- PRO
Sviatoslav
Unity 3D developer
- Розглядає посади:
- Unity 3D developer, Разработчик мобильных приложений
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 27 років
- Місто проживання:
- Львів
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Львів
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8083049/
Досвід роботи
Unity developer
з 04.2024 по нині
(1 рік 4 місяці)
Pryeyes, Дистанційно (IT)
• Налаштування анімацій і руху (Animation, Motion).
• Використання DOTween, Cinemachine і Reactive для анімацій та реактивного програмування.
• Інтеграція SteamWorks SDK для функціоналу Steam.
• Застосування Zenject (DI container) і Addressables для оптимізації проєктів.
• Публікація ігор на Steam та itch.io.
• Розробка механік шутерів від першої особи (FPS).
• Розробка інвентарю.
Steam:
https://store.steampowered.com/app/3345760/Silent_Anomalies/
Unity 3D програміст
з 02.2024 по 04.2024
(2 місяці)
Cubequade, Дистанційно (IT)
• Використання Odin Inspector.
• Налаштування Mobile Notification для сповіщень у мобільних іграх.
• Застосування Reactive для реактивного програмування.
• Аналіз продуктивності проєктів із Unity Profiler.
• Використання Facebook SDK
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dafil.stiltsrun&hl=uk&gl=US
IOS:
https://apps.apple.com/ru/app/stilts-run/id1637747730
Unity 3D програміст
з 04.2023 по 01.2024
(9 місяців)
YaremchukGame, Дистанційно (IT)
• Використання патернів Factory, State Machine, Builder, Strategy.
• Застосування Zenject та Addressables для структури проєкту.
• Локалізація гри ( використовувалось I2L).
• Робота з Google Sheets та базами даних.
• Розробка механік: переміщення будівель із запобіганням перекриттю, автоматичне підсвічування, рух білдера.
• Імплементація висадки персонажів, бойової системи, тренування, нарахування досвіду та анімацій.
• Реалізація заклять: блискавка по області, вогняні шари, бустери для персонажів.
• Взаємодія з сервером, налаштування UI, курсорів та ефектів.
• Застосування UniTask.
• Застосування REST API.
• AI ворогів
PC:
https://store.steampowered.com/app/2488180/Ninja/?curator_clanid=44194860,
https://store.steampowered.com/app/1973770/Battle_Craft/
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.NinjaSword
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.ColorCube
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.VikingsvsNinjas
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Marketon.SrtokerRoyaleKids
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Yaremchuk.NinjaSword
Unity 3D програміст
з 07.2022 по 04.2023
(9 місяців)
Alphanova, Дистанційно (IT)
• Досвід командної роботи, аналізу чужого коду та виконання завдань замовника вчасно.
• Освоєння принципів дизайну й оптимізації ігор.
• Розробка мініігор, календаря, нагадувань, будильника.
• Налаштування анімацій, сцен.
• ООП
• UI/UX
https://alphanovastudio.com/uk/
Unity 3D програміст
з 12.2021 по 06.2022
(6 місяців)
LeverApp, Дистанційно (IT)
• Розробка простих гіперказуальних проєктів із механіками малювання мешу, стакання предметів, збивання елементів за кольорами, аналоги танчиків, ранери.
• Використання Cinemachine, Pathfinding, Spline(Dreamteck Splines) та налаштування NavMesh.
• Додавання AdMob.
Освіта
Львівська політехніка
Інженер, Львів
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)
Знання і навички
- PHP
- PhpMyAdmin
- Addressable
- Zenject
- Unity
- C#
- Git
- ООП
- GitHub
- DOTween
- Adobe Illustrator
- Adobe Photoshop
- Робота в команді
- SOLID Principles
- DRY
- KISS
- Trello
- Blender
- JetBrains Space
- Odin
- MobileNotification
- Знання принципів MVC
- Kinoa
- Google Sheets
- Google Services (leaderboard)
- Assets Integration
- Animation System
- Motion
- Debugging
- UniTask
- UniRx
- ScriptableObject
- AdMob
- Facebook SDK
- Steamworks SDK
- REST API
- JSON
- Pathfinding
- Unity Profiler
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Unity розробник із 3+ роками досвіду в створенні ігор. Володію C#, розумію принципи ООП і патерни проектування (SOLID, DRY, KISS, MVC), що дозволяє мені розробляти модульні та готові до використання компоненти для ігрових проєктів.
Мають досвід роботи в команді (10 осіб), ефективно виконую завдання замовника, використовуючи Space, Trello та Jira. Створюю адаптивний UI, застосовую фізику, працюю з анімаціями та DOTween для різноманітних ігрових об’єктів. Налаштовував сповіщення (MobileNotification) та власний лідерборд із Google Services.
Додатково маю базові навички в Illustrator, Photoshop, Blender, а також досвід із Odin Inspector і Kinoa. Шукаю нові виклики в геймдеві, готовий розвиватися та вносити цінний вклад у проєкти завдяки своїм навичкам і досвіду.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Unity 3D програміст
Дистанційно -
Fullstack-розробник
Дистанційно -
Unity developer
Рівне, Дистанційно -
React розробник
Львів, Вінниця , ще 6 міст -
Fullstack Developer
Дистанційно -
Front-end programmer
Дистанційно