Резюме від 4 серпня 2012

Алина

Менеджер з персоналу, рекрутер

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Чернівці
Готовий працювати:
Дистанційно, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Позднякова Аліна Дмитрівна


т ел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
e-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)



Освіта:Вінницький державний педагогічний інститут, спеціальність “Українська мова і література, зарубіжна література”

Досвід роботи:
лютий 2007 -
травень 2008 Компанія «Фокстрот» (м. Хмельницький, м Тернопіль), менеджер з управління персоналом ( сумісництво двох філій)
Організація і координація напрямку роботи з персоналом у двох регіональних торгових представництвах

липень 2006 – Компанія «Фокстрот» (м Хмельницький),
лютий 2009 менеджер з управління персоналом
Організація роботи з персоналом відповідно до цілей розвитку Компанії
Функціональне керівництво директорами магазинів по напрямку роботи з персоналом
Вивчення місцевого ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення
підприємства необхідними кадрами
Впровадження системи адаптації нового персоналу, контроль її виконання
Впровадження системи мотивації торгівельного персоналу, контроль за її виконанням
Впровадження системи внутрішніх навчань, контроль за її виконанням
Визначення потреб у навчанні, планування навчань.
Формування внутрішнього кадрового резерву
Проведення оцінки ділових якостей та результатів трудової діяльності працівників
(атестації, конкурси на заміщення вакантної посади).
Бюджетуваня (розробка річних, місячних бюджетів роботи з персоналом підприємства)

жовтень 2005 – ТОВ ”ТД ”Опус”(м Хмельницький),
липень 2006 менеджер з персоналу
Організація роботи з персоналом відповідно до цілей розвитку товариства
Комплектація товариства робітниками необхідних професій, спеціальності та кваліфікації.
Вивчення місцевого ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення
підприємства необхідними кадрами .
Організація проведення оцінки ділових якостей та результатів трудової діяльності працівників (атестації, конкурси на заміщення вакантної посади).
Розробка та впровадження програми адаптації нового персоналу, контроль її виконання
Участь у прийнятті рішень по питаннях найму, переводу, пониження по службі, накладенні
адміністративних стягнень, звільнення працівників
Створення позитивної атмосфери в колективі, ініціювання розвитку персоналу
Планування навчання персоналу, планування кадрового резерву

вересень 2004– Кадрова агенція „Новий час” (м. Житомир),
серпень 2005 спеціаліст по роботі з клієнтами (рекрутер)
Оформлення договорів та заявок щодо підбору працівників, узгогодження термінів, технології взаємодії та строки гарантійного супроводження замовлення.
Проведення підбору кандидатів (тестування, інтерв”ю із кандидатами, збір рекомендацій з попередніх місць роботи).
Налагодження позитивного контакту між роботодавцем та кандидатом.
Гарантійний супровід замовлення (відвідування організації для допомоги в адаптації нових працівників).





Додаткові навики: робота з ПК (MS Word, Exсel, e-mail, Internet, 1С Зарплата + Кадри), робота з офісною технікою.

Ділові якості:висока працездатність, вміння швидко та ефективно вирішувати поставлені завдання, відповідальність, порядність, комунікабельність, організаторські здібності.

Додаткова інформація: заміжня (чоловік військовослужбовець).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: