Резюме від 20 жовтня 2022 PRO

Ольга

HR-менеджер, рекрутер, начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 11.2017 по нині (6 років 7 місяців)
Агенція з працевлаштування Profit, Хмельницький (Пошук персоналу, HR)

Розробка карток вакансій.
Розробка анкет та проведення тестування кандидатів.
Прийом дзвінків від потенційних працівників компаній.
Проведення співбесід з кандидатами.
Обдзвін кандидатів.
Пошук кандидатів на сайтах, в соціальних мережах та інших Інтернет‑ресурсах.
Публікація вакансій на сайтах з пошуку роботи, соцмережах та інших
майданчиках.
Ведення звітності.

На сьогодні агентство входить до ТОП-5 найкращих агенцій м.Хмельницького, має позитивну ділову репутацію в Україні, розгорнуту партнерську мережу в країнах Європи, задоволених клієнтів та їх відгуки про нашу співпрацю.

Менеджер по страхуванню

з 08.2016 по 10.2017 (1 рік 2 місяці)
Страхова компанія “Європейський Страховий Союз”, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Активний продаж страхових продуктів.
Консультування клієнтів з продукції компанії.
Залучення нових клієнтів та розширення існуючої клієнтської бази.

Менеджер з реклами, менеджер рекламних проектів

з 06.2015 по 07.2016 (1 рік 1 місяць)
Рекламна агенція "Рекламіст", Хмельницький (Послуги в сфері реклами)

Розробка рекламних компаній для клієнтів.
Підготовка друкованої продукції (каталоги, банери, плакати, візитки та інше).
Підбір кращих місць для реклами (інтернет, ЗМІ, вулиці міста, транспорт).
Моніторинг діяльності конкурентів.
Вивчення ринку збуту і потреб споживачів, розрахунок витрат на рекламу.

Начальник відділу фінансового моніторингу Хмельницького ОД (Західного регіону України: Хмельницької, Вінницької, Тернопільської, Івано-Франківської та Чернівецької областей) управління фінансового моніторингу департаменту правового забезпечення та комплає

з 02.2013 по 12.2014 (1 рік 10 місяців)
АТ "Райффайзен Банк Аваль", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення щоденного обов'язкового та внутрішнього моніторингу операцій клієнтів банку; проведення щоквартального аналізу діяльності клієнтів банку та оцінки ризиків використання послуг банку для легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; підготовка відповідей на запити Державної служби фінансового моніторингу; проведення консультацій для працівників підрозділів банку з питань фінансового моніторингу; виконання запитів та розпоряджень Держфінмоніторингу України (надання додаткової інформації про операцію, відстеження, призупинення операцій тощо); складання звітності з фінансового моніторингу, зокрема форм НБУ №200, 201;проведення семінарів, первинних інструктажів та тестувань з питань фінансового моніторингу; розробка та реалізація планів перевірок діяльності підрозділів банку, задіяних у процедурах фінансового моніторингу; контроль за усуненням недоліків, виявлених під час перевірок; взаємодію з контролюючими органами (НБУ, аудитом); контроль за дотриманням підрозділами регулятивних вимог; виявлення та контроль за конфліктом інтересів у банку.

Начальник сектору фінансового моніторингу та комплаєнсу контролю Хмельницької дирекції департаменту фінансового моніторингу та комплаєнсу контролю

з 04.2007 по 02.2013 (5 років 10 місяців)
АТ "Райффайзен Банк Аваль", Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення щоденного обов'язкового та внутрішнього моніторингу операцій клієнтів банку; проведення щоквартального аналізу діяльності клієнтів банку та оцінки ризиків використання послуг банку для легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; підготовка відповідей на запити Державної служби фінансового моніторингу; проведення консультацій для працівників підрозділів банку з питань фінансового моніторингу; виконання запитів та розпоряджень Держфінмоніторингу України (надання додаткової інформації про операцію, відстеження, призупинення операцій тощо); складання звітності з фінансового моніторингу, зокрема форм НБУ №200, 201;проведення семінарів, первинних інструктажів та тестувань з питань фінансового моніторингу; розробка та реалізація планів перевірок діяльності підрозділів банку, задіяних у процедурах фінансового моніторингу; контроль за усуненням недоліків, виявлених під час перевірок; взаємодію з контролюючими органами (НБУ, аудитом); контроль за дотриманням підрозділами регулятивних вимог; виявлення та контроль за конфліктом інтересів у банку.

Економіст І категорії операційного відділу Базового відділення

з 09.2005 по 04.2007 (1 рік 7 місяців)
АТ "Райффайзен Банк Аваль", Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг Банку; обслуговування кредитних угод за діючими кредитними продуктами; укладання з фізичними особами договорів на відкриття карткових, депозитних та поточних рахунків, рахунків на відкриття банківської платіжної картки; продаж інших роздрібних продуктів/послуг клієнтам відповідно до тарифів Банку; виконання поточних операцій із обслуговування рахунків.

Касир сектора касових операцій Базового відділення

з 11.2004 по 09.2005 (10 місяців)
АТ "Райффайзен Банк Аваль", Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення супроводу продажу; відкриття та обслуговування рахунків фізичних осіб, проведення платіжних доручень, чеків; прийом та відправлення грошових переказів; купівля, продаж, конвертація валюти; оформлення розрахункових документів; ведення касової звітності; зведення касових документів та документів дня; продаж банківських продуктів.

Освіта

Хмельницький національний університет

Економічний факультет, спеціальність "Менеджмент в виробничій сфері", Хмельницький
Вища, з 1994 по 1998 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ПП "Консалтингова компанія "Бізнес-Гарант", м.Львів "Особливості здійснення фінансового моніторингу банківськими установами"

01.09.2007, 6 акад.годин

Державний навчальний заклад післядипломної освіти "Навчально-методичний центр Держ. комітету фін. моніторингу України, м.Київ

01.05.2011р., 72 академ.години

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email MS Access Outlook Express Opera Mozilla Firefox Express Управління підприємницькою чи комерційною діяльністю підприємств Розробка рекламних заходів та аналіз їх ефективності Організація зв'язків із діловими партнерами Ефективний пошук кандидатів на вакантні посади Проведення співбесід, зустрічей, анкетувань Здатність приймати самостійні рішення Вміння організовувати робочий процес та делегувати повноваження

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Комунікабельна, цілеспрямована, здатна до швидкого навчання, маю високу працездатність, організована, відповідальна, пунктуальна, маю аналітичний склад розуму.
Веду активний спосіб життя, займаюся спортом, танцями, цікавлюся психологією.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: