Резюме від 20 квітня 2024 Файл

Олександр

Керівник підприємства

Вік:
39 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Мондруш Олександр Михайлович
Дата народження: 12 листопада 1984 року,
Місце народження м. Рівне
Вік: 36 років
Сімейний стан:одружений,є 2 дітей
Адреса: м. Рівне, вул. Липинського 43
Телефон мобільний: +38 66 079 92 88
Освіта:
2003 – 2008рр. Національний університет водного господарства та природокористування, спеціальність - облік і аудит (Магістр)
Досвід роботи:
Січень 2008р – Лютий 2008р. ТОВ «ІФК «Євроінвестбуд» група компаній «ІНСЕКО» (40 тис. га землі)
Посада: інженер - землевпорядник
ведення обліку та збільшення земельного банку на ввіреній території;
облік пайової та непайової землі, переоформлення сертифікатів та спадщини;
Забезпечення своєчасного перепідписання договорів оренди землі, додаткових угод на продовження терміну дії оренди;
Організація видачі орендної плати за землю;
Роботи з пайовиками,співпраця з представниками місцевого самоврядування, адвокатами, нотаріусами.

Лютий 2008р. – Травень 2014р. ТОВ «ІФК «Євроінвестбуд» група компаній «ІНСЕКО» (40 тис. га землі)
Посада: переведений на посаду бухгалтер відділу землевпорядкування
Нарахування та виплата орендної плати за землю;
Облік нарахованої та виплаченої орендної плати за землю ;
Ведення каси ;
Контроль перевезень продукції за маршрутом;
Реєстрація договорів оренди, оформлення права власності, перехід прав власності (спадщина), пролонгація договорів, договора обміну користування земельних ділянок.
Забезпечення формування баз даних кількісного обліку земель та надання відповідних довідок громадянам, організаціям, установам.
Аналіз землевпорядної документації на предмет відповідності вимогам діючого законодавства.
Травень 2014р.- Березень 2015р. переведений на ТОВ «Рівне Агро Плюс» група компаній «ІНСЕКО» (40 тис. га землі). Посадові обов’язки не змінені.
Березень 2015р. – Листопад 2016р. переведений на ТОВ «Акріс Агро» група компаній «ТАКО» (65 тис. га землі). Посадові обов’язки не змінені.
Березень 2017р. – Лютий 2018р. ПАТ «СГП «Шубківське» (2 тис. га землі)
Посада: завідувач складу
Планування діяльності складу згідно графіків постачання товарно-матеріальних цінностей;
Контроль ведення обліку наявних на складі матеріальних цінностей і звітну документацію про їх рух.
участь у проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей.
Видача ТМЦ під звіт
Забезпечення зберігання товарно-матеріальних цінностей, додержання режимів зберігання, контроль ведення обліку складських операцій.
Організація проведення вантажно-розвантажувальних робіт комірниками та вантажниками на складі з додержанням правил і норм охорони праці.
Оформлення технічної документації, яка свідчить про якість зернових та олійних культур.
Організація та контроль технологічних процесів.
Забезпечення раціонального використання витратних матеріалів.
Червень 2017р. - Жовтень 2020р.- ТОВ «Українська Фермерська Група» (800 га землі).
Посада: Директор за сумісництвом
Планування виробничого процесу та забезпечення його ефективності;
Постановка задач та мотивація персоналу;
Розробка плану заходів, управління бюджетом с/г підприємства (річне та щомісячне бюджетування)
Забезпечення виконання підприємством завдань, плану відповідно до встановлених показників;
Організація роботи і ефекетивної взаємодії структурних підрозділів підприємства для досягнення високих показників у роботі.
Розвиток земельних відносин у регіоні.
Контроль якості і своєчасність виконання с/г робіт ;
Розробка і забезпечення виконання графіків обробки грунту, посівної кампанії, захисту рослин, збирання врожаю.
Контроль і супровід на етапах і фазах розвитку с/г культур
Планування роботи механізаторів;
Забезпечення продуктивного використання техніки, заходи по скороченню простою техніки з організаційних та технічних причин.
Контроль витрат оборотних коштів , ТМЦ, ПММ.
Налагодження зв”язків з органами місцевого самоврядування у регіоні.
Жовтень 2018 – Лютий 2019р. ПрАТ «Троянівське»
Посада: керуючий виробничою ділянкою (2000 га землі)
Організація обліку і складання встановленої звітності про виробничу діяльність;
Планування виробничого процесу та забезпечення його ефективності;
Постановка задач та мотивація персоналу;
Здійснення керівництва виробничо-господарської діяльності відділення
Ведення переговорів зв”язаних з постачанням, замовленням, і збутом продукції;
Забезпечення раціональності використання трудових ресурсів, землі, будинків, споруд, технічних та інших засобів виробництва, організацію виробництва, механізацію виробничих процесів.
Контроль якості і своєчасність виконання с/г робіт ;
Розробка і забезпечення виконання графіків обробки грунту, посівної кампанії, захисту рослин, збирання врожаю.
Контроль і супровід на етапах і фазах розвитку с/г культур
Планування роботи механізаторів;
Забезпечення продуктивного використання техніки, заходи по скороченню простою техніки з організаційних та технічних причин.
Контроль витрат оборотних коштів , ТМЦ, ПММ.
Контроль дотримання працівниками виробничої, трудової дисципліни, виконання правил по охороні праці, техніки безпеки;
Навички
Досвідчений користувач: MSOffice (Word, Exсel, Access, PowerPoint, Outlook), навички роботи з Internet (MSExplorer, MozillaFirefox, Opera, Safari)
Знання мов: українська –вільно, російська-вільно, англійська-intermediate
Особисті якості: комунікабельність, креативність, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, бажання навчатись.
Маю водійське посвідчення категорії В, досвід активного водіння 18 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: