Артем
Technical support specialist, 16 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 28 років
- Місто:
- Вінниця
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8188394
Досвід роботи
Middle technical support specialist
з 07.2019 по 02.2022
(2 роки 7 місяців)
IT X100, Київ (IT)
Професійне резюме
Спеціаліст технічної підтримки з досвідом від 2 років. Досвід підтримки серверів, сервісів і додатків. На Windows Server і Linux. Налагодження мереж, IP телефонія, робота з CRM різного походження, Jira, віддалене налаштування MikroTik, IP камери, робота з Firebase, Microsoft Azure, робота з серверами та AD, bitrix24, mango, octel, Microsoft Office, Azure, SharePoint, PowerBI, робота з аналітичними кубами та їх налаштування, моніторинг в Grafana, Zabbix, Dude, робота в HelpDesk.
Освіта
Донецьке вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі. Присвоєно кваліфікацію: Кухар 4 розряду.
Володіння мовами: англійська - А2, українська - рідна, російська - рідна.
Технології та інструменти
Операційні системи (Windows, Linux, MacOS)
Розподілені системи, мережеві протоколи, засоби фільтрації мережевого трафіку (DNS, DHCP, TCP / IP, OpenVPN, Ethernet, FTP, брандмауер тощо)
Інструменти моніторингу, журналювання та журналювання (VMWare, VirtualBox, Zabbix, Grafana, Dude)
Хмарні технології (Microsoft Azure, Google Cloud Platform)
Мови програмування (HTML, C++, Java)
Система відстеження помилок (Jira)
Проекти (або компанії):
IT X100
Тривалість
2 роки і 7 місяців
опис
Підтримка ресторанного бізнесу. Робота з серверами компанії, торговим обладнанням, камерами, мережами та підтримкою колл-центру. Контроль безперебійної роботи сервісів та швидке усунення несправностей. Розробка нового програмного забезпечення для бізнесу.
Команда
250+
Позиція в цьому проекті
Спеціаліст технічної підтримки
Обов'язки
Підтримка послуг і торгових точок компанії. Підтримка співробітників компанії, надання їм необхідних прав і привілеїв.
Технології та інструменти, що використовуються в цьому проекті
1C, CRM, Jira, Jetty, IIKO, IP-телефонія, Firebase, Ubuntu, Linux, MacOS, Windows Server і AD, bitrix24, Mango, Microsoft Office, Azure, Sharepoint, PowerBI, HelpDesk, VMWare Horizon, Zabbix, Grafana, Dude, Jira, WinBox.
Менеджер з продажу
з 04.2018 по 05.2019
(1 рік 1 місяць)
КомТех, Костянтинівка (Комп'ютерна техніка та її обслуговування.)
Продаж та обслуговування компьютерної техніки
Додаткова освіта та сертифікати
Веб дизайн та 3D моделювання
2010, 12 місяців
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Схожі кандидати
Technical support specialist
Вінниця
Technical support specialist
Вінниця
Системний адміністратор, спеціаліст з підтримки користувачів (Technical Support)
Вінниця, Дистанційно
Спеціаліст технічної підтримки
Вінниця
Customer support specialist
Вінниця, Дніпро
,
ще 6 міст