Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Олена

Керуюча магазином, адміністратор, товарознавець, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Товарознавець, адміністратор

з 08.2014 по нині (9 років 9 місяців)
інтернет- магазин «Е-matras», Київ (Роздрібна торгівля)

Прийшла в компанію на посаду товарознавця, деякий час заміщала завідуючого складом. Потім була переведена на посаду керуюча магазинами, на тей час іх було 2. З 2017 року була переведена на посаду керуюча одним магазином, в зв’язку зі змінами в структурі компанії, та активному росту компанії.
Посадові обов'язки:
1. Підбір менеджерів та іх навчання/стажування від А до Я.
2. Заміна роботи менеджера, в разі необхідності, у торговому залі.
3. Контроль/допомога стажеру, перевірка замовлень на щоденній основі.
4. Робота з негативними відгуками/заповнення звіту щодо відгуків.
5. Касова дисципліна (інкасація, переміщення грошових коштів , видача ЗП, робота з терміналом, контроль чеків/книги РКО).
6. Контроль обліку договорів (готівка, безготівка, виставка, уцінка).
7. Вирішення конфіктних ситуацій у ТЗ (телефон).
8. Замовлення госп.товарів для потреб магазину (надходження, списання грошових коштів).
9. Проведення планових /не планових інвентаризацій (внесення до 1С, акти списання/оприбуткування).
10. Робота з виставкою (підсортування, замовлення постачальникам).
11. Аналіз стану виставки (установка знижок для розпродажу).
12. Контроль та заміна цінників у ТЗ.
13. Контроль та звірка руху товару (виставка/сайт).
14. Контроль переміщень товару.
15. Порядок у залі (викладення товару).
16. Перевірка/Оцінка Статистик менеджерів.
17. Перевірка Аналітики Конверсій менеджерів.
18. Заповнення Аналітики продаж.
19. Заповнення Рейтингування.
20. Облік з аналітики наповнення лідів.
21. План Факт виконання.
22. Перевірка/контроль скасованих замовлень.
23. Контроль Замовлення перевірка готовності.
24. Контроль Самовивізів.
25. Замовлення у статусі Оформлено.
26. Опрацювання АВС аналізу.
27. Вибіркова перевірка замовлень/перевізників на наявність оплати/пост сервісу.
28. Прослуховування тел розмов/консультацій менеджерів з клієнтами (згідно з чек аркушем) надсилання на допрацювання.
29. Щомісячний/Тижневий контроль KPIs менеджерів.
30. Перевірка правильності підписання клієнтів у СРМ.
31.Оформлення замовлень для співробітників компанії.
32. Організація Складання/Розбірки виставки у ТЗ.
33. Виправлення помилок менеджерів у 1С.
34. Перевірка продзвонів пошти.
35. Прийняття рішень щодо спірних замовлень 50/50.
36. Робота постачальниками (при відвідуванні в магазині).
37. Нарахування заробітної плати згідно мотивації.

Зам. директора департамента логістики

з 02.2005 по 12.2012 (7 років 10 місяців)
Sela, Київ (Роздрібна торгівля)

Почала роботу у компанії з посади продавець-касир, через 3 місяці – старший продавець. Далі була переведена в офіс на посаду логіста.
Січень 2008 р - Березень 2014р.
- Логіст, заступник директора департаменту логістики.
- оприбуткування товару в Україну, розподілення його по магазинах роздрібної мережі.
- Ціноутворення-розрахунок цін, внесення цін до бази 1С7, 1С8.1, 1С8.2.
- переоцінювання товару, як в офісній базі, так і по мережі роздрібних магазинів.
- Поворотні документи, видаткові.
- Проведення звірок по оприбуткованих з постачальниками товарах.
- ведення звітності: залишок, прихід, повернення (у різних цінах:Сif,Cif2,DDP,DDP2,оптова, роздрібна).
- Проведення інвентаризації складського обліку.
- Щотижнева звітність по роздрібних магазинах, а також по складським та внутрішнім рухам у базі.
- робота- співпраця з інтернет- магазинами «Модна Каста», «Ля бутік».
- у березні 2012 року була скорочена у зв'язку із закриттям компанії Sela.

Освіта

Українсько-Арабський інститут міжнародних відносин та лінгвістики ім. Аверроеса

Менеджмент зовнішньо-економічної діяльності, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Майстер клас для керівників "Транзактний аналіз у комунікаціях з підлеглими"

1 курс

Навчання "Аналіз та розбір дзвінків з менеджером"

1 курс

Майстер-клас "Управлінські практики"

1 курс

Україна і я крізь призму спіральної динаміки

1 курс

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Windows Email CRM Бітрікс24

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Ціль: Знайти роботу в системній компанії для можливості застосування багаторічного досвіду роботи та застосування практичних знань. Я - Трудоголік з великої літери. Цікавить графік роботи гібридний (офіс або магазин+ віддалена робота).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: