Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Анатолій

Юрист, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продаж, менеджер, юрисконсульт.

з 07.2021 по 12.2021 (5 місяців)
Агенство нерухомості, Одеса (Деятельность агенств недвижимости)

Самозайнята особа

з 12.2020 по нині (3 роки 4 місяці)
Фізична особа-підприємець "Стельмах А.П., Одеса (Юридичні послуги, посередництво, торгівля товарами різних направлень, навчальні послуги, послуги в сфері транспорту.)

Надання послуг з юридичного супроводу підприємств всіх форм власності.
Надання послуг, консультацій зі створення, реорганізації та ліквідації юридичних осіб.
Надання супроводу з реєстрації юридичних осіб.
Надання супроводу з реєстрації (перереєстрації) нерухомого майна, оцінки та БТІ.
Надання послуг супроводу будівельних організацій.
Надання послуг супроводу ОСББ, діяльності та функціонування багатоквартирних будинків, реєстрація ОСББ, допомога в поточній діяльності (юридична та технічна)
Надання послуг незалежного оцінювання діяльності та ефективності персоналу, проведення поверхового аудиту діяльності підприємства, виявлення потенційних ризиків для власника. Пошук інформації, менеджмент. посередницькі послуги.
Реалізація власного товару (прибл.1,5 роки)

Директор

з 08.2017 по 11.2020 (3 роки 3 місяці)
ПП "Одеський регіональний навчальний центр", Одеса (Транспортна, навчання водіння, працевлаштування, посередницькі та інформаційні послуги.)

- Менеджемент підприємства на всіх етапах (від створення юридичної особи до початку стійкого ведення господарської діяльності.
- Пошук постачальників послуг.
- Пошук клієнтів, створення та формування клієнтської бази, робота з постійними клієнтами.
- Робота із залучення юридичних осіб до співпраці та створення унікальник сумісник проектів (навчання водіїв, персоналу)
- Пошук нових направлень та песпективних сфер діяльності підприжмства.
- Навчання персоналу, розробка нових алгоритмів діяльності.
- Ведення поточної звітності.
- Ведення рекламного направлення.
- Аналіз діяльності підприємства та коригування планів з ровитку.

Заступник директора з юридичних та адміністративних питань

з 04.2017 по 11.2019 (2 роки 7 місяців)
ПП "-ФАВОРИТ-", Одеса (Транспортна, діяльність шкіл з підготовки водів, посередництво, надання інформ. послуг.)

• Здійснення повного супроводу діяльності підприжмства від купівлі юр особи до ведення діяльності.
• Взаємодія з профільними контролюючими органами (РСЦ, ТСЦ МВС України)
• Розробка внутрішньої регламентної документації (Положень, інструкцій, наказів тощо)
• Введення нових принципів роботи з клієнтамі, підвищення клієнтоорієнтованності.
• Пошук та проведення перемовин з новими потенційними партнерами суміжних направлень діяльності з метою створення навчальних та (або) інших сумісних проектів. Регулювання, адміністрування та супровід таких взаємовідношень.
• Контроль діяльності підприємства, зокрема в юридичному полі.
• Пошук можливостей та шляхів вирішення задач, в разі виходу підприємства за межі юридичного поля.
• Робота з проблемними клієнтами, вирішення конфліктних ситуацій.
• Залучення нових співробітників.
• Оптимізація та систематизація роботи працівників.

Юрисконсульт

з 12.2014 по 03.2017 (2 роки 3 місяці)
Українське державне підприємство "Укрінтеравтосервіс" (філія "Одеський державний обласний навчально-курсовий комбінат", Одеса (Транспортна, діяльність шкіл з підготовки водів, посередництво, надання інформ. послуг.)

• Повний юридичний супровід діяльності відокремленого підрозділу юридичної особи державної форми власності.
• Захист інтересів відокремленого підрозділу перед головним управлінням юридичної особи.
• Супровід процедури реорганізації державного підприємства.
• постійне проведення контрольної та інвентаризаційної діяльності.
• Взаємодія з структурними підпрозділами підприжмства, консультування персоналу, роз'яснення положень та норм законодавства. Допомога приймати рішення в правовому полу Українського законодавства.
• Розробта норм та положень, необхідних в роботі підприємства.
• Захист інтересів керівництва перед контролюючими органами та центральним керівництвом підприємства.
• Претензійна діяльність.
• Захист прав колективу.
• Посилене ведення активної ділової переписки.
• Робота в ненормованому режимі.
• Захист інтересів підприємства в умовах проведення процесуальних дій в кримінальному провадження (обшуки, вилучення тощо)

Начальник контрольно-ревізійної комісії, юрист організації.

з 05.2014 по 08.2015 (1 рік 3 місяці)
Одеська міська організація Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина", Одеса (Діяльність політичних партій)

- Виконання контрольно-ревізійних функцій.
- Поточний аналіз діяльності організації політичної партії, Винесення пропозицій з покращення роботи орагнізації партії.
- Юридчний супровід діяльності партії.
- Інвентаризація майна, контроль за цільовим використанням майна партії.
- Здійснення поточного контролю діяльності відокремлений підрозділів партії.
- Пошук недоліків діяльності та внесення пропозицій з їх усунення.
- Ведення засідань комісії, складання протоколів засідань, протокольних доручень, контроль за їх виконанням.
- Проведення контрольних перевірок підрозділів, складання актів перевірок.
- Юридичний супровід поточної діяльності підрозділу партії та аналіз перспективних напрямків розвитку.
- Створення повноцінної партійної структури в регіоні.
- Аналітика змін в законодавстві в розрізі прямого впливу на діяльність партійної організації.
- Здійснення юридичної підтримки виорчого процесу.
- Діяльність громадської приймальні. Прийом громадян, консультування, розяснення та складання первинних документів для захисту громадян.
- Пряма участь у виборах та процесі.

Головний спеціаліст юридичного відділу

з 12.2012 по 04.2014 (1 рік 4 місяці)
Інспекція з благоустрою території міста Одеської міської ради, Одеса (Діяльність органів місцевого самоврядування)

- Обробка вхідної документації
- Юридичний аналіз змін в законодавстві.
- Обробка звернень громадян.
- Особистий прийом громадян.
-Аналіз законодавчої бази, допомога в прийнятті рішень керівному складу.
- Аналіз та обробка рішень Одеського міського голови.
- Виїздне інспектування благоустрою території міста.

Головний спеціаліст відділу дозволів та узгодження

з 10.2012 по 12.2012 (2 місяці)
Інспекція з благоустрою території міста Одеської міської ради, Одеса (Діяльність органів місцевого самоврядування)

- щоденний моніторинг законодавства та рішень органів місцевого самоврядування в розрізі благоустрою території міста.
- Аналіз діяльності відділу в сфері благоустрою території міста.
- Оцінка вхідних заяв на предмет відповідності законодавству та правилам благоустрою міста Одеси.
- Юридичний супровід діяльності інспекторського складу.

Торгівельний представник

з 04.2012 по 07.2012 (3 місяці)
Приватне підприємство "Патртнер Ф", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Освіта

Одеський державний університет внутрішніх справ МВС України

Правознавство, магістр, Одеса
Вища, з 2010 по 2011 (1 рік)

Международный гуманитарный университет (Одесса)

Правознавство, бакалавр, Одеса
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

Користувач ПК CRM Знання офісних програм Навички роботи з комп’ютером, Уверенный пользователь ПК. Офисные

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

• АДЕКВАТНІСТЬ.
• ПОРЯДОЧНІСТЬ.
• Пунктуальність.
• Клієнтоорієнтованість.
• Опрятність
• Пунктуальність.
• Стресостійкість.
• Готовність працювати на результат.
• Вміння проводити перемовини.
• Здатність до навчання.
• Досвід юридичного та комерційного супроводу підприємств.
• Досвід керівних посад.
• Досвід ведення ділового листування.
• Досвід роботи в надзвичайних ситуаціях.
• Досвід ведення листування та взаємодії з контролюючими організаціями.
• Досвід супроводження державної реєстрації (юр особи/ право власності)
• Досвід роботи з орендодавцями та орендарями.
• Впевнений користувач ПК.
• Претензійно-позовна робота.
• Вміння працювати в команді.
• Досвід досудового вреголювання спорів.
• Можлива робота в режимі різнонаправленності. Відсутність небажання зміни направленності. Можлива поєднана робота як в режимі правового, так і технічного, комерційного і комунального супроводу.

Дякую за перегляд.
Вдалого дня!

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: