Резюме від 26 серпня 2023 Файл

Андрій

Директор, заступник директора, керівник підрозділу

Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ГОНЧАРЕНКО АНДРІЙ

Вік: 52 роки
Місто: м. Вишневе
Контактна інформація:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Директор, заступник директора, керівник підрозділу

Ключові навички:
Розробка бізнес-плану про створення Автомобільного заводу по виробництву спеціалізованих автомобілей (Автомобілей екстреної (швидкої) медичної допомоги, автомобілей МВС, війскових автомобілей та інш.)
Управління та адміністрування підприємством. Організація офісного та складських приміщень, структуризація, складання технологічної карти бізнес процесів. Формування команди (підбір персоналу, навчання). Організація заходів щодо імпорту комплектуючих та товарів.
Розробка Технічних умов, конструкторської документації, запуск виробництва з моменту створення. Випробування продукціі, сертифікація продукціі. Ведення та розширення клієнтської бази.
Контроль за ходом монтажу обладнання, за забезпеченням технічною документацією, інструментом, матеріалами, транспортом, вантажно-розвантажувальними засобами тощо.
Участь в розробці графіків виконання робіт і ПКД. Контроль за дотриманням термінів монтажних робіт і вимог нормативних документів;
Вхідний контроль за якістю застосовуваних матеріалів; перевірка наявності документів, що засвідчують якість використовуваних на будівництві конструкцій, виробів і матеріалів (технічних паспортів, сертифікатів, результатів лаб. випробувань та ін.). Контроль за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектно-кошторисної документації і нормативів.
Консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу і асортимент продукції компанії. Робота на виставках, презентація продукції. Контроль відвантаження та доставки товару.
Керування логістичними процесами в повному обсязі. Організація перевезень різноманітними видами транспорту. Розробка і впровадження системи складського обліку. Створення регіональних складів і регіональної логістики. Оптимізація всього логістичного ланцюжка. Оптимізація складського обліку і документообігу на складі. Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками.
Навички автоматизації та моделювання рішень засобами IT. Побудова інтегрованої системи звітності підрозділів. Створення та ведення сайту компанії з нуля. Планування бюджету та оптимізація витрат.

Досягнення:
Підготовка бізнес – плану та організація виробничої компанії з моменту створення, включаючи розробку технічної документації до запуску серійного виробництва, 2018р.
Організація митно-брокерської компанії з моменту створення, 2013р.
Організація логістичної компанії з моменту створення, 2004р.

Досвід роботи:
Директор з 08.2018 по 10.2019 ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС», Киев (Виробництво спеціалізованої техніки), штат 80 працівників. Організація проекту з моменту зародження ідеї.
Заступник директора з 03.2018 по 06.2018 ТОВ «БРІОРСОН», Київ (Виробництво автомобілів спеціального призначення).
Менеджер відділу закупівель з 12.2017 по 05.2018 ТОВ «Коларес-Брокерс», Київ (Тендерні закупівлі).
Менеджер відділу закупівель з 02.2017 по 11.2017 ТОВ «Нако-Електрик», Київ (Тендерні закупівлі).
Директор з 02.2013 по 09.2014 ТОВ «Коларес-Брокерс», Київ (Митно-брокерські та юридичні послуги), штат 8 працівників.
Керівник монтажного відділу з 03.2012 по 01.2013 ТОВ "Клімат Системс", Київ (Роздрібна торгівля обладнанням для кондиціонування і вентиляції, монтаж, пуско-наладка, сервісне обслуговування), штат 15 працівників.
Директор з 10.2004 по 01.2012, ТОВ "Клімат Системс", Київ (імпорт та оптова торгівля обладнанням для кондиціонування і вентиляції), штат 16 працівників.

Освіта:
Житомирський інститут МАУП, Менеджмент організацій, менеджер бізнесу, 2011р.
Українська академія бізнесу та підприємництва, Менеджмент, 02.2010р.

Навички роботи з ПК:
Виконання ремонту, налагодження компьютерної та офісної техніки, інсталювання, переінсталювання програмного забезпечення, відновлення даних, частково або повністтю з зіпсованих носіїв 1С Підприємство 7.7, 8.1, 8.2, 8.3, БЕСТ-Звіт, Клієнт-Банк, QD Rpofessional, Microsoft office Word, Exel, PowerPoint, Visio, Prodject, Libre office, Adobe Acrobat Pro, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, AnyDesck, TimeViewer, Corel Draw, AutoCAD, Дизайн Интерьера 3D, SolidWorks, Компас-Электрик, Autocad Electrical, написання сайту команії в html форматі.

Знання мов:
Українська ─ вільно
Російська ─ вільно
Англійська ─ початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: