Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Юлія

Заступник директора, помічник керівника, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор відділу адміністраторів мобільного реагування

з 04.2020 по 06.2022 (2 роки 2 місяці)
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг м. Київ, Київ (Державні організації)

надання адміністративних послуг згідно з їх переліком (прийом та реєстрація заяв та їх передача на опрацювання відповідним органам влади, посадовим особам; видача результату споживачеві послуги); call-центр

Провідний інспектор відділ контролю документообігу

з 05.2017 по 03.2020 (2 роки 10 місяців)
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, Київ (Державні організації)

Робота з документами в програмі SED. Підготовка проекту номенклатури справ, Реєстрація звернень громадян, інформаційних та публічних запитів, депутатських запитів, долучень, службових записок, наказів тощо. Архівування документації.

Заступник деректора

з 08.2014 по 11.2016 (2 роки 3 місяці)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Служба Замовника, підготовка та отримання дозвільної документації, погодження з держустановами, робота з Генпідрядниками, підготовка та проведення переговорів , контроль за службою експлуатації гуртожитку, робота з держустановами: Київенерго, Київводоканал, КМДА та інше. Підготовка та укладання договорів, контроль діяльності товариства, контроль роботи підлеглих

Начальник департаменту по фінансовій роботі

з 05.2012 по 08.2014 (2 роки 3 місяці)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення фінансового, бухгалтерського, податкового обліку, контроль за виконанням бухгалтерських та податкових звітів, підготовка бухгалтерських, моніторинг змін в податковому законодавстві.

Головний бухгалтер

з 04.2011 по 05.2012 (1 рік 1 місяць)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Контроль за всіма ділянками бухгалтерії, здача фінансової, статистичної, налогової звітності, приймання та оформлення на роботу співробітників товариства, ведення кадрового обліку (складання штатного розпису, накази, оформлення особових карток, трудових книжок та інше

Ділознавець

з 11.2007 по 04.2011 (3 роки 5 місяців)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Організація роботи офісу, прийом відвідувачів, ведення загального та кадрового діловодства, забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами, переклад текстів (російська/українська мови), контроль за виконанням службових документів виконавцями, листування з органами місцевої влади, робота з держорганами, укладання договорів, отримання дозволів тощо, обробка вхідної, вихідної документації, реєстрація документів в електронній базі.

Директор регіонального представництва

з 01.1999 по 08.2000 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Фірма "Лінда", Алушта (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація товариства з нуля. Отримання ліцензій, укладання договорів, управління фінансово-економічной діяльністю товариства, розробка стратегії розвитку компанії, робота з держустановами, проведення ділових переговорів та зустрічей, формування бюджету, атестація персоналу

Освіта

Кримський інститут бізнесу

Міжнародна економіка, Сімферополь
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова, курси підвищення кваліфікацій з іноземної мови (анг.)

2013

Взаємодія органів державної влади з громадськістю

2019

Актуальні питання надання адміністративних послуг

2020

Практичні аспекти надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин

2020

Цифрова грамотність

2020

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ ЗІ СТАНДАРТІВ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ)

2021, рівні вільного володіння другого ступеня

Цифрограм для держслужбовців, рівень цифрової грамотності С1

2021

Доступ до публічної інформації

2021

Відкриті дані для держаних службовців

2021

Державним службовцям про державну службу

2021

Доступ до публічної інформації: від А до Я

2021

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Email ЛІГА:ЗАКОН Skype Instagram Google Документообіг Viber СЕД

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Досвід управління персоналом, організація роботи та контроль за виконанням поставлених завдань співробітниками товариства, отримання дозвільної документації, підготовка договірної документації, представництво в державних органах, органах місцевого самоврядування. Шкідливих звичок не маю. Є син 2000 р.н. Згідна до відряджень. Ділові якості: Порядність , стресостійкість, проблеми вирішую шляхом перемовин, чесність , відповідальність , комунікабельність , пунктуальність , ініціативність , акуратність в роботі , орієнтація на досягнення позитивного результату , ретельність і уважність при виконанні поставлених завдань .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: