Резюме від 21 березня 2024 PRO

Яніна

Адміністратор відділення банку, спеціаліст по роботі з документами, клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Яготин
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст 1 категорії

з 06.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
АТ "Державний ощадний Банк", Бориспіль (Державні організації)

Фахівець з контролю постачання

з 10.2018 по 03.2021 (2 роки 5 місяців)
ТОВ "Новус Україна", Київ (Розподільчий центр (РЦ 1300))

Основні обов'язки:
1. Ведення актів невідповідностей
Користуючись вимогами правових актів України та документованою інформацією Товариства, завданнями програми управління складами, та вказівками безпосереднього керівника, приймає отримані від замовників акти невідповідності, вивчає їх. Шукає помилки на лініях, тимчасових місцях товарів, що виникли в результаті неправильного прийому товарів і поповнення товарів в місцях складування, і виправляє їх (переглядає знятий відеоматеріал, переглядає залишки товарів в системі, виконує фактичний підрахунок товарів, і тому подібне). Представляє висновки і відповіді замовникам з приводу невідповідностей. В міру необхідності вирушає до замовника для перевірки невідповідностей.
2. Контроль якості постачань
Користуючись вимогами правових актів України та документованою інформацією Товариства, завданнями програми управління складами, та вказівеами безпосереднього керівника, аналізує процеси РЦ, оцінює якість роботи працівників зон приймання і комплектації РЦ, переглядає помилки, що допускаються ними, і ідентифікує систематичні помилки, шукає і пропонує вирішення для зменшення помилок і поліпшення якості постачання. В міру необхідності навчає працівників РЦ процесам роботи.
3. Підготовка до інвентаризації складованих вантажів.
Бере участь у підготовці РЦ до інвентаризацій і у разі потреби виправляє результати інвентаризацій.
4. Звітність
Відповідає за своєчасне надання обумовлених звітів та зворотнього зв'язку керівництву розподільчого центру, дотримуючись вимогам документованої інформації Товариства.
5. Дотримання юридичних вимог.
Відповідає за відповідальність своїх дій та дій своїх підлеглих співробітників вимогам правових актів України та документованої інформації Товариства.
6. Виконання інших доручень
Виконує доручення керівництва непостійного характеру, пов'язані з посадовими функціями, з метою досягнення цілей товариства.
7. Працювала в програмах SAP- знаю достатньо транзакцій, як відслідкувати рух товару, подивитись товарний запас на РЦ та магазинах, яка кількість залишкового товару була до нового приходу, як на РЦ, так і на ТТ, робити накладні на піддони та основний товар, коли був прихід товару, і з якими термінами був прийнятий, і хто саме з приймальників прийняв даний товар та тагато іншого. Також : GOLD WORD, EXEL.
25. 03.21 звільнилась за угодою сторін.
Готова навчатись, та працювати на результат в найкращому колективі. Де намагатимусь завжди прийти на допомогу, і, надіюсь, що також допоможуть завжди мені.

Диспетчер

з 08.2018 по 09.2018 (1 місяць)
ТОВ "Новус Україна", Київ (Розподільчий центр (РЦ 1300 Софіївська Борщагівка))

Основні обов'язки:
1. Організація приймання вантажів/тари
1.1. керуючись вимогами правових актів України та документованою інформацією Товариства диспетчер організовує та контролює вивезення вантажів замовникам відповідно до складених маршрутів і графіків;
1.2. перед початком розвантажувально-навантажувальних робіт, переконується в тому, чи відповідає транспортний засіб встановленим відносно транспортування гігієнічним вимогам, помітивши невідповідності, інформує про них безпосереднього керівника;
1.3. допомагає організувати вантаження вантажу і його вивезення замовникам;
1.4. перевіряє, чи відповідають підготовлені до вивезення вантажі вимогам, що висуваються до якості комплектації.
2. Підготовка супровідних документів
2.1. керуючись вимогами правових актів України та документованою інформацією Товариства, диспетчер допомагає в підготовці супровідних документів вантажу;
2.2. за вказівкою безпосереднього керівника готує супровідні документи вантажу (завірення друком, складання внутрішньої пошти на ін.).
2.3 несе відповідальність за правильний розподіл внутрішньої пошти адресатам.
3. Підтримка чистоти і порядку
3.1. керуючись інструкціями Товариства та вказівками безпосереднього керівника, диспетчер відповідає за підтримання чистоти і порядку на рампі для вивезення.
4. Звітність
4.1. диспетчер готує і своєчасно представляє відповідні звіти.
5. Дотримання юридичних вимог
5.1 диспетчер відповідає за відповідність своїх дій вимогам правових актів України та документованої інформації Товариства.
6. Виконання інших доручень
6.1. диспетчер виконує доручення керівництва непостійного характеру, пов'язані з посадовими функціями, з метою досягнення цілей Товариства.

Архіваріус, помічник кадровика

з 06.2017 по 06.2018 (1 рік)
ПАТ "Альфа-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Досвід роботи:
- перевірка документів на прийом, здійснення сканування та зняття копій з документів особових справ працівників;
- формування особових справ прийнятих працівників;
-підготовка особових справ звільнених співробітників Банку до здачі в архів;
- внесення записів в трудову книжку (прийом, переведення), заповнення особових листів та ведення журналу реєстрації трудових книжок;
- робота з архівом;
- працювала в таких кадрових програмах як: ІС-ПРО та IBM Notes;
- формування та відправка вхідної і вихідної кореспонденції.

Освіта

Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. Сковороди

Педагогіки та психології, спеціальність:психологія, Переяслав
Вища, з 2011 по 2017 (6 років)

Денна форма навчання. Здобула ступінь вищої освіти магістр за спеціальністю: психологія.
Освітня програма:освітньо-професійна. Проф.кваліфікація: психолог. Викладач психологічних дисциплін.

Знання і навички

MS Excel MS Word САПР А1, А, В

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Хобі: вишивка бісером, картини по номерах, випічка тортів.
Відповідальна, чесна, справедлива, комунікабельна, дружелюбна, завжди готова прийти на допомогу. Здатна до швидкого прийняття рішень. Швидко адаптуюсь до нових змін. Завжди прагну до підвищення професійного рівня.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: