Олена
Керуюча магазином, адміністратор, товарознавець, 35 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7915825
Досвід роботи
Товарознавець, адміністратор
з 08.2014 по нині
(9 років 9 місяців)
інтернет- магазин «Е-matras», Київ (Роздрібна торгівля)
Прийшла в компанію на посаду товарознавця, деякий час заміщала завідуючого складом. Потім була переведена на посаду керуюча магазинами, на тей час іх було 2. З 2017 року була переведена на посаду керуюча одним магазином, в зв’язку зі змінами в структурі компанії, та активному росту компанії.
Посадові обов'язки:
1. Підбір менеджерів та іх навчання/стажування від А до Я.
2. Заміна роботи менеджера, в разі необхідності, у торговому залі.
3. Контроль/допомога стажеру, перевірка замовлень на щоденній основі.
4. Робота з негативними відгуками/заповнення звіту щодо відгуків.
5. Касова дисципліна (інкасація, переміщення грошових коштів , видача ЗП, робота з терміналом, контроль чеків/книги РКО).
6. Контроль обліку договорів (готівка, безготівка, виставка, уцінка).
7. Вирішення конфіктних ситуацій у ТЗ (телефон).
8. Замовлення госп.товарів для потреб магазину (надходження, списання грошових коштів).
9. Проведення планових /не планових інвентаризацій (внесення до 1С, акти списання/оприбуткування).
10. Робота з виставкою (підсортування, замовлення постачальникам).
11. Аналіз стану виставки (установка знижок для розпродажу).
12. Контроль та заміна цінників у ТЗ.
13. Контроль та звірка руху товару (виставка/сайт).
14. Контроль переміщень товару.
15. Порядок у залі (викладення товару).
16. Перевірка/Оцінка Статистик менеджерів.
17. Перевірка Аналітики Конверсій менеджерів.
18. Заповнення Аналітики продаж.
19. Заповнення Рейтингування.
20. Облік з аналітики наповнення лідів.
21. План Факт виконання.
22. Перевірка/контроль скасованих замовлень.
23. Контроль Замовлення перевірка готовності.
24. Контроль Самовивізів.
25. Замовлення у статусі Оформлено.
26. Опрацювання АВС аналізу.
27. Вибіркова перевірка замовлень/перевізників на наявність оплати/пост сервісу.
28. Прослуховування тел розмов/консультацій менеджерів з клієнтами (згідно з чек аркушем) надсилання на допрацювання.
29. Щомісячний/Тижневий контроль KPIs менеджерів.
30. Перевірка правильності підписання клієнтів у СРМ.
31.Оформлення замовлень для співробітників компанії.
32. Організація Складання/Розбірки виставки у ТЗ.
33. Виправлення помилок менеджерів у 1С.
34. Перевірка продзвонів пошти.
35. Прийняття рішень щодо спірних замовлень 50/50.
36. Робота постачальниками (при відвідуванні в магазині).
37. Нарахування заробітної плати згідно мотивації.
Зам. директора департамента логістики
з 02.2005 по 12.2012
(7 років 10 місяців)
Sela, Київ (Роздрібна торгівля)
Почала роботу у компанії з посади продавець-касир, через 3 місяці – старший продавець. Далі була переведена в офіс на посаду логіста.
Січень 2008 р - Березень 2014р.
- Логіст, заступник директора департаменту логістики.
- оприбуткування товару в Україну, розподілення його по магазинах роздрібної мережі.
- Ціноутворення-розрахунок цін, внесення цін до бази 1С7, 1С8.1, 1С8.2.
- переоцінювання товару, як в офісній базі, так і по мережі роздрібних магазинів.
- Поворотні документи, видаткові.
- Проведення звірок по оприбуткованих з постачальниками товарах.
- ведення звітності: залишок, прихід, повернення (у різних цінах:Сif,Cif2,DDP,DDP2,оптова, роздрібна).
- Проведення інвентаризації складського обліку.
- Щотижнева звітність по роздрібних магазинах, а також по складським та внутрішнім рухам у базі.
- робота- співпраця з інтернет- магазинами «Модна Каста», «Ля бутік».
- у березні 2012 року була скорочена у зв'язку із закриттям компанії Sela.
Освіта
Українсько-Арабський інститут міжнародних відносин та лінгвістики ім. Аверроеса
Менеджмент зовнішньо-економічної діяльності, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Майстер клас для керівників "Транзактний аналіз у комунікаціях з підлеглими"
1 курс
Навчання "Аналіз та розбір дзвінків з менеджером"
1 курс
Майстер-клас "Управлінські практики"
1 курс
Україна і я крізь призму спіральної динаміки
1 курс
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Ціль: Знайти роботу в системній компанії для можливості застосування багаторічного досвіду роботи та застосування практичних знань. Я - Трудоголік з великої літери. Цікавить графік роботи гібридний (офіс або магазин+ віддалена робота).
Схожі кандидати
Начальник виробництва, керівник управління, адміністратор, заступник керуючого магазином, логіст
Київ, Васильків, Дистанційно
Директор магазина, заместитель директора, администратор, кассир (магазин одежды)
25000 грн, Київ
Администратор магазина, заведующая, товаровед, управляющая магазином
20000 грн, Київ
Керуюча, адміністратор магазину, обліковець, товарознавець
25000 грн, Київ
Керуючий мережі магазинів, керівник, директор магазину
Київ
Директор, управляющий, заместитель директора, начальник службы безопасности
Київ