Резюме від 25 квітня 2024

Артем

Technical support specialist, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Middle technical support specialist

з 07.2019 по 02.2022 (2 роки 7 місяців)
IT X100, Київ (IT)

Професійне резюме

Спеціаліст технічної підтримки з досвідом від 2 років. Досвід підтримки серверів, сервісів і додатків. На Windows Server і Linux. Налагодження мереж, IP телефонія, робота з CRM різного походження, Jira, віддалене налаштування MikroTik, IP камери, робота з Firebase, Microsoft Azure, робота з серверами та AD, bitrix24, mango, octel, Microsoft Office, Azure, SharePoint, PowerBI, робота з аналітичними кубами та їх налаштування, моніторинг в Grafana, Zabbix, Dude, робота в HelpDesk.

Освіта
Донецьке вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі. Присвоєно кваліфікацію: Кухар 4 розряду.

Володіння мовами: англійська - А2, українська - рідна, російська - рідна.

Технології та інструменти
Операційні системи (Windows, Linux, MacOS)
Розподілені системи, мережеві протоколи, засоби фільтрації мережевого трафіку (DNS, DHCP, TCP / IP, OpenVPN, Ethernet, FTP, брандмауер тощо)
Інструменти моніторингу, журналювання та журналювання (VMWare, VirtualBox, Zabbix, Grafana, Dude)
Хмарні технології (Microsoft Azure, Google Cloud Platform)
Мови програмування (HTML, C++, Java)
Система відстеження помилок (Jira)

Проекти (або компанії):
IT X100
Тривалість
2 роки і 7 місяців
опис
Підтримка ресторанного бізнесу. Робота з серверами компанії, торговим обладнанням, камерами, мережами та підтримкою колл-центру. Контроль безперебійної роботи сервісів та швидке усунення несправностей. Розробка нового програмного забезпечення для бізнесу.
Команда
250+
Позиція в цьому проекті
Спеціаліст технічної підтримки
Обов'язки
Підтримка послуг і торгових точок компанії. Підтримка співробітників компанії, надання їм необхідних прав і привілеїв.
Технології та інструменти, що використовуються в цьому проекті
1C, CRM, Jira, Jetty, IIKO, IP-телефонія, Firebase, Ubuntu, Linux, MacOS, Windows Server і AD, bitrix24, Mango, Microsoft Office, Azure, Sharepoint, PowerBI, HelpDesk, VMWare Horizon, Zabbix, Grafana, Dude, Jira, WinBox.

Менеджер з продажу

з 04.2018 по 05.2019 (1 рік 1 місяць)
КомТех, Костянтинівка (Комп'ютерна техніка та її обслуговування.)

Продаж та обслуговування компьютерної техніки

Додаткова освіта та сертифікати

Веб дизайн та 3D моделювання

2010, 12 місяців

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: