Резюме від 1 лютого 2023 Файл

Александра

Офис-менеджер

Вік:
35 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Соловйова Олександра Костянтинівна
Офіс-менеджер, 8000 грн/мес., полна зайнятість, неповна зайнятість.
Дата народження: 18 січня 1989
Місто: Запоріжжя
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:
Отримати вакансію офіс-менеджер
Досвід:
Оператор складського обліку
з 06.2016 по 11.2019 (3 роки 5 місяців)
ТОВ ювелірна компанія Union group.

Посадові обов'язки:

- введення довідкової інформації і документів в систему 1С;

- обробка данних 1С;

- підготовка звітньої документації для керівництва;

- ведення обліку взаєморазрахунків з постачальниками;

- формування замовлень постачальникам;

- ведення первинної документації (прихідні накладні, накладні на повернення, накладні на відгрузку);

- формування реєстру накладних на відвантаження.

Основні досягнення за період роботи в компанії:

- налагодила роботу складу шляхом організації правильного ведення залишків, як у базі 1С так і безпосередньо на складі;

- завдяки грамотній роботі з постачальниками усунула причини несвоєчасних відвантажень;

- брала участь у розробці нових моделей обладнання для презентації ювелірних виробів;

Офіс-менеджер
з 10.2012 по 04.2016 (3 роки 6 місяців)
ТОВ "Омега Логістик" (дистрибуція продуктів харчування)
Посадові обов'язки:
- ведення первинної документації (рахунки, видаткові накладні, ТТН, податкові накладні);
- консультація клієнтів, ведення обліку взаєморозрахунків із покупцями;
- ділове листування, документообіг;
- організація корпоративного відпочинку компанії;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- прийом та розподіл вхідних дзвінків;
- робота з оргтехнікою (факс, сканер, принтер, ксерокс).
Основні досягнення за період роботи в компанії:
- якісне виконання обов'язків бухгалтера з первинної документації;
- підвищення навичок успішного продажу;
- організація корпоративного відпочинку в компанії.
Менеджер з продажу послуг
З 05.2012 по 11.2012 (6 місяців)
City Sites (інтернет реклама)
Посадові обов'язки:
- пошук клієнтів;
- продаж інтернет реклами (сторінки, банера);
- підготовка документації;
- проведення презентацій;
- виставлення рахунків.
Основні досягнення за період роботи в компанії:
- збільшення клієнтської бази;
- виконання планів;
- збільшення об'єму продаж.

Освіта:
2006 – 2011 – Запорізький національний університет, факультет: економічний, спеціальність: фінанси. Диплом спеціаліста.

Професійні навички:
- впевнений користувач 1С
- впевнений користувач ПК (пакет MS Office; поштові програми; інтернет)
- базові знання PhotoShop
- первинні знання R3
- оргтехніка (факс, ксерокс, принтер, сканер)
Володіння мовами:
- английский – intermediate.
Додаткова інформація:
Вважаю себе перспективним, фахівцем-початківцем, який може бути корисним і затребуваним для компанії. Маю для цього всі необхідні якості: лояльність і дотримання інтересів компанії, терпіння, усидливість, прагнення до досягнення поставлених цілей, надійність. Відповідально ставлюся до службових обов'язків, завжди прийду на допомогу колегам та назустріч керівнику. Готова вкласти свої зусилля в компанію, яка також лояльно ставиться до своїх фахівців і готова вкладатися в їх розвиток. Я віддаю перевагу довгій і плідній співпраці.
На даний час знаходжусь у декретній відпустці (дитині 2 Роки 6 місяців). Завдяки гнучкому графіку чоловіка, можу працювали он-лайн, або за графіком 2 на 2.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: