Тетяна
Фахівець з документообігу, реєстратор ЦНАП, помічник нотаріуса
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8025644
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Шаманська Тетяна Миколаївна, 23.05.1986 р.н.
Освіта:
2001-2004 закінчила Київський механіко-металургійний технікум за спеціальністю «Діловодство» і здобула кваліфікацію діловода-референта.
У 2006 році закінчила Державну академію керівних кадрів культури і мистецтв і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Культура» та здобула кваліфікацію бакалавра з документознавства та інформаційної діяльності.
У 2007 році закінчила Державну академію керівних кадрів культури і мистецтв і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Документознавство та інформаційна діяльність» та здобула кваліфікацію документознавець фінансових, банківських та підприємницьких структур.
У 2021 році закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка, отримала ступінь вищої освіти магістр за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» та отримала професійну кваліфікацію : Державний експерт, радник (органи державної влади).
Досвід роботи:
З 01 вересня 2003 року працювала на посаді Оператора комп’ютерного набору, Загального відділу Дніпровської райдержадміністрації м. Києва.
З 01 лютого 2004 року переведена на посаду Спеціаліста ІІ категорії Загального відділу Дніпровської райдержадміністрації м. Києва та присвоєно ранг Державного Службовця.
З 2005 року переведена на посаду Провідного Спеціаліста.
З 2006 до 2015року працювала Головним Спеціалістом відділу організації діловодства Дніпровської райдержадміністрації м. Києва
Набула досвіду :
- Ведення ділової документації
- Прийому, реєстрації, попередній розгляд вхідної та вихідної кореспонденції
- Роботи з електронною поштою
- Роботи з електронною системою документообігу в програмі АСКОД
- Складання номенклатури та формування архівних справ
- Проведення нарад з загальних питань
- Спілкування з державними органами
- Контроль строків та якості виконання роботи
- Виконання поставлених задач
- Виконня обов’язків начальника відділу на час його тимчасової відсутності у зв’язку із відпусткою чи іншими причинами
З березня 2015р. до лютого 2016р. працювала на посаді Керівника в інтернет магазині «Бурундук»
Прийом та обробка замовлень від клієнтів(телефон, електронна пошта)
Досвід роботи з постачальниками
Контроль доставки товару та оплата
Виписка рахунків в програмі 1С
З лютого 2016р. до жавтня 20016р. працювала на посаді начальника відділу забезпечення в КП «Інженерний центр»
З жовтня 2016 по теперішній час працюю у Центрі (відділі) надання адміністративних послуг Дніпровської райдержадміністрації на посаді адміністратора
Консультую та приймаю документи від суб’єктів звернень необхідні для надання адміністративних послуг
Набрала досвіду працювати в реєстрах - Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, «Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань», в «Єдиному демографічному реєстрі», а також працювати в реєстрі «Державної міграційної служби».
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, рішучість, здатність конструктивно вирішувати виробничі конфлікти, приймати управлінські рішення, працювати в команді,
з легкістю навчаюсь новому . бажання заробляти та розвиватись.
Маю автомобіль Skoda Octavia, права категорія В.
Бажана заробітна плата – 25 000 грн.
Знання мов: вільно володію українською та російською мовами
Діти до 18 років: донька – Анна
Контактний телефон: [
Проживаю на лівому березі, Осокорки.
Інші резюме цього кандидата
25 000 грн
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- адміністратор, ЦНАП, 7 років 8 місяців
- Начальник відділу забезпечення, КП "Інженерний центр", 8 місяців
Схожі кандидати
Діловод, фахівець з документообігу, архіваріус
Київ
Фахівець з діловодства, архіваріус, діловод
Київ
Фахівець з документообігу, помічник юриста, діловод
15000 грн, Київ
Діловод, архіваріус, помічник
Київ
Керівник, виконавчий директор, помічник керівника, асистент, personal assistant
Київ
Менеджер, діловод, асистент, помічник, операціоніст
30000 грн, Київ