• Файл

Лариса

Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, Менеджер з продажу туристичних послуг
Вік:
49 років
Місто проживання:
Крюківщина
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Гатне, Київ, Крюківщина

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Панченко Лариса Вікторівна
Дата народження: 24.09.1975 р.
Тел.: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА - ВИЩА:
1) Київський державний інститут культури,
Факультет "Бібліотечно-інформаційні системи", 1993-1997 рр.
Спеціальність: архівіст-бібліограф (документознавець)

2) Міжрегіональна академія управління персоналом,
Інститут міжнародної економіки та фінансів, 2003-2004 рр.
Спеціальність: економіст, маркетолог

Підвищення кваліфікації:
1) Міжгалузевий інститут управління, жовтень 2006 р. – січень 2007 р.
Спеціалізація: Бухгалтерський облік та аудит

ВІДОМОСТІ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ:
Вересень 2019р. - по теперішній час
Фізична особа - підприємець.

Серпень 2019р. - лютий 2020р.
STEM-школа "Inventor"
Адміністратор:
- консультування та продаж курсів
- організація навчального процесу (формування груп, моніторинг відвідувань занять, контроль та прийом платежів, робота зі зверненнями клієнтів, із соц.мережами)

Лютий 2018р. - січень 2019р.
ТОВ «ОМНІ ЮНІТ» - інтернет-магазини md-fashion.com.ua, ultra-shop.com
Молодший спеціаліст, департамент клієнтського сервісу,
продавець-консультант, операційний департамент:
- супровід клієнтів, консультування та продаж по телефону
- консультування та обслуговування покупців у пункті самовивезення, документальне оформлення продажів

Січень 2017р. - Жовтень 2017р.
Магазин елітних чаю та кави, кав'ярня «Скарбниця каві»
Старший продавець:
- робота з покупцями (консультації та продаж)
- ведення обліку товарів у 1С (оформлення надходжень товарів, переміщень, продажу)
- підбір асортименту товарів, замовлення та забезпечення його постійної наявності
- складання графіків роботи персоналу, розрахунок заробітної плати та бонусів
- контроль за дисципліною персоналу, якістю обслуговування покупців

Січень 2012р. – вересень 2016р.
Мережа магазинів жіночої білизни SECRET (ТМ Victoria's Secret).
Адміністратор мережі магазинів:
- відкриття нових магазинів, укладання необхідних договорів, їх супровід
- ведення обліку товарів у 1С (оформлення надходжень, переміщення товарів, продажів)
- підбір асортименту товарів, замовлення та забезпечення його постійної наявності
- підбір персоналу та навчання продукту та технікам продажів
- складання графіків роботи персоналу, розрахунок заробітної плати та бонусів
- контроль дисципліни персоналу, якості обслуговування та порядку у магазинах

Жовтень 2010р. - Січень 2012р.
Школа вивчення англійської мови SPEAK UP
Оператор кол-центру (робота за договором, як ФОП):
Холодні дзвінки, а також робота з «теплою» базою потенційних клієнтів (залучення до школи на пробний урок-консультацію та забезпечення фактичної явки на нього клієнта)

Жовтень 2009р. - Вересень 2010р.
VIASAT – провайдер цифрового супутникового телебачення
Оператор колл центру:
Робота з холодною базою, продаж послуг VIASAT

Листопад 2007р. - жовтень 2009р.
ТОВ «Ті-Арт» (елітний чай, кава – мережа чайних салонів).
Менеджер відділу продажів:
- тестування, відбір та закупівля чаю, чайних аксесуарів, посуду, чайних закусок та ін.
- проведення дегустацій чаю, залучення потенційних клієнтів, створення та ведення бази клієнтів, просування в інтернеті
- Копірайтинг (інформаційне наповнення сайту «з нуля», тексти для рекламної продукції)

Січень 2007 р. – листопад 2007р.
ФОП. Види діяльності: Консультування з питань комерційної діяльності та управління (діловодство, документообіг, бухгалтерський облік)
Договір з ТОВ «Фортіс-ВКТ» (ремонт двигунів та турбін на АЕС України).
Виконані роботи:
- аналіз та проведення звірки розрахунків з Управлінням праці та соціального захисту населення при Броварській райдержадміністрації (далі – УТСЗН) щодо надходження та використання підприємством бюджетних коштів, що надходять для компенсації виплат працівникам за роботу в зоні відчуження (ЧАЕС), а також додаткових відпусток
- розробка складу пакету документів (відповідно до вимог чинного законодавства) для щомісячного подання до УПСЗН.
- оформлення особистих карток працівників, формування та впорядкування особових справ, підготовка наказів та розпоряджень, складання виробничих графіків та графіків відпусток (основної та додаткової)
- оформлення табелів обліку робочого часу працівників (щомісячно)
- нарахування відпускних (основна та додаткова відпустки) та лікарняних, а також розрахунок сум доплат за роботу в зоні відчуження та відпускних за додаткові відпустки працівникам, оформлення пакету документів для подання до УТСЗН (щомісячно)

Грудень 1998р. - Липень 2006р.
ДСП "Чорнобильська АЕС".
Секретар Представництва Чорнобильської АЕС у м. Києві:
- обслуговування роботи керівництва ЧАЕС (планування робочого дня, телефонних переговорів керівництва, організації та проведення засідань та нарад, організація прийому відвідувачів)
- складання ділової кореспонденції (листи, службові записки тощо)
- ведення діловодства
- інвентаризація
- ведення табельного обліку робочого часу підрозділу

Навички роботи з комп'ютером: Microsoft Office (Word, Excel), Internet, CRM, базові знання роботи в 1С.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: