Резюме від 28 травня 2022 Файл

Олена

Менеджер з персоналу

Вік:
48 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кіреєва
Олена Анатоліївна
Начальник організаційно-правового відділу виконавчого апарату
Запорізької районної ради Запорізької області

Моя мета - отримати посаду пов'язану з роботою з персоналом,
документацією або з бухгалтерським обліком та фінансами.

Дсвід роботи Освіта
Запорізька районна державна адміністрація 1998 рік
Запорізької області Рівень освіти: Вища
02.1999 до 04.1999 - головний спеціаліст Навчальний заклад: Запорізька
відділу у справах сім’ї, молоді, фізкультури національний університет (Запорізький
та спорту; державний університет), м. Запоріжжя,
04.1999 до 12.1999 - головний спеціаліст Україна.
служби у справах неповнолітніх; Кваліфікація: філолог, викладач
12.1999 до 04.2002 - головний спеціаліст української мови та літератури.
відділу організаційної, кадрової роботи та
з питань нагород. 2008 рік
Рівень освіти: Вища
Запорізька районна рада Запорізької області Навчальний заклад: Класичний
04.2002 до 03.2018 - начальник приватний університет, м. Запоріжжя,
загального відділу виконавчого апарату; Україна.
03.2018 по цей час - начальник Кваліфікація: спеціаліст з фінансів.
організаційно-правового відділу
виконавчого апарату.

Основні обов'язки
Організаційне забезпечення діяльності ради.
Організація діловодства в установі (складання інструкцій, реєстрацією, друкуванням і
розмноженням документів).
Підготовка сесій районної ради, оформлення протоколів.
Оприлюднення документів установи на офіційному сайті в мережі Інтернет.
Підготовка проектів рішень, розпоряджень з основної діяльності та кадрових питань.
Організація підготовки і проведення нарад, семінарів.
Організація прийому громадян керівництвом установи, розгляд письмових звернень та скарг
громадян.
Складання посадових інструкцій для всіх рівнів і категорій працівників.
Надання методичної та практичної допомоги в організації діяльності постійних комісій
районної ради, підготовці і проведенні засідань, забезпеченні гласності їх роботи.
Професійні навички
Маю багаторічний досвід роботи з людьми.
Маю організаторські навики.
Маю навики роботи на керівній посаді, розподілу обов’язків між працівниками, контролю
виконання покладених завдань.
Вмію працювати з нормативно-правовими документами, в тому числі з питань діловодства,
кадрових питань.
Впевнено користуюсь чинним законодавством.
Вмію вести ділове листування та складати організаційні та управлінські документи.
Впевнено володію персональним комп’ютером (пакет MS Office) та офісною оргтехнікою.
Маю навички спілкування в месенджерах, активний користувач інтернет.
Вільно володію письмовою та усною українською, російською мовами.

Додаткова інформація Персональні дані
Особисті якості: Дата народження: 14.01.1976
Комунікабельність Місце проживання: м.Запоріжжя
Стресостійкість Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Відповідальність e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Пунктуальність
Швидко вчусь
Здатність до самоосвіти

Курси та сертифікати:
Сертифікат Цифрограм 2.0 (рівень С2)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: