Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8034234/
Інспектор відділу кадрів
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Лисякіна Людмила Миколаївна
Місце проживання/реєстрації: вул. А. Петрицького м. Київ, Святошинський р-н.
Сімейний стан: заміжня
Тел. [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Графік роботи: повна зайнятість, неповний робочий день, частково дистанційна робота.
Без відряджень.
Офіційне працевлаштування.
Рівень заробітної плати: 27000 +грн., в залежності від умов праці та об’єму виконуваних посадових обов’язків.
Досвід роботи:
Вересень-листопад 2024 р.
КНП ЦПМСД №3 Святошинського р-ну м. Києва.
Інспектор з кадрів АУП.
Обов’язки:
• Прийом на роботу нових працівників, ведення особових справ, заповнення та зберігання паперових ТК, складання наказів.
• Заповнення карток та ведення журналів обліку заяв, наказів, періодів непрацездатності, тощо.
• Розрахунок залишків та оформлення щорічних відпусток (основної, додаткових, соціальних).
• Контроль сумісництва внутрішнього, зовнішнього.
• Складання Графіків відпусток працівників за підрозділами.
• Ведення обліку в/зобов’язаних працівників, листування з РТЦК та СП, участь у підготовці річної звірки з РТЦК та СП (Україна/Київ).
• Кадрова звітність, надання консультацій, оформлення довідок.
• Перевірка та затвердження графіків роботи/табелів обліку використання робочого часу.
• M.E.Doc, ПФУ.
Серпень 2016 – травень 2024р.
Дистриб'ютор FMCG (1500 чол).
Інспектор з кадрів (300-400 чол.)/Менеджер з персоналу (РСП), підпорядкованість керівнику ВК Управління.
Обов’язки:
• Повний цикл оформлення на роботу нових співробітників та фіксація всіх етапів трудової діяльності на підприємстві.
• Ведення особових справ в повному обсязі.
• Трудові книжки / ЕТК.
• Табель обліку робочого часу.
• Е-лікарняні. Розрахунок страхового стажу.
• Відпустки щорічні/соціальні. Графіки відпусток.
• Контроль обліку працівників пільгових категорій.
• Посадові інструкції, ПВТР, штатні розклади, посадові оклади (формування та внесення змін), Договори індивідуальної та колективної матеріальної відповідальності, Довідки з місця роботи, Накази по підприємству, Вхідна / вихідна кадрова кореспонденція.
• Співпраця з банківськими установами в зарплатних проектах.
• Оформлення Оргструктур підрозділів, управлінський/ регламентований облік (Visio).
• Повний цикл звільнення працівників.
Додаткові обов’язки (сумісництво):
• Контроль проходження інструктажів по охороні праці, ведення журналів обліку. Базові знання направлення Охорона праці.
• Пошук кандидатів. публікація вакансій, проведення телефонних та особистих співбесід, закриття вакансій.
• Участь в організації корпоративних заходів.
2009 - 2014 рр.
ФОП (оренда нежитлових об’єктів)
Заступник директора з адміністративних питань
• Контроль діяльності віддаленого об’єкту.
• Координація роботи підприємства з орендарями
• Підготовка/обробка даних для заключення договорів.
• Облік робочого часу працівників.
• Нарахування та виплата заробітної плати. Ведення кадрової роботи.
2003 - 2009 рр.
Мережа магазинів ТМ «Мега Макс», ЦО
Регіональний (територіальний) менеджер відділу роздрібних продаж : 2003-2006 рр. по м. Львів, Донецьк, Київ.
Спеціаліст фінансового департаменту, Начальник відділу праці та заробітної плати: 2006-2009 рр.
інший досвід роботи:
Бухгалтер з конфіскату; офіс-менеджер ДП «ГК Київ» (особистий асистент генерального директора), спеціаліст по роботі з клієнтами ТК «Фламінго (туристичний бізнес - презентації), спеціаліст договірного відділу КВ ПрАТ «ВУСО» (страховий бізнес - оформлення договорів), товарознавець, бухгалтер-касир (інкасація/готівка).
Освіта:
1989-1991 рр., Вінницький кооперативний технікум (коледж). Спеціалізація - організація торгівлі і товарознавство книги. Додаткова освіта: курси підвищення кваліфікації бухгалтерів, Курси підвищення кваліфікації секретарів, Курси кадрових робітників.
Вміння та навички:
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1C Бухгалтерія, Зарплата і Кадри, ЗУП, Visio, поштові сервіси).
Українська (ділова та літературна) – вільно. Ділове листування.
Англійська - базова, початковий рівень.
Особисті якості:
Уважність та відповідальність, педантичність та комунікабельність.
Місце проживання/реєстрації: вул. А. Петрицького м. Київ, Святошинський р-н.
Сімейний стан: заміжня
Тел. [
Графік роботи: повна зайнятість, неповний робочий день, частково дистанційна робота.
Без відряджень.
Офіційне працевлаштування.
Рівень заробітної плати: 27000 +грн., в залежності від умов праці та об’єму виконуваних посадових обов’язків.
Досвід роботи:
Вересень-листопад 2024 р.
КНП ЦПМСД №3 Святошинського р-ну м. Києва.
Інспектор з кадрів АУП.
Обов’язки:
• Прийом на роботу нових працівників, ведення особових справ, заповнення та зберігання паперових ТК, складання наказів.
• Заповнення карток та ведення журналів обліку заяв, наказів, періодів непрацездатності, тощо.
• Розрахунок залишків та оформлення щорічних відпусток (основної, додаткових, соціальних).
• Контроль сумісництва внутрішнього, зовнішнього.
• Складання Графіків відпусток працівників за підрозділами.
• Ведення обліку в/зобов’язаних працівників, листування з РТЦК та СП, участь у підготовці річної звірки з РТЦК та СП (Україна/Київ).
• Кадрова звітність, надання консультацій, оформлення довідок.
• Перевірка та затвердження графіків роботи/табелів обліку використання робочого часу.
• M.E.Doc, ПФУ.
Серпень 2016 – травень 2024р.
Дистриб'ютор FMCG (1500 чол).
Інспектор з кадрів (300-400 чол.)/Менеджер з персоналу (РСП), підпорядкованість керівнику ВК Управління.
Обов’язки:
• Повний цикл оформлення на роботу нових співробітників та фіксація всіх етапів трудової діяльності на підприємстві.
• Ведення особових справ в повному обсязі.
• Трудові книжки / ЕТК.
• Табель обліку робочого часу.
• Е-лікарняні. Розрахунок страхового стажу.
• Відпустки щорічні/соціальні. Графіки відпусток.
• Контроль обліку працівників пільгових категорій.
• Посадові інструкції, ПВТР, штатні розклади, посадові оклади (формування та внесення змін), Договори індивідуальної та колективної матеріальної відповідальності, Довідки з місця роботи, Накази по підприємству, Вхідна / вихідна кадрова кореспонденція.
• Співпраця з банківськими установами в зарплатних проектах.
• Оформлення Оргструктур підрозділів, управлінський/ регламентований облік (Visio).
• Повний цикл звільнення працівників.
Додаткові обов’язки (сумісництво):
• Контроль проходження інструктажів по охороні праці, ведення журналів обліку. Базові знання направлення Охорона праці.
• Пошук кандидатів. публікація вакансій, проведення телефонних та особистих співбесід, закриття вакансій.
• Участь в організації корпоративних заходів.
2009 - 2014 рр.
ФОП (оренда нежитлових об’єктів)
Заступник директора з адміністративних питань
• Контроль діяльності віддаленого об’єкту.
• Координація роботи підприємства з орендарями
• Підготовка/обробка даних для заключення договорів.
• Облік робочого часу працівників.
• Нарахування та виплата заробітної плати. Ведення кадрової роботи.
2003 - 2009 рр.
Мережа магазинів ТМ «Мега Макс», ЦО
Регіональний (територіальний) менеджер відділу роздрібних продаж : 2003-2006 рр. по м. Львів, Донецьк, Київ.
Спеціаліст фінансового департаменту, Начальник відділу праці та заробітної плати: 2006-2009 рр.
інший досвід роботи:
Бухгалтер з конфіскату; офіс-менеджер ДП «ГК Київ» (особистий асистент генерального директора), спеціаліст по роботі з клієнтами ТК «Фламінго (туристичний бізнес - презентації), спеціаліст договірного відділу КВ ПрАТ «ВУСО» (страховий бізнес - оформлення договорів), товарознавець, бухгалтер-касир (інкасація/готівка).
Освіта:
1989-1991 рр., Вінницький кооперативний технікум (коледж). Спеціалізація - організація торгівлі і товарознавство книги. Додаткова освіта: курси підвищення кваліфікації бухгалтерів, Курси підвищення кваліфікації секретарів, Курси кадрових робітників.
Вміння та навички:
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1C Бухгалтерія, Зарплата і Кадри, ЗУП, Visio, поштові сервіси).
Українська (ділова та літературна) – вільно. Ділове листування.
Англійська - базова, початковий рівень.
Особисті якості:
Уважність та відповідальність, педантичність та комунікабельність.
Схожі кандидати
-
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Київ, Харків -
Менеджер з персоналу
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Київ -
Менеджер з персоналу
40000 грн, Київ -
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом
50000 грн, Київ