Резюме від 31 жовтня 2023 Файл

Галина

Начальник відділу

Вік:
33 роки
Місто:
Славута

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Петрик Галина Вікторівна

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 23.04.1991
Ціль: отримати гідну та перспективну роботу, стати цінним працівником і працювати в команді для досягнення спільних цілей.
Освіта
Навчальний заклад: Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі (м. Київ, 2012р)
Факультет: менеджмент та фінанси.
Спеціальність: менеджмент
Кваліфікація: бакалавр
Навчальний заклад: Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі (м .Київ, 2014р)
Факультет: менеджмент та фінанси.
Спеціальність: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Кваліфікація: магістр.
Володіння мовами:
Українська - рідна, російська - вільно, англійська - початкова.
Досвід роботи:

З 17.09.2013 по 26.08.2014 ПАТ "Імекс банк " м.Київ
Посада: кредитний експерт
Обовязки:
• Комунікація з менеджерами автосалонів, з клієнтами та партнерами
• Консультація клієнтів
• Аналіз документів необхідних для видачі позики
• Обробка кредитного процесу
• Формування висновків та аргументів щодо можливості кредитування Позичальника
З 26.08.2014 по 04.02.2015 ПАТ "Імекс банк" м.Київ
Посада: провідний економіст
Обовязки:
• Налагодження довгострокових стосунків з клієнтами
• обслуговування фізичних осіб
• відкриття та ведення рахунків фізичних осіб
• залучення депозитів фізичних осіб
• відкриття та обслуговування карткових рахунків фізичних осіб
• надання констультацій клієнтам щодо продуктів та програм , які надає банк

З 11. 11.2015 по 16.04.2016 БФ "Промінець надії" м.Київ
Посада: помічник голови правління з організаційних питань
Обовязки :
• Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією
• пошук волонтерів, організація роботи волонтерів
• організація благодійних акцій
• організація допомоги дитячим будинкам
• ведення переговорів з патнерами

З 18.07.2016 по 28.07.2020 ПАТ "Альфа банк" м.Київ
Посада:
• З 18.07.2016 - 18.08.2016 молодший спеціаліст з операційно-касової роботи
• 18.08.2016 - 01.11.2016 спеціаліст з операційно-касової роботи
• 01.11.2016 -13.03.2017 спеціаліст з сервісу та касових операцій
• 13.03.2017-28.07.2020 старший спеціаліст з сервісу та касових операцій
Обвязки:
• Налагодження довгострокових стосунків з клієнтами
• обслуговування фізичних осіб
• відкриття та ведення рахунків фізичних осіб
• залучення депозитів фізичних осіб
• відкриття та обслуговування карткових рахунків фізичних осіб
• надання консультацій клієнтам щодо продуктів та програм які надає банк
• кредитування позичальників
• вирішення конфлітних ситуацій
• касове обслуговування клієнтів (юридичних, фізичних осіб)
• ведення касової документації
• відкриття/закриття операційного дня каси
• продаж і обмін грошової валюти
• прийом платежів

З 13.03.2023 – ТОВ « Зелений Парк»
Посада: менеджер відділу матеріального-технічного постачання

Обовязки:
• організаційна робота тендерного комітету
• ведення супровідної документації ( протоколи, рішення тентерних засідань, договора)
• введення документації іноземного вантажу, організація перевезення вантажу
• ведення переговорів з контрагентом

ПК: Internet, e-mail, Microsoft Offise (Word, Excel), ОДБ,IS-cart, Sabel та інші,
SmartTender

Оргтехніка: ксерокс, сканер, принтер, касовий апарат.
Додатково:
Пунктуальна, комунікабельна, наполеглива, цілеспрамована, вчасно виконую поставлені цілі, стійка до стресових ситуацій, аналітичний склад розуму, вміння структурувати інформацію, готовність вчитися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: