Людмила
Менеджер з персоналу
- Вік:
- 47 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8367706
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Бєлова Людмила
На посаду менеджера з персоналу
Конт. тел. [
Е-mail:[
Адреса проживання: м.Київ, метро Мінська/Харківська
Освіта: вища технічна/психологічна
Дата народження:1977р.
Компетенції:
• Навички підбору та адаптації персоналу різного рівня, співбесіди, база клієнтів.
• Технічний супровід роботи бізнес-тренерів, робота з пошуком інформації в напрямку навчання, адаптації та управління персоналом, підготовка матеріалів для учасників навчальних програм, в тому числі в корпоративного форматі.
• Постійний розвиток в напрямку HR: література, блоги, ділові контакти.
Освіта
04.2020 – 06.2020
Онлайн курс на Prometheus «Англійська для кар’єрного зростання»
04.2017 -04.2019
Міжрегіональна академія управління персоналом, спеціалізація: практична психологія, дистанційна форма навчання
02.2017 - 06.2017
Школа психологічної практики, Київ, програма «Школа психологічного консультування в гештальті»
06.2016 – 07.2016
Online course British Council. Exploring English: Language and Culture
06.2016 – 07.2016
Онлайн курс на Prometheus «Як знайти роботу своєї мрії»
04.2016 – 07.2016
Київський університет ринкових відносин, фахівець адміністративної служби, свідоцтво
09.1997 -06.2001
Київський інститут зв’язку Української державної академії зв’язку імені О.С. Попова, спеціальність «Телекомунікаційні системи та мережі», диплом з відзнакою магістра телекомунікації
Досвід роботи
05.2022 – по теперішній час
• Агентство домашнього персоналу, м.Київ, старший менеджер з персоналу
• Функціональні обов’язки:
• - Повний супровід договорів з клієнтами від отримання заявки на підбір домашнього персоналу до заключення договору з пролонгаціями (підбір персоналу, заміни, графік чергувань, відслідковування платежів від клієнтів, звітність)
• - розміщення вакансій на різних ресурсах (job-сайти, соцмережі, месенджери)
• - співбесіди, реєстрації потенційних працівників сфери домашнього персоналу, перевірка рекомендацій, кадрова та фінансова звітність
07.2020-05.2022
• ПП «Ярослав», м.Київ, менеджер з персоналу (єдиний)
Функціональні обов’язки:
- Аналіз ринку праці, попередня співбесіда в телефонному режимі, очна співбесіда;
• - закриття вакансій рівня офіс, склад, виробництво, рітейл;
• - робота з документацією: прийом на роботу\звільнення, переведення на іншу посаду, а також замовлення зарплатних карток-комунікація з банками;
• - комунікація з різними підрозділами компанії з питань адаптації персоналу. Одночасний підбір близько 10-14 різнопрофільних вакансій.
•
06.2017–06.2020
• ТОВ «Форвард-Логістик», м.Київ, менеджер з персоналу напрямку «Логістика»
Функціональні обов’язки:
• - моніторинг ринку праці, аналіз резюме кандидатів- масовий підбір претендентів;
• - попередня співбесіда в телефонному режимі, очна співбесіда.
• - робота з документацією: прийом на роботу\звільнення, переведення на іншу посаду, а також зарплатні картки, ведення обліку робочого часу;
• - аналіз причин звільнення, фінальне інтерв’ю при звільненні;
• - комунікація з різними підрозділами компанії з питань навчання та адаптації персоналу.
• Кількість мною закритих вакансій щомісяця близько 25 за напрямком «Транспортна логістика та склад». Разом з безпосереднім керівником близько 60 і більше.
08.2016-03.2017
Міжнародна консалтингова компанія Алли Заднепровської «Живе Діло», м. Київ, офіс-менеджер.
Функціональні обов’язки:
• - вела повний адміністративний супровід роботи офісу;
• -співпрацювала з тренерами по проведенню тренінгів- вела трансляцію в on-line, завантажувала відео на YouTube-канали, допомагала у веденні закритої групи учасників Школи Тренерів і т.п.;
• -готувала матеріали, сертифікати і все необхідне для проведення тренінгів;
- продавала тренінги та продукти компанії.
11.2001-10.2015
Укртелеком, Київ, інженер з експлуатації обладнання електрозв’язку. Функціональні обов’язки:
- обслуговувала технічне обладнання АТС типу Alcatel 1000-E10;
-надавала додаткові послуги, потрібні абонентам АТС;
- брала участь у підключенні ВАТС;
- моніторила якості міжстанційних зв’язків за допомогою приладу Інновін;
-взаємодіяла з іншими підрозділами компанії в системі RubRico, Метролог;
-вела технічну документацію;
- проводила моніторинг роботи АТС типу EWSDв нічний час.
Навички роботи на ПК: Word, Excel, PowerPoint, Corel Draw, Adobe Іllustrator, RubRico, 1С-частково.
Володіння мовами: російська, українська- вільно. English –Intermediate –постійно працюю над вдосконаленням.
Особисті якості- вмію знаходити підхід до людей, ціную чесність, тактовність, в роботі відповідальна, уважна, креативна.
Рекомендації від попередніх керівників: надам за вимогою
Схожі кандидати
Директор магазина, HR-помічник
27000 грн, Київ
HR Generalist, HR manager
Київ
Рекрутер, HR, менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, продавець
Київ
Інспектор з кадрів (військовий облік)
10000 грн, Київ, Дистанційно
Головний рекрутер
Київ
Спеціаліст з кадрового адміністрування
30000 грн, Київ