Резюме від 14 червня 2022 Файл

Ирина

Менеджер, обліковець бухгалтерських даних, начальник відділу товарних операцій

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Заполовська Ірина Олександрівна
33 р., народилася 2 квітня 1989 року

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

фактична адреса проживання :
м. Київ , Південна Борщагівка

Громадянство : Україна

Не готова до переїзду , готова до відряджень

Обліковець бухгалтерських даних, Начальник відділу товарних операцій, Менеджер по роботі з клієнтами
Зайнятість : повна зайнятість
Графік роботи : повний робочий день

Досвід роботи

2007 - 2011 Дітрейд (дистрибуція продуктів харчування )
Посада Оператор 1с
Обов’язки формування видаткової та прибуткової документації;
оформлення накладних;
коригування відомостей у документації за фактами руху товару;
оформлення зворотної документації;
формування аналітичної звітності;
звіряння залишків на складі та формування звітів щодо руху товару;
підготовка первинної бухгалтерської документації;
внесення даних до бази;
ведення реєстру первинної документації та архіву;
участь у проведенні інвентаризації.

2013-2019 Дітрейд (дистрибуція продуктів харчування )
Посада Начальник відділу товарних операцій
Обов’язки Робота з ДЗ: блокування контрагентів, дозвіл відвантаження заблокованих, коригування боргу (робота з ДЗ, взаємозаліки, переуступки), перезакріплення ДЗ (акти приймання-передачі клієнтської бази). Ціноутворення: Установка цінових акцій, Установка цін на номенклатуру, Установки типів цін (умови співпраці з контрагентом).Формування та обробка документів: замовлення покупця, замовлення постачальнику, реалізація товарів та послуг, надходження товару, переміщення товару, комплектація товару, інвентаризації товару, повернення товару від покупця, повернення товару постачальнику, прибуткові/витратні ордери. Звірка з покупцями та постачальниками. Архівування документів. Заповнення довідників: "Контрагенти", "Договори", "Торгівельні точки", "Ліцензій", "Номенклатура", Маршрути ТП. Звіт з ранкових коригувань, Звіт з часткових та повних повернень за попередній день.
Звіти - формування та розсилка звітів, щоденні, щотижневі, щомісячні. Щомісячні розрахунки вартості зберігання за логістичними контрактами. Звірки - заборгованості. Формування спеціалізованих звітів на вимогу керівництва. Звірка фондів.

Допомога у відкритті філій (по Україні): набір персоналу, навчання, налаштування робочих процесів, контроль робочих процесів

2019- ТОВ СінерджіКо (надання бухгалтерських та юридичних послуг)
Посада Менеджер у сфері надання інформації
Обов'язки Моніторинг цін та послуг конкурентів, надання звіту керівництву. Пошук клієнтів (холодна база), складання КП, переговори з клієнтами, укладання договорів та доп. угод, супровід клієнта, комунікації між клієнтом та відділом бухгалтерії/юристів, комунікації зі співробітниками/клієнтами клієнтів, консультування, організації зустрічей, підготовка актів виконаних робіт, підписання актів, контроль сплати податків/ЗП, контроль ДЗ/ПДЗ.

Володіння комп'ютером Впевнений користувач ПК, знання 1с7, 1с8, знання офісних програм, початковий рівень знань SW, ВЧАСНО

Сімейний стан Незаміжня
Додаткові відомості про себе

Освіта;
Навчальний заклад УФЕІ
Ступінь Бакалавр
Спеціальність Економічна кібернетика (інформаційні системи у менеджменті, комп'ютерні технології в економічних системах, комп'ютерні науки – інтелектуальні системи підтримки прийняття рішень у бізнесі).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: