Резюме від 29 березня 2023 Файл

Станіслав

Бухгалтер

Вік:
40 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Гордієнко Станіслав Миколайович

Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
вересень 2000 р. – червень 2005 р., Київський національний торговельно-економічний університет, факультет «Економіки, менеджменту та права», спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»», диплом спеціаліста (денна форма навчання) з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, менеджера із зовнішньоекономічної діяльності.

Досвід роботи:
Провідний економіст
листопад 2005 р. – серпень 2007р. ДП «Житло» ОП «Броварипромжитлобуд», м.Бровари.
(управління житлом та нерухомим майном).
Функціональні обов’язки:
- укладення договорів з населенням та юридичними особами,
- виставлення рахунків клієнтам;
- робота з первинною документацією (видаткові, податкові накладні, акти виконаних робіт)
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
- нарахування за послуги з утримання будинків, опалення.
- звірка платежів з населенням

Головний економіст
серпень 2007р. – листопад 2013р.
ДП «Житло» ОП «Броварипромжитлобуд» (м.Бровари)
Функціонально обов’язки:
- розрахунок та погодження тарифів на послуги (утримання будинків та споруд, опалення),
- розробка калькуляцій вартості послуг,
- складання та подання статистичної звітності,
- участь в проведенні інвентаризації.
- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк (платіжні доручення, зарплатний проект)
- оптимізація витрат на підприємстві.

Головний бухгалтер (єдиний)
грудень 2013 р. – теперішній час
ДП «Житло Сервіс» (м. Бровари)
(управління житлом та нерухомим майном).
- нарахування за послуги з утримання будинків, опалення, водопостачання та водовідведення, друк квитанцій,
- відкриття рахунків в банках,
- прийом, контроль і обробка первинної документації;
- розрахунок сум пільг та субсидій (подання звітності)
- співпраця з Казначейством (відкриття, закриття рахунків)
- реєстрація податкових накладних в програмі M.E.DOC
- формування та подача декларацій з ПДВ
- розрахунок заробітної плати 15 осіб (відпускні, лікарняні, компенсація при звільненні)
- подання звітності по M.E.Doc з ЄСВ, 1-ДФ, лікарняним
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
- Клієнт-банк (платіжні доручення, зарплатний проект)

ОСББ «ПОКРОВА»
(комплексне обслуговування об’єктів) квартири та нежитлові приміщення
Бухгалтерські послуги (аутсорсинг)
березень 2019 р. – червень 2020р.
а) проведення нарахування за послуги, а саме:
- з управління багатоквартирним будинком;
- опалення згідно показників теплових лічильників та по нормі;
- гаряча вода згідно показників лічильників та по нормі;
- обслуговування паркінгу;
- нарахування внесків на резервний та ремонтний фонд;
б) контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
в) нарахування заробітної плати;
г) ведення банку: платіжні доручення, рознесення банківської виписки;
д) звітність з ЄСВ та 1ДФ, звіти в статистику, звіт про використання доходів та витрат неприбуткової організації, фінансова звітність за формою 1-мс та 2-мс.

Головний бухгалтер, провідний бухгалтер
ДП «Житло» ОП «Броварипромжитлобуд» (м.Бровари)
(управління житлом та іншим нерухомим майном)
листопад 2019 р. – теперішній час
формування бухгалтерських та управлінських звітів;
ведення банку: сплата платежів, рознесення банківської виписки, контроль гарантійних платежів);
нарахування заробітної плати, лікарняні, довідки про зарплату та звітність;
облік та ведення первинної документації: платіжні доручення, акти виконаних робіт, касові видаткові та прибуткові ордери, авансові звіти, видаткові накладні;
облік ПДВ: реєстрація та ведення податкових накладних, декларація з ПДВ;
ведення та контроль витрат з послуг згідно договорів з постачальниками та покупцями;
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
складання регламентної звітності щомісячно, щоквартально, щорічно: баланс, звіт про фінансові результати, декларація з податку на прибуток підприємства, декларація з ПДВ, єдина звітність ЄСВ та 1ДФ, звіти в статистику, в фонд зайнятості та в фонд осіб з інвалідністю, інші звіти
розрахунок заробітної плати 25 осіб (відпускні, лікарняні, компенсація при звільненні)

Професійні навички:
володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С7.7, «M.E.DOC», Клієнт-банк);
володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
досвід роботи з контролюючими органами;
- грамотна письмова і усна мова;
знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Водійське посвідчення: Категорія «В»

Безаварійний стаж керування легковим автомобілем 19 років

Бажаний рівень доходу 18 – 20 тис. грн.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Діти: так.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Бухгалтер
Київ

Бухгалтер
Київ, Дистанційно

Бухгалтер
Київ

Бухгалтер, економіст
30000 грн, Київ, Дистанційно

Бухгалтер (ФОП)
Київ

Головний бухгалтер
40000 грн, Київ, Кривий Ріг, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: