Резюме від 23 квітня 2023 Файл

Тетяна

Офіс-менеджер

Вік:
42 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Щурко Тетяна Вячеславівна
Ціль: одержання посади оператора, обліковця,
менеджера з бухгалтерського обліку
Бажаний рівень оплати: від 12000грн.
Дата народження:25квітня 1982 року
Вік:39 роки
Сімейний стан: заміжня, дітей немає
Адреса:м. Луцьк, вул. Задворецька, буд. 1А, кв.50
Телефон мобільний:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2004 – 2010 Волинський національний університет імені Лесі Українки, інститут соціальних наук, спеціальність – соціолог.
1999-2000,Луцьке вище професійне училище № 6, оператор комп’ютерного набору.

Додаткова освіта:
2012-2013 – Курси та тренінги: “Успішні продажі”, “Тренінг по теплих дзвінках”.

Досвід роботи:
Січень 2017р по сьогоднішній день – ПП «Євродек-М»
Посада: Менеджер з постачання.
-робота з менеджерами філіалів, оптовими клієнтами, інколи з роздрібними;
- приймання та обробка замовлень;
- обдзвін клієнтів згідно акційних пропозицій;
-створення контрагентів, внесення товару нового в базі 1С;
- виписка рахунків, договорів; специфікацій;
- формування прайсів, акційних пропозицій;
- формування виробничих литків;
- замовлення товару в постачальників;
- видача товару клієнтам та взяття в іх коштів;
-формування ДДС в базі 1С;
-формування звірок клієнтам

Лютий 2015р по січень 2017р - газета «Волинські оголошеня»
Посада: Оператор по прийому оголошень
робота з клієнтами;
прийом замовлень по телефону та оформлення;
прийом замовлень від клієнтів та оформлення;
вихідні та вхідні дзвінки, ведення клієнтської бази, спілкування, надання консультації;
заключення договорів, додатків;
прийом від клієнтів готівки та здача її в бухгалтерію;
формування звітності;
ведення документів з безготівкових розрахунків;
набор оголошень з пунктів прийому та з інших міст України.
2009-2013, ІДС «Аква Сервіс», ТзОВ “Сервіс Оіл”
Посада: Оператор клієнтської бази, менеджер з бухгалтерського обліку
оптово-роздрібна торгівля бутильованою питною водою, обладнанням та допоміжними товарами;
робота з клієнтами, вихідні та вхідні дзвінки, ведення клієнтської бази, спілкування, консультація, розвиток клієнта;
прийом та оформлення замовлень, в т. ч. по телефону, пошук нових клієнтів та укладання з ними договорів, виконання плану продаж, первинна бухгалтерія, формування звітності;
ведення документів з безготівкових розрахунків;
ведення первинної бухгалтерії;
формування звітності;
адміністративна підтримка роботи офісу, проведення переговорів і укладення договорів на поставку продукції;

2001-2009, Державні установи (Сокілська сільська рада, Волинське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів у м. Луцьк)
Посада: помічник секретаря, секретар керівника
вихідні та вхідні дзвінки, спілкування, консультація;
формування звітності;
робота з населенням, в т.ч. з особливими потребами;

Знання мов
Українська – рідна; російська – вільно; німецька – зі словником.

Навички
Досвідчений користувач: 1С, MS Office (Word, Exсel, Power Point), (MS Explorer, Mozilla, Firefox, Opera) і E-mail, графічними редакторами (PhotoShop), володію програмами Terasoft SRM, Акцент.

Особисті якості:
Наполеглива, вимоглива до себе та до інших, комунікабельна, врівноважена, стресостійка, креативна, відповідальна, привітна. Швидко адаптуюсь до специфіки роботи. Ініціативна, старанна, цілеспрямована, пунктуальна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: