• Файл

Татьяна

Менеджер интернет-магазина

Місто:
Дрогобич

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Булах Тетяна Миколаївна
(Tetiana М.Bulakh)

Дата народження: 05.01.1982
Місто: Чернігів (Дрогобич)
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
вересень 1999 р. – червень 2001 р., Чернігівський комерційний технікум факультет «Товарознавство і комерційна діяльність продовольчих товарів» спеціальність «Товарознавець», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2001 р. – червень 2004 р., Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти м.Київ факультет «Менеджмент організацій», спеціальність «Менеджер-економіст», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
вересень 2010 р. -червень 2012р. Чернігівський політехнічний університет факультет «Бухгалтерський облік та аудит», спеціальність «бухгалтер»

Додаткова освіта:
березень 2007 р. — Курси «Менеджмент підприємств і організацій дорожнього господарства», «Харківський національний автомобільно-дорожній університет», м. Харків
травень –2013 р. — Курси «Економіка та управління дорожнім господарством», «Київський національний транспортний університет», м. Київ.
травень –2013 р. — Курси «Економіка та управління дорожнім господарством», «Київський національний транспортний університет», м. Київ.
Досвід роботи:
Продавець продовольчих товарів
червень 2001 р. – серпень 2004 р. ТОВ «Чернігівпродтовари», м. Чернігів
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— товарні звіти;
— інвентаризація продовольчої групи товарів;
— складання касових звітів, інкасація.
Менеджер відділу збуту
вересень 2004р. – грудень 2006 р. ТОВ «Продовольча компанія «Ясен», м. Чернігів
Функціональні обов’язки:
— укладання договорів;
— складання та комплектування логістичних схем руху продукції;
— складання звітів за результатами роботи;
— оформлення митної документації (експорт продовольчої групи товарів);
— планування виробництва цехів;
Економіст І категорії
грудень 2006 р. – липень 2012р. ДП «Чернігівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» м. Чернігів.
Функціональні обов’язки:
— укладання договорів оренди державного майна;
— аналіз якісних та кількісних показників з чисельності та заробітної плати;
— забезпечення консультацій структурних підрозділів підприємства в частині виконання трудового законодавства;
— складання статистичних звітів.
Провідний економіст
липень 2012 р. – вересень 2013р. ДП «Чернігівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» м. Чернігів.
Функціональні обов’язки:
— розробка та укладання Колективного договору підприємства;
— аналіз обсягів та структури ремонтно-будівельних робіт
— розробка положень та інструкцій для внутрішнього користування підрозділами підприємства в частині оплати та організації праці;
— складання консолідованого звіту з руху та використання коштів підрозділів.

Начальник планово-економічного відділу
вересень 2013 р. – вересень 2019р. ДП «Чернігівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» м. Чернігів.
Функціональні обов’язки:
— складання кошторису підприємства;
— аналіз показників господарської діяльності підприємства;
— аналіз складових собівартості ремонтно-будівельних робіт;
— складання фінансового плану підприємства;
— оперативний контроль за економічними показниками діяльності структурних підрозділів
— розробка пропозицій зі структурних змін підрозділів (злиття, реорганізація);

Заступник головного бухгалтера з планово-економічної роботи
вересень 2019 р. – по сьогодні ДП «Чернігівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» м. Чернігів.
Функціональні обов’язки:
— складання консолідованої фінансової звітності Ф-2;
— проведення вибіркових ревізійних перевірок підрозділів;
--- розробка штатних розписів;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— нарахування заробітної плати (М.Е.Doc),робота з лікарняними, складання об’єднаної звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— знання документообігу і роботи кадрової служби;
— підготовка відповідей на запити материнської компанії та контролюючих органів ;
В межах зазначених функціональних обов’язків на одному підприємстві робота і виконання їх були постійними не залежно від посади.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office-вмілий користувач, 1С: Бухгалтерія (окремі операції) , М.Е.Doc);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна і постійно вдосконалюється; російська – вільно володію; англійська– В2.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, прагнення до нових знань.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: ні.
Хобі: квіти садові та кімнатні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: