Резюме від 9 травня 2022 Файл

Дмитро

Начальник юридичного відділу, заступник начальника, головний юрисконсульт

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Місце проживання - Київ;
Дата народження - 31 липня 1980 року;
Сімейний стан – одружений, маю сина;
Освіта - повна вища;
Навчальний заклад - Інститут Міжнародних Відносин, КНУ ім.
Т.Г. Шевченка;
Період та форма навчання – з 1997 року по 2002 рік, денна форма
Факультет - Міжнародне право;
Спеціалізація - Міжнародне приватне право;
Контактний телефон – [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта – [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Профіль у Facebook -
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІД ПРОФЕСІЙНОЇ РОБОТИ:

СЕКТОР ЕКОНОМІКИ: Логістика, Трейдери та Бюджетний сектор (див. Додаткову інформацію).
ПЕРІОД РОБОТИ: 2015 – по теперішній час (ТОВ «УкрЗерноТранс – К»)
- Повторно прийнятий на посаду начальника Юридичного відділу;
- Кількість підлеглих осіб – 5 осіб.

Посадові обов’язки та виконувана робота:
1) Юридичне забезпечення договірних відносин, розробка господарських договорів, compliance;
2) Супровід кадрових питань підприємства, зокрема:
- підготовка (погодження) проектів внутрішньо-розпорядчих документів;
- визначення оптимальних алгоритмів звільнення;
- супровід процедур звільнення, медіація розбіжностей;
- супровід перевірок Держпраці (підготовка відповідей на запити та надання відповідних документів);
- трудові спори в судах (захист інтересів підприємства);
3) Підготовка установчих документів (протоколи загальних зборів, договори купівлі-продажу часток, акти
приймання-передачі часток, внесення змін до статуту, відкриття /закриття КВЕДів, робота з нотаріусами);
4) Претензійна робота, ділове листування, відповіді на запити держорганів та адвокатські запити;
5) Захист інтересів підприємства в судах у справах щодо стягнення дебіторської/кредиторської заборгованості,
супровід справ в наказному провадженні;
6) Відрядження (ділові зустрічі, підписання договорів, судові засідання);
7) Робота з банківськими установами (відкриття рахунків, супровід кредитного процесу).

СЕКТОР ЕКОНОМІКИ: Інжинірингові послуги, Бюджетний сектор
ПЕРІОД РОБОТИ: 2012 – 2015 року (ТОВ «Енергозберігаючі технології 2010»)
- Прийнятий на посаду начальника Юридичного відділу
- Кількість підлеглих осіб – 3 особи.

Посадові обов’язки та виконувана робота:
1) Розробка та погодження договорів на виконання підрядних робіт;
2) Контроль погашення дебіторської заборгованості та претензійна робота;
3) Примусове стягнення заборгованості (в т.ч. з бюджетних установ та органів місцевого самоврядування);
4) Розробка та затвердження мирових угод на стадії судового процесу та виконавчого провадження;
5) Примусове стягнення по Ухвалам суду про затвердження мирових угод;
6) Арешт майна боржників (підготовка клопотань та супровід справ про забезпечення позову на стадії
судового розгляду та виконання органами виконавчої служби);
7) Спори з податковими органами (оскарження в адміністративному та судовому порядку наказів про
проведення перевірки, винесених за результатами перевірки ППР та інш.);
8) Юридичний супровід кадрових питань:
- погодження умов строкових трудових договорів;
- погодження договорів ЦПХ;
- погодження питань звільнення за статтею;
- захист інтересів підприємства у справах щодо поновлення на роботі та стягнення середнього заробітку.
2
СЕКТОР ЕКОНОМІКИ: Банківський сектор
ПЕРІОД РОБОТИ: 2009 – 2012 роки (ПАТ «ВТБ Банк», Юридичне управління, Центральний офіс)

- Прийнятий на посаду заступника керівника Групи по роботі з корпоративними клієнтами Відділу претензійно –
позовної роботи Юридичного управління;
- Кількість підлеглих осіб – до 8 осіб включно;
- Звільнився за угодою сторін (з другої половини 2012 року банк почав інтенсивне скорочення штату).

Посадові обов’язки та виконувана робота:
1) Організація та контроль за роботою групи відповідно до встановлених напрямків роботи;
2) Аналіз та погодження проектів рішень кредитного комітету, стосовно можливості кредитора вжити заходів
дострокового стягнення заборгованості (звернення стягнення на предмети іпотеки, забезпечувального
обтяження);
3) Аналіз та погодження планів заходів щодо примусового стягнення проблемної заборгованості;
4) Розробка та погодження планів заходів при добровільному погашенні проблемної заборгованості шляхом,
зокрема:
- уступки прав вимоги;
- факторингу;
- мирової угоди на стадії судового провадження та на стадії виконання рішення суду;
5) Особистий супровід судових справ про стягнення заборгованості та звернення стягнення на предмет
іпотеки/застави боржників та їх фінансових поручителів (в т.ч. заяви про забезпечення позову та звернення
стягнення на корпоративні права);
6) Розробка концепції захисту інтересів банку та супровід судових спорів щодо:
- припинення застави/іпотеки/поруки;
- розірвання кредитних договорів у зв’язку з істотною зміною обставин (в т.ч. світова фінансова криза);
- визнання кредитних договорів укладених в іноземній валюті недійсними (в т.ч. договорів забезпечення);
7) Прийняття участі у внутрішніх семінарах юридичної служби банку, доповіді на актуальні питання пов’язані із
способами погашення проблемної заборгованості та юридичною правильністю продажу продуктів банку;
8) Третейське судочинство (Постійно діючий третейський суд при АУБ);
9) Контроль та правова допомога юридичній службі структурних підрозділів у питаннях поточної діяльності та
питаннях погашення проблемної заборгованості;
10) Робота у відрядженнях (участь в судових засіданнях, перевірка правильності юридичного оформлення
працівниками філіальної мережі кредитних справ та правильності ведення претензійно-позовної роботи);
11) Перевірка пакету документів крупних корпоративних клієнтів (установчі документи, повноваження осіб,
правовстановлюючі документи на предмет забезпечення) та надання висновку в результаті проведених заходів.

СЕКТОР ЕКОНОМІКИ: Логістика
ПЕРІОД РОБОТИ: 2007 – 2009 роки (ТОВ «УкрЗерноТранс – К»)
- Прийнятий на посаду начальника Юридичного відділу;
- Звільнився за власним бажанням;
- Кількість підлеглих осіб – 2 особи.

Посадові обов’язки та виконувана робота:
1) Юридичне забезпечення договірної роботи із залізницями України та «Укрзалізницею»;
2) Юридичний супровід експортно-імпортних та транзитних перевезень вантажів через територію України, а
також РФ та Казахстан;
3) Юридичний аналіз господарських договорів (оренда приміщень/рухомого складу, поставка товарів,
контрактація сільськогосподарської продукції), а також договорами на транспортне експедирування;
4) Претензійна робота з органами «Укрзалізниці» та контрагентами;
5) Примусове стягнення заборгованості в судовому порядку на всіх стадіях розгляду справи (господарське
судочинство) та на етапі виконання рішень органами ДВС;
6) Ділове листування з органами державної влади та контрагентами;
7) Робота у відрядженнях із зазначеного кола питань.

СЕКТОР ЕКОНОМІКИ: Банківський сектор
ПЕРІОД РОБОТИ: 2002 – 2007 роки (ЗАТ «Промінвестбанк», Юридичний департамент, ГОУ)
- Прийнятий на посаду юрисконсульта;
- Переведений на посаду старшого юрисконсульта;
- Переведений на посаду провідного юрисконсульта;
- Звільнився за власним бажанням з посади провідного юрисконсульта.

Посадові обов’язки та виконувана робота:
1) Юридична експертиза документів та проектів договорів щодо забезпечення господарської діяльності та
кредитно - депозитних операцій, а саме:
- купівля-продаж майна, найм (оренда) приміщень, підряд;
2
3
- кредитні договори (фізичні/юридичні особи), договори забезпечення (застава, в т.ч. майнових прав, іпотека,
майнова/«фінансова» порука), договори банківського вкладу;
2) Стягнення заборгованості в судовому порядку (господарський/загальний процес), а також на стадії виконання
рішень судів/виконавчих написів органами ДВС;
3) Юридичний аналіз пакетів документів та проектів протоколів кредитного комітету щодо надання кредитів;
4) РКО фізичних та юридичних осіб (відкриття/закриття рахунків, арешт, виїмка документів);
5) Підготовка юридичних висновків з питань можливості кредитування та надання роз’яснень структурним
підрозділам банку з питань кредитування та інших питань господарської діяльності банку;

6) Робота у відрядженнях:
а) Інспекційні перевірки філіальної мережі банку щодо:
- виявлення недоліків юридичного супроводу кредитного портфелю;
- обговорення та термінове усунення встановлених недоліків;
- складання актів перевірок та доповідних записок на Голову Правління за результатами проведених перевірок.
б) Контроль за правильністю вчинення виконавчих написів нотаріусів;
в) Участь в судових засіданнях.

Загальний стаж юридичної практики і правозастосування – 19 років;
Загальний стаж організаційної роботи – 14 років;

Обставини пошуку роботи – повне зупинення роботи підприємства;
Мета пошуку роботи – реалізація професійних знань, розвиток професійного досвіду, обмін досвідом та
знайомства з новими цікавими людьми.

Додаткова інформація:
1. 2014 - 2019 роки працював керівником юридичної служби народного депутата України (91 виборчий округ) на
громадських засадах (формування запитів на державне фінансування через систему субвенцій, приватизація
земельних ділянок, поновлення на роботі, скасування результатів конкурсного відбору на посаду, визнання
права власності на квартиру за давністю користування, оформлення права власності на житловий будинок за
скороченою процедурою, усунення перешкод у користуванні земельною ділянкою, вихід на пенсію із
скороченням пенсійного віку, організація відносин з органами місцевого самоврядування та РДА);
2. Маю водійське посвідчення категорії «В».

Особисті характеристики, професійні навички та можливість професійного користування:

Наполегливий, відповідальний, маю гарні навички організаційної та аналітичної роботи, а також гарний досвід
медіації в трудових та господарських відносинах, прискіпливий до результатів!

Ефективний користувач Internet Explorer, Microsoft Office Word, Excel, Єдиний державний реєстр судових рішень,
«Ліга - Закон», «Законодавство», CRM системи.

Гарантую позитивні результати співпраці!

3

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: