- PRO
Юлія
Головний спеціаліст, заступник директора, помічник керівника, діловод, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8139204/
Досвід роботи
Адміністратор відділу адміністраторів мобільного реагування
з 04.2020 по 06.2022
(2 роки 2 місяці)
Департамент (Центр) надання адміністративних послуг м. Київ, Київ (Державні організації)
надання адміністративних послуг згідно з їх переліком (прийом та реєстрація заяв та їх передача на опрацювання відповідним органам влади, посадовим особам; видача результату споживачеві послуги); call-центр
Провідний інспектор відділ контролю документообігу
з 05.2017 по 03.2020
(2 роки 10 місяців)
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, Київ (Державні організації)
Робота з документами в програмі SED. Підготовка проекту номенклатури справ, Реєстрація звернень громадян, інформаційних та публічних запитів, депутатських запитів, долучень, службових записок, наказів тощо. Архівування документації.
Заступник деректора
з 08.2014 по 11.2016
(2 роки 3 місяці)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Служба Замовника, підготовка та отримання дозвільної документації, погодження з держустановами, робота з Генпідрядниками, підготовка та проведення переговорів , контроль за службою експлуатації гуртожитку, робота з держустановами: Київенерго, Київводоканал, КМДА та інше. Підготовка та укладання договорів, контроль діяльності товариства, контроль роботи підлеглих
Начальник департаменту по фінансовій роботі
з 05.2012 по 08.2014
(2 роки 3 місяці)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення фінансового, бухгалтерського, податкового обліку, контроль за виконанням бухгалтерських та податкових звітів, підготовка бухгалтерських, моніторинг змін в податковому законодавстві.
Головний бухгалтер
з 04.2011 по 05.2012
(1 рік 1 місяць)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Контроль за всіма ділянками бухгалтерії, здача фінансової, статистичної, налогової звітності, приймання та оформлення на роботу співробітників товариства, ведення кадрового обліку (складання штатного розпису, накази, оформлення особових карток, трудових книжок та інше
Ділознавець
з 11.2007 по 04.2011
(3 роки 5 місяців)
Приватне акціонерне товариство "АБС-УКР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Організація роботи офісу, прийом відвідувачів, ведення загального та кадрового діловодства, забезпечення офісу необхідними витратними матеріалами, переклад текстів (російська/українська мови), контроль за виконанням службових документів виконавцями, листування з органами місцевої влади, робота з держорганами, укладання договорів, отримання дозволів тощо, обробка вхідної, вихідної документації, реєстрація документів в електронній базі.
Директор регіонального представництва
з 01.1999 по 08.2000
(1 рік 7 місяців)
ТОВ "Фірма "Лінда", Алушта (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Організація товариства з нуля. Отримання ліцензій, укладання договорів, управління фінансово-економічной діяльністю товариства, розробка стратегії розвитку компанії, робота з держустановами, проведення ділових переговорів та зустрічей, формування бюджету, атестація персоналу
Освіта
Кримський інститут бізнесу
Міжнародна економіка, Сімферополь
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова, курси підвищення кваліфікацій з іноземної мови (анг.)
2013
Взаємодія органів державної влади з громадськістю
2019
Актуальні питання надання адміністративних послуг
2020
Практичні аспекти надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин
2020
Цифрова грамотність
2020
Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ ЗІ СТАНДАРТІВ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ)
2021, рівні вільного володіння другого ступеня
Цифрограм для держслужбовців, рівень цифрової грамотності С1
2021
Доступ до публічної інформації
2021
Відкриті дані для держаних службовців
2021
Державним службовцям про державну службу
2021
Доступ до публічної інформації: від А до Я
2021
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- ЛІГА:ЗАКОН
- Skype
- Документообіг
- Viber
- СЕД
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Досвід управління персоналом, організація роботи та контроль за виконанням поставлених завдань співробітниками товариства, отримання дозвільної документації, підготовка договірної документації, представництво в державних органах, органах місцевого самоврядування. Шкідливих звичок не маю. Є син 2000 р.н. Згідна до відряджень. Ділові якості: Порядність , стресостійкість, проблеми вирішую шляхом перемовин, чесність , відповідальність , комунікабельність , пунктуальність , ініціативність , акуратність в роботі , орієнтація на досягнення позитивного результату , ретельність і уважність при виконанні поставлених завдань .
Схожі кандидати
-
Спеціаліст, адміністратор, офіс-менеджер, помічник директора, фахівець із закупівель
22000 грн, Київ, Бровари -
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, продавець-консультант, тендерний спеціаліст
Київ -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника
30000 грн, Київ -
Деловод, помощник руководителя, администратор, офис-менеджер
30000 грн, Київ -
Помічник, асистент керівника, діловод, офіс-менеджер
Київ