Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Анатолій

Заступник з юридичної, господарської, адміністративної частини, юрист

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продаж, юрист, адміністративний керуючий

з 07.2021 по 12.2021 (5 місяців)
Агенство нерухомості, Одеса (Деятельность агенств недвижимости)

Директор

з 08.2017 по 11.2020 (3 роки 3 місяці)
ПП "Одеський регіональний навчальний центр", Одеса (Деятельность органов местного самоуправления)

- Менеджмент Предприятия от регистрации юридического лица до устойчивого ведения хозяйственной деятельности.
- Поиск поставщиков услуг.
- Поиск клиентов, формирование клиентской базы, работа с постоянными клиентами.
- Работа по привлечению юридических лиц и созданию уникальных совместных проектов (обучение водителей, сотрудников)
- Поиск новых направлений и перспективных сфер деятельности.
- Обучение персонала, разработка методических рекомендаций и алгоритмов.
- Ведение текущей и промежуточной отчетности.
- Ведение рекламной кампании.
- Анализ деятельности предприятия и формирование планов развития.

Заместитель директора по юридическим и административным вопросам

з 04.2017 по 11.2019 (2 роки 7 місяців)
ПП "-ФАВОРИТ-", Одеса (Транспортная, курсы вождения, трудоустройство, посреднические услуги.)

• Осуществление полного сопровождения деятельности предприятия от создания до самостоятельной деятельности.
• Взаимодействие с профильными контролирующими органами МВД (Главный и территориальные сервисные центры)
• Разработка внутренней регламентной документации (положений, инструкций, приказов и т.п.
• Внедрение новых принципов работы с клиентами, повышение клиентоорентированности сотрудников.
• Поиск и проведение переговоров для создания новых партнерских отношений с предприятиями, регламентация таких отношений.
• Контроль деятельности предприятия в юридическом поле.
• Поиск возможностей и путей для решения задач в случае выхода деятельности предприятия за рамки юридического поля.
• Работа с проблемными клиентами, решение конфликтных ситуаций.
• Поиск новых сотрудников.
• Оптимизация и систематизация работы коллектива.

Самозайнята особа

з 12.2016 по нині (7 років 4 місяці)
ФОП "Стельмах А.П.", Одеса (Юридические услуги, посредничество, торговля товарами разных направлений, образовательные услуги, услуги в сфере транспорта.)

Надання послуг з юридичного супроводу підприємств всіх форм власності.
Надання послуг, консультацій зі створення, реорганізації та ліквідації юридичних осіб.
Надання супроводу з реєстрації юридичних осіб.
Надання супроводу з реєстрації (перереєстрації) нерухомого майна, оцінки та БТІ.
Надання послуг супроводу будівельних організацій.
Надання послуг супроводу ОСББ, діяльності та функціонування багатоквартирних будинків, реєстрація ОСББ, допомога в поточній діяльності (юридична та технічна)
Надання послуг незалежного оцінювання діяльності та ефективності персоналу, проведення поверхового аудиту діяльності підприємства, виявлення потенційних ризиків для власника. Пошук інформації, менеджмент. посередницькі послуги.
Реалізація власного товару (прибл.1,5 роки)

Юрисконсульт

з 12.2014 по 03.2017 (2 роки 3 місяці)
Українське державне підприємство "Укрінтеравтосервіс" (філія "Одеський державний обласний навчально-курсовий комбінат", Одеса (Транспортная, курсы вождения, трудоустройство, посреднические услуги.)

• Полное сопровождение деятельности отделения государственного предприятия.
• Сопровождение процедуры реорганизации госпредприятия.
• Постоянное проведение контрольной и инвентаризационной деятельности.
• Взаимодействие со структурными отделами предприятия, консультирование персонала, разъяснение положений и норм законодательства руководству. Помощь в принятии решений в правовом поле.
• Разработка норм и положений, необходимых в деятельности предприятия.
• Защита интересов руководства отделения перед контролирующими органами и центральным руководством предприятия.
• Претензионная деятельность.
• Защита прав коллектива.
• Усиленное ведение активной деловой переписки.
• Работа в ненормированном режиме.

Голова Контрольно-ревізійної комісії / начальник юридичного сектору политической партии (общественной организации)

з 05.2014 по 07.2015 (1 рік 2 місяці)
Одеська міська організація Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина", Одеса (Деятельность политических партий)

- Виконання контрольно-ревізійних функцій.
- Здійснення поточної аналітики роботи юридичної особи та її відокремлених підрозділів.
- Юридичний супровід діяльності Одеської міської організації політичної партії.
- Здійснення інвентаризації та перевірка дотримання цільового використання майна.
- Здійснення поточного контролю за показниками діяльності відокремлених підпрозділів.
- Виявлення недоліків у роботі та надання рекомендацій щодо покращення роботи як міської орагнізації та її осередків.
- Ведення засідань Контрольно-ревізійної комісії, складання протоколів та актів за результатами таких засідань.
- Складання Актів проведення перевірок осередків.
- Юридичний супровід поточної діяльності та планів розвитку політичної партії.
- Створення повноцінної партійної системи, з партійних осередків зі стасуом юридичних осіб та громадських формувань.
- Аналітика законодавчих змін та надання письмових/усних рекомендацій стосовно таких змін та прогноз впливу.
- Здіснення юридичної підтримки у виборчому процесі.
- Здійснення прийому громадян та захист інтересів громадян (складання листів/запитів/депутатських звернень тощо)
- Безпосередня участь у виборчому процесі.

Головний спеціаліст юридичного відділу

з 12.2012 по 04.2014 (1 рік 4 місяці)
Інспекція з благоустрою території міста Одеської міської ради, Одеса (Деятельность органов местного самоуправления)

- Обработка входящей документации.
- Юридический анализ изменений в законодательстве.
- Обработка обращений граждан.
- Личный прием граждан.
- Анализ законодательной базы и помощь в принятии решений руководящему составу.
- Анализ и разработка проектов решений городского головы.
- Выездное инспектирование территории города на предмет соблюдения правил благоустройства.

Головний спеціаліст відділу дозволів та узгодження

з 10.2012 по 12.2012 (2 місяці)
Інспекція з благоустрою території міста Одеської міської ради, Одеса (Деятельность органов местного самоуправления)

- Постоянный мониторинг законодательной базы и решений органов местного самоуправления в сфере благоустройства территории.
- Анализ действий отдела в разрезе требований правил благоустройства территории города и иных нормативно-правовых актов.
- Оценка входящих заявлений на предмет соответствия внутренним правилам и регламентам.
- Юридическое сопровождение деятельности инспекторского состава.

Торговый преставитель

з 04.2012 по 07.2012 (3 місяці)
ЧП "Патртнер Ф", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Самозайнята особа

з 01.2010 по нині (14 років 3 місяці)
Индивидуальная юридическая практика, Одеса (Деятельность в сфере права.)

Деятельность в сфере права, преимущественно корпоративного.
Защита интересов предприятия перед контролирующими и иными органами местного самоуправления и государственной власти.
Проведение переговоров с контрагентами, потенциальными клиентами, другими юридическими/физическими лицами с целью защиты интересов предприятия либо физлица.

Освіта

Одеський державний університет внутрішніх справ МВС України

Правознавство, магістр, Одеса
Вища, з 2010 по 2011 (1 рік)

Міжнародний гуманітарний університет (Одеса)

Правознавство, бакалавр, Одеса
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

Користувач ПК CRM Знання офісних програм Навички роботи з комп’ютером, Уверенный пользователь ПК. Офисные

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

• АДЕКВАТНІСТЬ.
• ПОРЯДОЧНІСТЬ.
• Пунктуальність.
• Клієнтоорієнтованість.
• Опрятність
• Пунктуальність.
• Стресостійкість.
• Готовність працювати на результат.
• Вміння проводити перемовини.
• Здатність до навчання.
• Досвід юридичного та комерційного супроводу підприємств.
• Досвід керівних посад.
• Досвід ведення ділового листування.
• Досвід роботи в надзвичайних ситуаціях.
• Досвід ведення листування та взаємодії з контролюючими організаціями.
• Досвід супроводження державної реєстрації (юр особи/ право власності)
• Досвід роботи з орендодавцями та орендарями.
• Впевнений користувач ПК.
• Претензійно-позовна робота.
• Вміння працювати в команді.
• Досвід досудового вреголювання спорів.
• Можлива робота в режимі різнонаправленності. Відсутність небажання зміни направленності. Можлива поєднана робота як в режимі правового, так і технічного, комерційного і комунального супроводу.

Дякую за перегляд.
Вдалого дня!

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: