Резюме від 13 травня 2024 Файл

Ірина

Менеджер з продажу

Вік:
34 роки
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Яресько Ірина Василівна
Дата народження: 06.02.1990
Місто: Бровари
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
1996-2007 рр. – Лютенська загальноосвітня школа. Закінчила школу з відзнакою.
2007 р. – 2012 р. Полтавська державна аграрна академія. Спеціальність «Фінанси і кредит»
Досвід роботи:
квітень 2010 р. – вересень 2013 р. – менеджер з продажу металопластикових вікон, м.
Київ.
Функціональні обов’язки:
— надання телефонних консультацій;
— контроль над виконанням замовлень;
– робота з існуючою базою клієнтів;
– складання комерційних пропозицій;
– ведення переговорів;
– укладання договорів;
– контроль документообігу;
–супроводження клієнта до моменту повного виконання технічних задач, контроль якості;
– обслуговування тендерів;
– аналіз ринку;
– тижнева та місячна звітність;
— розміщення рекламних оголошень.
вересень 2016 р. – листопад 2017 р. – керівник відділу продаж, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— робота з командою;
— контроль замовлень, запуск в роботу;
— розробка акційних пропозицій та дисконтних програм;
—співпраця з постачальниками, грошові розрахунки;
—нарахування заробітної плати монтажним бригадам;
— ведення звітності;
—робота в програмах CRM та Binotel;
—контроль над планом продаж.
З січня 2018 р.- лютий 2022 р.– менеджер зі збуту на виробництві металопродукції
Функціональні обов’язки:
– пошук нових клієнтів;
– робота з існуючою базою клієнтів;
– складання комерційних пропозицій;
– ведення переговорів;
– укладання договорів;
– контроль документообігу;
– контроль дебіторської заборгованості;
– пошук вантажних перевізників, контроль за відвантаженням продукції та
супроводження її до клієнта;
–звітність;
– пошук клієнтів в інших країнах та експорт;
– підготовка документів для митних органів (фактури, договору, сертифікати походження,
якості товару, специфікації, технічна документація);
– наповнення сайту;
– аналіз ринку.
З травня 2022 – спеціаліст із супроводу клієнтів по металообробці
Функціональні обов’язки:
– пошук нових клієнтів;
– робота з існуючою базою клієнтів;
– прорахунок готового виробу та складання комерційної пропозиції;
– ведення всих клієнтів у програмах Bitrix та CRM;
– навики роботи у конструкторських програмах для виробів з металу;
– вміння читати креслення;
– виявлення потреб замовника та підбір способу вирішення технічних задач ;
– ведення первичної документації;
–звітність;
– робота в виробничих програмах;
– аналіз ринку.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office та ін.);
— досвід роботи з клієнтами;
— вміння працювати з документами;
— досвід ведення та розширення бази клієнтів;
— вміння працювати в 1С;
— досвід роботи в системах CRM та Bitrix;
— досвід роботи з кресленнями та конструкторськими програмами;
— Знання мов: українська — рідна; російська – тільки при необхідності; англійська –
середній рівень.

Особисті якості: відповідальна, люблю працювати з людьми, швидко навчаюся,
наполеглива, цілеспрямована, націлена на результат, творча та креативна, люблю
заробляти гроші та приносити результат для організації, в якій працюю!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: