• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8204601/

IT-спеціаліст

Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець Управління змінами

з 03.2025 по нині (5 місяців)
Фінанси, банки, страхування

Technical support specialist

з 01.2024 по 02.2025 (1 рік 1 місяць)
Lumen Global, Дистанційно (IT)

Супровід продукту
Підтримка клієнтів щодо продукту
Вирішення питань з провайдерами щодо транзакцій та інтеграцій

Адміністратор даних

з 10.2022 по 01.2024 (1 рік 3 місяці)
NovaPay, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

2 лінія підтримки.

Начальник відділу (Управління технічної підтримки)

з 09.2011 по 06.2022 (10 років 9 місяців)
АТ МР Банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

•Реєстрація та первинна консультація по зверненнях користувачів.
•Налаштування робочих станцій користувачів, встановлення програмного забезпечення, підключення периферійних пристроїв.
•Віддалена діагностика, аналіз та вирішення проблем, пов’язаних з роботою ПЗ, периферії, комплектуючих.
•Надання консультацій користувачам по телефону/чату/email задля вирішення апаратних та програмних інцидентів.
•Моніторинг інфраструктури.
•Підготовка звітів.
•Організація та контроль роботи відділу (формування штату, навчання, розподіл задач, звітність. Залучення співробітників в активності інших підрозділів)..
•Контроль виконання SLA
•Побудова звітів та дашбордів по інцидентах та проблемах.
•Адміністрування Jira.

Впровадження та супровід продуктів Atlassian. Як результат – перехід від Service Desk HP Open View до Atlassian Jira.

Побудова регламентів, технологічних карт та інструкцій

IT-фахівець

з 06.2011 по 08.2011 (2 місяці)
ПАТ Укрсоцбанк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

•Встановлення, налаштування та регулярне оновлення програмного та апаратного забезпечення для користувачів;
•Діагностування помилок або технічних проблем та визначення шляхів вирішення;
•Здійснював установку, ремонт, усунення несправностей та обслуговування комп'ютерного обладнання;
•Складання робочих станцій персоналу та підключення периферійних пристроїв.

IT-фахівець

з 09.2007 по 05.2011 (3 роки 8 місяців)
ПАТ Імексбанк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

•Складання робочих станцій персоналу та підключення периферійних пристроїв.
•Забезпечення оновлення/ремонту мережі та робочих станцій;
•Допомога клієнтам в аналізі та вирішенні апаратних і програмних проблем

Освіта

Житомирський державний технологічний університет

Факультет інформаційно-комп'ютерних технологій, Житомир
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Oracle Database: SQL Fundamentals

2014

Веб-програмування

2015

Курс англійської мови (Intermediate)

2017

OT-LA-I: Linux Administration + OT-LA-II: Linux Administration

2019

ITIL. Service Desk and Incident management

2020

Знання і навички

  • Windows
  • Linux
  • SQL
  • Active Directory
  • Операційні системи
  • Адміністрування
  • Jira
  • Confluence
  • Service Desk
  • Адміністрування серверів Windows

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Інвалідність

Третя група.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: