Катерина
Руководитель колл-центра
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8403416
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Рік народження: 27 липня 1988
Місто: Київ
Тел: [
Email: [
Досвід роботи
Керівник Call-Сenter та віділу продажів
Період роботи:09.2016 – 11.2018 (2р. 3міс.)
Компанія: Eurodecor – Компанія надає послуги з виробництва і монтажу натяжних стель.
www.eurodecor.com.ua
Обов’язки:
Організація Call-centre з «0». (Досягнута конверсія 88-95%)
Контроль виконання KPI, розробка актуальних метрик контролю ефективності роботи співробітників,звітність
Управління Контакт-центром (стратегічне та операційне)
Координація проектів та контроль запуску нових проектів,
розробка матеріалів для роботи Call-centre (алгоритми розмов,інструкції,скрипти)
Обробка ЛІДів та звернення клієнтів. Робота з холодними дзвінками та продаж.
Оптимізація існуючих бізнес-процесів (актуалізація алгоритмів, регламентів, процедур та інструкцій, розробка навчальних модулів)
Пошук та підбір персоналу
Формування місячних звітів
Супервізор Call-Сenter
Період роботи: 05.015 – 02.2016 (9 міс.)
Компанія: Remax Ukraine – Міжнародне агентство нерухомості. Працює в більш ніж 100 країнах світі. В Україні головний офіс відкрився в 2015 році. Напрямок роботи орієнтований на франчайзинг.
www.remax.ua
Обов’язки:
управління Контакт-центром (стратегічне та операційне)
координація проектів та контроль запуску нових проектів,
розробка матеріалів для роботи Callcentre (алгоритми розмов,інструкції,скрипти)
Обробка ЛІДів та звернення клієнтів.
Робота з холодними дзвінками та продаж Франшизи.
Оптимізація існуючих бізнес-процесів (актуалізація алгоритмів, регламентів, процедур та інструкцій, розробка навчальних модулів).
Пошук та підбір персоналу
Оператор Call-Сenter
Період роботи: 11.2014 – 05.2015 (7 міс.)
Компанія: Zakaz.ua – заказ продуктів, доставка із супермаркетів Києва - NOVUS, Фуршет, METRO, ЕКО Маркет і ринка Столичний. Кількість співробітників - до 10 операторів.
www.zakaz.ua
Керівник Call-Center
Період роботи: 03.2010 – 09.2013 (2 р. 6 міс)
Компанія: Рекламна агенція ІТ-Медія (Callcentre), напрямок роботи компанії - робота з Інтернет магазинами, кількість співробітників - до 20 операторів.
Обов’язки:
Організація Callcentre з «0».
управління Контакт-центром (стратегічне та операційне)
координація проектів та контроль запуску нових проектів,
розробка матеріалів для роботи Callcentre (алгоритми розмов,інструкції,скрипти)
Обробка заявок та звернень клієнтів, орієнтованість на дистанційне закриття заявок
Оптимізація існуючих бізнес-процесів (актуалізація алгоритмів, регламентів, процедур та інструкцій, розробка навчальних модулів);
Контроль виконання KPI, розробка актуальних метрик контролю ефективності роботи співробітників,звітність;
Налагодження і координація роботи між суміжними підрозділами;
Пошук та підбір персоналу
Оператор Call-Сenter
Період роботи: 10.2008 – 03.2010 (1 р. 5 міс.)
Компанія: Рекламна агенція ІТ-Медія (Callcentre), напрямок роботи компанії - робота з Інтернет магазинами, кількість співробітників - до 20 операторів.
Освіта: Університет КРОК, “Економіка підприємства”, спеціаліст.
Період навчання: 03.2008 – 05.2012
Навички роботи з компьютером, ПК: 1С, CallWay, Infinity, MS Office (Word, Exсel, Access) Orderman, Jitsi, Binotel, EVA CRM.
Володіння мовами:українська (експерт),російська (експерт),англійська (початковий рівень, в процесі вивчення)
Додаткова інформація
Особисті якості: орієнтація на результат, комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в режимі багатозадачності.
Схожі кандидати
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Київ
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Київ, Вінниця
,
ще 8 міст
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Київ, Дніпро
,
ще 8 міст
Керівник технічного відділу, технічний директор, начальник сервісного центру
50000 грн, Київ
Директор, управляющий, заместитель директора, начальник службы безопасности
Київ
Руководитель колл-центра, заместитель директора, бизнес-тренер
Київ, Дистанційно