- Файл
Василь
Фінансовий керівник
- Розглядає посади:
- Фінансовий керівник, Керуючий магазином, Адміністратор готелю, Керівник виробництва, Менеджер з якості, Менеджер ЗЕД, Менеджер з продажу, Керівник відділу, Начальник транспортного відділу, Керівник департаменту продаж
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8225687/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
(Vasil L. Sydir)
Дата народження: 14.01.1976
Місто: Новояворівськ, Львівська область
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади фінансового директора, головного бухгалтера.
Освіта:
вересень 1993 р. – грудень 1999 р., Державний університет «Львівська політехніка» м.Львів, факультет «хімічна технологія», спеціальність «Хімічна технологія неорганічних речовин», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
серпень 2000 р. – серпень 2001 р., Західний учбово науковий інститут підготовки фахівців і менеджерів м.Львів, факультет «Еконотічний», спеціальність «Облік і аудит», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
вересень 1999 р. – березень 2010 р., Львівський національний університет ам. Івана Франка м. Львів, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
вересень 2001 р. – серпень 2013 р. Державна податкова інспекція у Яворівському районі, Львівської області, м. Яворів.
Функціональні обов’язки:
— надання консультаційних послуг, ведення прямих переговорів в області страхової діяльності;
— внесення змін до договорів страхування;
— аналіз, збір пакету документів за страховими випадками;
— правове забезпечення діяльності компанії;
— претензійна робота у взаєминах з фізичними та юридичними особами;
— підготовка відповідей на звернення та запити, в тому числі контролюючих органів;
— захист інтересів у судах загальної юрисдикції та арбітражних судах;
листопад 2013 р. – по день подання резюме. Субєкт підприємницької діяльності фізична особа підприємець.
Функціональні обов’язки:
— надання транспортних послуг на території України та за її межами;
— ведення прямих переговорів в діяльності;
— взаємодія з державними органами;
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— внесення змін до установчих документів ТОВ, ЗАТ
вересень 2018 р. – квітень 2020 р. Приватне підприємство «Стар Бізнес Центр», м. Новояворівськ (керівник).
Функціональні обов’язки:
— розробка і узгодження проектів договорів, угод, контрактів, листів, запитів та інших документів;
— контроль за своєчасним поданням підрозділами і посадовими особами довідок, розрахунків, та інших матеріалів для підготовки відповідей на претензії;
— ведення прямих переговорів в корпоративній та господарській діяльності;
— ведення обліку закінчених судових справ, та тих що перебувають у провадженні;
— консультування працівників компанії з правових питань;
— вивчення, аналіз і узагальнення результатів розгляду претензій, судових і арбітражних справ.
серпень 2018 р. – по день подання резюме. Приватне підприємство «Преміумінвестбуд», м. Новояворівськ (керівник).
Функціональні обов’язки:
— розробка і узгодження проектів договорів, угод, контрактів, листів, запитів та інших документів;
— контроль за своєчасним поданням підрозділами і посадовими особами довідок, розрахунків, та інших матеріалів для підготовки відповідей на претензії;
— ведення справ в арбітражних судах та судах загальної юрисдикції;
— ведення обліку закінчених судових справ, та тих що перебувають у провадженні;
— консультування працівників компанії з правових питань;
— вивчення, аналіз і узагальнення результатів розгляду претензій, судових і арбітражних справ.
квітень 2020 р. – по день подання резюме. Приватне підприємство «Скагруп», м. Новояворівськ (керівник за сумісництвом).
Функціональні обов’язки:
— розробка і узгодження проектів договорів, угод, контрактів, листів, запитів та інших документів;
— контроль за своєчасним поданням підрозділами і посадовими особами довідок, розрахунків, та інших матеріалів для підготовки відповідей на претензії;
— ведення справ в арбітражних судах та судах загальної юрисдикції;
— ведення обліку закінчених судових справ, та тих що перебувають у провадженні;
— реєстрація ПП;
— вивчення, аналіз і узагальнення результатів розгляду претензій, судових і арбітражних справ.
Професійні навички:
— володію комп’ютером;
— знання законодавства;
— навички ведення договірної роботи;
— уміння проводити переговори;
— навички ведення організаційної діяльності підприємств;
— навички ведення податкового та бухгалтерського обліку;
— досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
— навички складання різних юридичних та бухгалтерських документів;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень, польська – середній рівень.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: займаюсь спортом, граю у футбол, люблю гірські лижі.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Фінансовий директор
85000 грн, Львів -
Фінансовий директор
Львів -
Фінансовий директор
Львів -
Фінансовий директор
60000 грн, Львів, Київ, Одеса -
Директор з продажу
Львів, Івано-Франківськ , ще 2 міста -
Фінансовий, операційний, виконавчий директор
Львів, Вінниця , ще 7 міст