- PRO
Мария
Personal assistant, administrative manager
- Розглядає посади:
- Personal assistant, administrative manager, Адміністратор салону краси, Виконавчий директор, Адміністратор готелю
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 39 років
- Місто проживання:
- Інші країни
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/790383/
Досвід роботи
Sales advisor
з 04.2025 по нині
(4 місяці)
PVH group, Інші країни (Роздрібна торгівля)
Sales manager
з 09.2024 по 03.2025
(6 місяців)
HM Hennes & Mauritz, Інші країни (Роздрібна торгівля)
Teamkollegin Verkauf
з 01.2024 по 08.2024
(7 місяців)
SCHMID (Deutschland), Інші країни (Роздрібна торгівля)
Sales floor support;
Customer service and advice;
Receipt of goods.
Досвід роботи * Assistant to the Office of the General Director
з 07.2022 по 04.2023
(9 місяців)
D.TRADING, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Planning the working day of the heads of residents / non-residents (organization of internal / external meetings;
- organization of business trips, business trips;
Travel support;
- work in the foreign office of the company (Switzerland);
- coordination of work of the foreign office of the company;
- participation in production meetings, keeping minutes;
- control over the execution of tasks, orders, orders;
- negotiation of contracts in Quantum Echo (K2);
- establishment of counterparties of non-residents in SAP, control of the coordination of counterparties by responsible persons;
- coordination, establishment of administrative contracts in Allegro;- establishment of accounts (invoices) in Tm5;
- work with notaries;
- coordination of work with contractors of the foreign office;
- support for the life of the office, participation in solving organizational issues;
- organization of corporate events;
- provision of necessary materials for meetings;
- collection and compilation of data on planning the budget of the Directorates for further organization of sending to the responsible person;
- execution of instructions for the organization of business processes;
- timely processing and distribution of incoming correspondence, preparation, registration, sending outgoing correspondence;
Assistant to the Office of the General Director
з 07.2019 по 03.2022
(2 роки 8 місяців)
DTEK ENERGY, Киев (Енергетика)
Planning the working day of the head (organization of internal / external meetings;
organization of business trips, business trips;
Travel support;
organizing meetings, receiving visitors to the director;
participation in production meetings, keeping minutes; control over the execution of tasks, orders, orders;
providing the necessary materials for meetings;
collection and compilation of data on planning the budget of the Directorates for further organization of sending to the responsible person;
execution of instructions for the organization of business processes;
timely processing and distribution of incoming correspondence, preparation, registration, sending outgoing correspondence;
agreement on the contract in K2;
support for the life of the office, participation in solving organizational issues; assistance in organizing corporate events;
Corporate secretary
з 07.2015 по 07.2019
(4 роки)
Financial sector, Киев (Financial)
-registration, control of execution of documents, orders;
-maintaining a database of internal normative documents;
-organization, participation in meetings, the minutes of the meetings;
- distribution of incoming information and documents according to company standards;
-preparation of necessary reports on the execution of tasks, orders management, letters;
-making presentations;
-monitoring the required information;
-organization of corporate events, trainings for employees, business courses;
-preparation and organization of travel management;
-providing office with all necessary.
Administrative manager
з 09.2014 по 06.2015
(9 місяців)
PE, Kyiv (Real property)
Personal assistant to the Chairman of the Board
з 11.2013 по 07.2014
(8 місяців)
"Brokbusinessbank" PJSC (Finance, banking, and insurance)
Assistant to Chief Board
з 04.2006 по 11.2013
(7 років 7 місяців)
«Ukrnafta» РJSC (Mining industry)
Освіта
Inter -Regional Academy of personal management
Management of foreign economic activities, Kyiv
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 8 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Volkshochschule, German
2023
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь Internet
- MS Office
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Opera
- Outlook Express
- Google Docs
- Express
- Творчество
- Tm5
- Allegro
- SAP ERP
- Користувач ChatGPT
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Німецька — середній
Додаткова інформація
Goal:
I will consider an administrative position, I want to use the acquired professional skills, develop in new directions, projects, I am ready to study in other areas of activity.
I am considering remote work, I am loyal to business trips or office work abroad. I am not in Ukraine.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Інші країни, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Teamkollegin Verkauf, SCHMID (Deutcshland), 7 місяців
- Ассистент Аппарата Генерального директора, D.TRADING, 9 місяців
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Київ, Кременчук, Дистанційно -
Адміністратор
Вінниця, Дистанційно -
Адміністратор
Львів, Дистанційно -
Менеджер, адміністратор
20000 грн, Ужгород, Дистанційно -
Адміністратор (Instagram)
Дистанційно -
Адміністратор
Рівне, Дистанційно