР

з 04.2016 по 03.2018 (1 рік 11 місяців)
Помічник депутата ЛМР, Львів (Депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, має всю повноту прав, що забезпечують його активну участь у діяльності ради та утворюваних нею органів, несе обов'язки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення.)

1. Організація роботи Громадської приймальні:
- забезпечення необхідними матеріалами;
- прийом громадян, ведення журналу прийому, аналіз теми, з якою звертаються громадяни, роз’яснення та надання консультацій за потреби на місці, прийом/видача документів для надання матеріальної допомоги.
2. Написання, подання депутатських Звернень та Запитів до найрізноманітніших відділів, управлінь Львівської міської ради та інших установ, контроль за їх виконанням.
3. Співпраця з районними адміністраціями м. Львова, ЖЕКами, ОСББ; комунальними службами і т.ін.
4. Організація зборів мешканців виборчого округу, збір підписів.
5. Участь в організації надання інформації та голосуванні за подані проекти громадського бюджету від виборчого округу. Щороку перші місця.
6. Участь в комісії озеленення скверу Віри, Надії, Любові; участь в зустрічі з депутатом та проектантом в розробці проекту розташування газонів та хідників у сквері ім. І.-В.Берези; участь в комісії з представниками поліції по влаштуванню пішохідних переходів та встановленню відповідних знаків, нанесення розмітки по вул. Щурата.
7. Самостійний огляд та аналіз проблематики виборчого округу.
8. Ведення архіву депутатських Звернень та Запитів.
9. Активна участь в процесі організації ОСН.

Офіс-менеджер, помічник керівника

з 04.2016 по 03.2018 (1 рік 11 місяців)
Юридична компанія «АйЕм Партнерс», ТзОВ, Львів (Юриспруденція)

1.Контроль процесу забезпечення офісу необхідними матеріалами.
2.Організація та контроль роботи обслуговуючих служб, за потреби.
3.Робота в маркетинговому напрямку (погодження кліше логотипу компанії, його розмірів, кольористики; погодження та замовлення друку візиток, реклами на BillBoard, листівках, ручках, чашках, щоденниках і календарях).
4.Виконання доручень директорів. Пошук, аналіз затребуваної інформації, налагодження контактів з імовірними контрагентами/партнерами.
5.Робота з базою клієнтів, котрі мають намір емігрувати до США та Канади, надання інформації, ведення обліку.
6.Пошук на пропонованих сайтах майбутніх працівників компанії за заданими керівництвом параметрами (підбір по резюме, попередня співбесіда, організація співбесід з відібраними мною особами).
7.Ведення внутрішньої каси підприємства та обліку оплати комунальних послуг ОСББ.
8.Співпраця з агенціями перекладів.
9.Співпраця з нотаріальними конторами.
10. Подання підготованих компанією документів до судових установ різної інстанції.
11. Співпраця з кур’єрськими службами по Україні та міжнародними.

Помічник приватного нотаріуса, консультант

з 03.2009 по 06.2011 (2 роки 3 місяці)
Приватний нотаріус Петелька І.В., Львів (Надання нотаріальних послуг)

1. Ведення відкритих спадкових справ, відкриття, реєстрація нових та їх завершення, видачею Свідоцтв про право на спадщину; робота в Спадковому реєстрі України.
2. Оформлення Договорів купівлі-продажу, попереднього продажу, комісії, оренди; робота в Держаному реєстрі обтяжень та Державному реєстрі рухомого/нерухомого майна.
3. Оформлення різноманітних заяв та доручень.
4. Оформлення Заповітів, реєстрація в Спадковому реєстрі України.
5. Оформлення Статутів та інших юридичних документів для юр.осіб.
6. Співпраця з агенціями перекладів та оформлення перекладів, апостилів, засвідчення справжності підпису перекладача.
7. Робота в Державному реєстрі нотаріальних бланків.
8. Методичне ведення усіх необхідних журналів обліку.
9. Досвід виїздів по місцю здійснення нотаріальних дій за потреби клієнтів.
10. Подання звітності до нотаріального архіву.

Помічник нотаріуса

з 05.2008 по 03.2009 (10 місяців)
Винниківська державна нотаріальна контора, Львів (Надання нотаріальних послуг)

1. Ведення відкритих спадкових справ, відкриття, реєстрація нових та їх завершення, видачею Свідоцтв про право на спадщину; робота в Спадковому реєстрі України.
2. Оформлення Договорів купівлі-продажу, попереднього продажу, комісії, оренди; робота в Держаному реєстрі обтяжень та Державному реєстрі рухомого/нерухомого майна.
3. Оформлення різноманітних заяв та доручень.
4. Оформлення Заповітів, реєстрація в Спадковому реєстрі України.
5. Робота в Державному реєстрі нотаріальних бланків.
6. Методичне ведення усіх необхідних журналів обліку.
7. Підготовка усіх матеріалів і журналів для закриття нотаріальної контори та здачі документів до Львівського державного нотаріального архіву.

Освіта

Львівський національний університет ім. І. Франка

“Правознавство”, Львів
Незакінчена вища, з 2015 по 2019 (4 роки)

Національний Університет “Львівська політехніка”

“Управлінець навчальним закладом”(диплом магістра), “Документознавство” (диплом бакалавра), Львів
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Модельне агенство «OK’S Models», диплом манекенниці

2003р.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Робота з постачальниками
  • Державні реєстри

Рекомендації

  • Коваль Галина

    Коваль Галина

    Керівник відділу кадрів, HR менеджер, "Аспект Інвестбуд", ТзОВ

    Контактні дані приховані
  • Петелька Олександра Олексіївна

    Петелька Олександра Олексіївна

    Приватний нотаріус Петелька І.В.

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Додаткові відомості
Є в наявності права на водіння авто категорії «В», стаж водіння – 13 років.

Швидко адаптуюсь до нових умов праці та навчаюсь нового. Володію лідерськими та організаторськими здібностями. Також чіткою дикцією та грамотною державною мовою. Комунікабельна, привітна; чітка та виконавча. За характером активна, доброзичлива, справедлива, не конфліктна, з усвідомленням субординації.

Активний волонтер. Проте, бажання допомагати людям приємно також поєднувати з роботою - це надає розуміння важливості виконаної роботи.

Хобі: 1) поетеса, 2) виготовлення декоративних прикрас до загальноприйнятих свят.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: