Резюме від 19 лютого 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8500489

Head of digital marketing, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з питань маркетингу та продажів

з 11.2022 по нині (1 рік 5 місяців)
Роздрібна торгівля

- Розробка та впровадження кризової стратегії маркетингу (комунікаційної та digital) планування показників середньострокові (рік) та короткострокові (квартал/місяць)
- Управління командою digital marketing, promo marketing та traid marketing
- Операційне управління e-commerce напрямку: планування, бюджетування та управління витратами компанії для забезпечення рентабельності
- Розробка бізнес вимог до програми лояльності та СRM
- Розробка бізнес процесів взаємодії між підрозділами для оптимізації процесів та системи контроля ефективності

Начальник Відділу цифрового маркетингу Департаменту цифрового банкінгу O.Bank

з 07.2021 по 08.2022 (1 рік 1 місяць)
АТ Ідея Банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Проводила маркетингові дослідження (кількісні та якісні):
- аналіз ринку: тенденції розвитку галузі, конкуренти, об'єм цільової аудиторії за сегментами, аналіз об'єму попиту
- аналіз продукту, формування УТП (конкурентних переваг)
- пошуки інсайтів споживачів
- оцінка поточної цільової аудиторії та потенційної (бажаної)
Розробила стратегію виводу нового супер-арр на українській фінтех ринок (цифровий банк)
- позиціонування
- планування бізнес показників та ресурсів, бюджетування проекту та формування медіа плану для просування
- розробка плану просування та вибір digital marketing mix, планування KPI
- розробка портрету цільової аудиторії (аватари)
Займалась розробкою та впровадженням ціннісних смислів у дизайні та контенті додатку (пакування продукту)
- розробка Tone of voice та адаптація скриптів для всіх каналів комунікації
- приймала участь в розробці реферальної програми
- розробка User Journey Map з метою спрощення екранних форм пріоритетних банківських продуктів
- розробка карти комунікацій з користувачем додатку для підвищення залученості та крос продажів: push, viber, sms та timeline (повідомлення in app)
- відстеження та корегування зовнішньої думки про продукт у мережі (SERM)
User acquisition
- контроль реалізації планових показників та взаємодії інструментів digital marketing: SEO|ASO, PPC, CPA, SMM та SERM. Тактичне корегування
- розробка продуктових лендінгів на сайті
Retention
- розробка БВ для автоматизації сценаріїв комунікації: push, viber, sms за принципом збільшення ефективності
- формування критеріїв для сегменту viber розсилки та оцінка ефективності комунікації
- оцінка потенціалу сегментів для крос продажу депозитів, кредитів
Керувала командою, постановка цілей та задач:
- штат: UI|UX дизайнер, графічний дизайнер, копірайтер, SMM менеджер
- аутсорс: SEO команда, РРС- команда, команда розробників сайту

Head of marketing

з 02.2020 по 06.2021 (1 рік 4 місяці)
Portmone.com, Київ (фінтех, фінанси, it)

Розробка та реалізація digital стратегії B2C напрямку:

- зформована команда, зони відповідальності та показники ефективності напрямків: SEO|ASO, РРС, SMM;
- direct marketing: розробляла ланцюг комунікації для е-мейл маркетингу та viber. Відправляла та навчала помічника користуватися сервісами для масової комунікації: розробка шаблону, наповнення, підготовка сегменту, аналіз результативності розсилок.
- формувала ТЗ та БТ для дизайнерів, розробників додатку, чат-боту та сайту для покращення клієнтського досвіду та підвищення конверсії;
- розробила стікер-пак для проекту з Rakuten https://mc.today/uk/nichogo-sobi-nakrutilo-u-portmone-zapustili-zabavnij-stikerpak-shho-tse-dalo-kompaniyi/;
- розробляла план комунікації для сегментів ЦА про спеціальні пропозиції, запуск сезонних акцій та партнерських проектів для збільшення прибутковості напрямків (зменшення відтоку та залучення нових клієнтів);
- брала участь в реалізації навчального проекту з ДІЯ. Цифрова освіта - https://osvita.diia.gov.ua/courses/komunalka-online;
- брала участь у дослідженнях клієнтського досвіду використання додатків для сплати комунальних, різних сегментів ЦА, формування сustomer journey.

Реалізація маркетингових активностей для B2В напрямку:

- проводила аналіз ринку для впровадження нових платіжних методів та технологій для мерчантів з Mastercard та Visa;
- розробляла концепцію та приймала участь в провадженні партнерського проекту з Visa "Методи безпечних онлайн платежів". Організація інформаційних заходів: розробка інформаційних матеріалів, онлайн прес-конференція, спец проекти у ЗМІ: https://mc.today/uk/portmone-kliyenti-ne-hotili-platiti-onlajn-magazini-vtrachali-groshi-mi-znajshli-prichini-ta-rishennya/;
- реалізовувала партнерській проект з Rakuten. Інформаційний супровід нового методу платежів у чат-ботах для мерчантів.

Керівник відділу інтернет маркетингу та реклами

з 03.2019 по 02.2020 (11 місяців)
apteka24.ua, Дніпро (Фармацевтика)

- критичне ресурсне управління - підбір команди під наявні ресурси та цілі вHouse/outsourcing (6 чол. штат; 3 послуги на підряді);

- постановка задач, і планових KPI, контроль досягнення цілей, виявлення причин відхилення;

- розробка позиціонування для інтернет-аптеки - аналіз ніші, виявлення емоційних та раціональних тригерів у ЦА для прийняття рішення; формування концепції "Поруч коли потрібні"
стратегічне планування розвитку проекту – розрахунок ресурсів (бюджет, команда) під планові показники на перспективу 1-3 роки, пріоритезація завдань для їх досягнення.

Internet marketer

з 02.2018 по 03.2019 (1 рік 1 місяць)
Livepage.pro, Днепр (Маркетинг, реклама, PR)

- управління проектом клієнта - маркетинг на аутсорс (від планування нового продукту до виведення його на ринок);

- підготовка та проведення стратегічних сесій для клієнтів (7-12 осіб, що беруть участь у прийнятті рішення);

- проведення workshop, лекцій для внутрішньої команди (50+ осіб);

- допомогу керівнику в систематизації та побудові оптимальної структури відділу для збільшення обороту при оптимальних ресурсах (опрацювання структури команд (ієрархії та обов'язків), розробка грейдів та системи управління клієнтським портфелем).
___
Досягнення:

- зростання ефективності роботи команди (скорочення відтоку клієнтів та збільшення середнього чека на 35%, оптимізація роботи команди на більший результат без збільшення штату);

- зростання доходу клієнта на 38,3% у разі зростання маркетингового бюджету на 17,7% протягом року спільної роботи.

Освіта

Донецький національний університет економіки та торгівлі ім.М. Туган-Барановського

Маркетингу, торгівлі та митної справи, Донецьк
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Laba

2021, курс "Стратегічний Маркетинг" Т.Лукінюк

Знання і навички

Adobe Photoshop HTML CSS Google Analytics Графічні редактори Figma Google Tag Manager eSputnik Firebase Навички створення і проведення презентацій. Чітка пріоритизація завданнь Оптимізація ресурсів та тактик у кризові періоди Створення і проведення презентацій. Інструменти для оцінки та оптимізації SEO: Search Console, Ahref Google та Facebook ads Інструменти візуалізації звітності: Power BI, Google Data Studio Google Analytics та Google Tag Manager

Рекомендації

  • Степанець Іван

    Степанець Іван

    Начальник Управління продажів і цифрового маркетингу, АТ Ідея Банк

    Контактні дані приховані
  • Басов Дмитро

    Басов Дмитро

    CEO, Portmone.com

    Контактні дані приховані
  • Копилов Андрій

    Копилов Андрій

    CEO, Аптека24

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

ПРО СЕБЕ:

Вмію приймати рішення та нести за них відповідальність.

Вмію зібратися в екстрених ситуаціях та довести процес до результату.

Маю добрі навички планування часу реалізації, чи розробки та "Helicopter view".

Різко негативно ставлюсь до бюрократії та неефективності, якщо ці процеси мають вплив на "Time To Market" та втрачені можливості.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: