Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Наталья

Финансист

Вік:
43 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Коц Наталія Михайлівна

ЦІЛЬ
На посаду керівник фінансового відділу, фахівець з управлінського обліку, економіст.
Очікуваний дохід від 50 000 грн.
Повна зайнятість
Повний робочий день

ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
Проживання: м. Дніпро
Телефон для зв'язку: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Аналітичні та організаторські здібності, пунктуальність,
стресостійкість, здатність до навчання, самоорганізованість.
Уміння і бажання працювати в команді та самостійно, підтримуючи при цьому здоровий робочий клімат у колективі.
Знання ділового етикету. Здатна обґрунтувати і відстояти свою точку зору.
Готова застосувати свої знання і досвід у новій перспективній і цікавій справі.
Уміння працювати в режимі багатозадачності.

ОСВІТА
Дніпропетровський інженерно-будівельний інститут.
Факультет: Промислове та цивільне будівництво.
Спеціальність: Інженер-будівельник.
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури. Інститут безперервної спеціальної освіти. Спеціальність "Облік і аудит".
Бухгалтер-економіст.

ДОСВІД РОБОТИ
Грудень 2017 р. - по теперішній час.
Будівельна компанія.
Посада:
Старший фінансист
Фінансист відділу продажів

Лютий 2004 р. - грудень 2017 р.
Посада:
Фінансовий директор компанії.
Головний бухгалтер підприємства.
За сумісництвом.
Керівництво бухгалтеріями 3-х філій, у підпорядкуванні 25 осіб.
Оптова торгівля сантехнічним та опалювальним обладнанням. ЗЕД.
Функціональні обов'язки:
- Організація і контроль управлінського, податкового та бухгалтерського обліку, оптимізація податкового обліку.
- Управління рухом фінансових ресурсів.
- Робота в ERP системі, 1С 8.
- Розробка бюджетів. Контроль за виконанням бюджетів.
- Управлінська звітність і контроль.
- Управління та оптимізація витрат.
- Фінансовий аналіз планової та фактичної звітності.
- Розробка заходів щодо поліпшення управління оборотними коштами компанії.
- Представлення інтересів компанії в контролюючих органах.
- Участь у постановці управлінського обліку на підприємстві.
- Управління та організація роботи колективу.
- Податковий облік, оптимізація юридичної структури компанії та мінімізація податкових ризиків
- Управлінський облік для внутрішніх користувачів і складання звітності для банків-кредиторів
- Розробка та методична підтримка документообігу на філіях.
- Облік ЗЕД.

Досягнення:
Успішне виконання обов'язків фінансового директора/головного в компанії.
Постановка управлінського та фінансового обліку на основі ERP системи.
Успішне управління фінансово-економічним відділом.
Успішний досвід проходження податкових та аудиторських перевірок.

Квітень 2001 р.- січень 2004 р.- головний бухгалтер фабрики морозива (виробництво).
Функціональні обов'язки:
- Організація і контроль роботи бухгалтерії, організація документообігу, автоматизації обліку в 1С.
- Організація роботи з банками, вирішення питань щодо кредитування підприємства, участь у складанні бізнес-планів.
- Відстеження грошових потоків підприємства, участь у розподілі фінансових коштів, контроль своєчасності погашення зобов'язань.
- Розрахунок собівартості (калькуляцій) продукції.
- Побудова та організація роботи бухгалтерського відділу з нуля.

Досягнення:
Успішне виконання обов'язків головного бухгалтера в компанії.
Успішний досвід проходження податкових та аудиторських перевірок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: