Резюме від 19 лютого 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8919598

Marketing product manager, 75 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник Відділу цифрового маркетингу Департаменту цифрового банкінгу

з 07.2021 по 08.2022 (1 рік 1 місяць)
АТ Ідея Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Проводила маркетингові дослідження (кількісні та якісні):

- аналіз ринку: тенденції розвитку галузі, конкуренти, об'єм цільової аудиторії за сегментами, аналіз об'єму попиту
- аналіз продукту, формування УТП (конкурентних переваг)
- пошуки інсайтів споживачів
- оцінка поточної цільової аудиторії та потенційної (бажаної)

Розробила стратегію виводу нового супер-арр на українській фінтех ринок (цифровий банк):

- позиціонування
- планування бізнес показників та ресурсів, бюджетування проекту та формування медіа плану для просування
- розробка плану просування та вибір digital marketing mix, планування KPI
- розробка портрету цільової аудиторії (аватари)

Займалась розробкою та впровадженням ціннісних смислів у дизайні та контенті додатку (пакування продукту)

- розробка Tone of voice та адаптація скриптів для всіх каналів комунікації
- приймала участь в розробці реферальної програми
- розробка User Journey Map з метою спрощення екранних форм пріоритетних банківських продуктів
- розробка карти комунікацій з користувачем додатку для підвищення залученості та крос продажів: push, viber, sms та timeline (повідомлення in app)
- відстеження та корегування зовнішньої думки про продукт у мережі (SERM)

User acquisition

- контроль реалізації планових показників та взаємодії інструментів digital marketing: SEO|ASO, PPC, CPA, SMM та SERM. Тактичне корегування
- розробка продуктових лендінгів на сайті

Retention

- розробка БТ для автоматизації сценаріїв комунікації: push, viber, sms за принципом збільшення ефективності
- формування критеріїв для сегменту viber розсилки та оцінка ефективності комунікації
- оцінка потенціалу сегментів для крос продажу депозитів, кредитів

Керувала командою, постановка цілей та задач:

- штат: UI|UX дизайнер, графічний дизайнер, копірайтер, SMM менеджер
- аутсорсинг: SEO команда, РРС- команда, команда розробників сайту

Head of marketing

з 02.2020 по 06.2021 (1 рік 4 місяці)
Portmone.com, Киев (фінтех, фінанси, it)

Розробила план просування для досягнення річних планів B2C та B2B напрямку:

- аналіз ринку для впровадження нових платіжних методів та технологій з Mastercard та Visa (B2B)
- оцінка клієнтського та продуктового портфелю
- розробка плану просування, оптимізація ресурсів digital marketing mix для досягнення річних та квартальних KPI (B2С)

User acquisition та Retention для B2C:

- розробка БТ для аналітичної звітності контролю ключових показників (за принципом “Helicopter view”)
- розробка плану дій для зменшення САС та збільшення LTV (аналіз churn rate)
- розробка промо акцій та партнерських розіграшів від промо лендінгів на Tilda, тестування гіпотез рекламних кампаній та звітностей партнерам (Visa, Mastercard, Huawei та мерчанти)
- розробка ланцюга комунікації для емейл маркетингу та viber
- контроль реалізації планових показників та взаємодії інструментів digital marketing для просування додатку та сайту: SEO|ASO, PPC, CPA, SMM та SERM. Тактичне корегування

Розробка та імплементація контент стратегії просування бренду (PR):

- реалізація навчального проекту з ДІЯ. Цифрова освіта “Як сплачувати комунальні онлайн” (8 роликів: від сценарію, участі в організації знімального процесу до ТЗ на монтаж та прийом робіт) - В2С
- впровадження партнерських проектів з Visa, Mastercard та Rakuten Viber (від розробки концепції, пітчингу матеріалів до організацій онлайн прес конференції, роботи зі ЗМІ, мерчантами до моніторингу інформаційного поля)- В2В
- розробка генеральної контент стратегії, плану комунікацій для SMM з урахуванням напрямку та особливостей площадок
розробка концепції та реалізація стікер паку у Viber - В2С

Керувала командою, постановка цілей та задач:

- штат: РРС- спеціаліст, маркетинг менеджер,web аналітик, SEO-
спеціаліст, PR менеджер
- аутсорс: графічні дизайнер, копірайтери, SMM менеджер, команда з таргетингу, режисер відеомонтажу

Пошук шляхів для оптимізації конверсії:

- участь в аналітичній групі якісного дослідження клієнтського досвіду сплати комунальних, різних сегментів ЦА з метою
- формування customer journey для покращення UX клієнтів
розробка ТЗ та БТ для дизайнерів, розробників додатку, чат-боту та сайту

Пруфи:
https://osvita.diia.gov.ua/courses/komunalka-online - проект з Дія.Цифрова освіта

https://youtu.be/Lfa6l5zS59k - інтервю для “Большая риба”

https://mc.today/uk/portmone-kliyenti-ne-hotili-platiti-onlajn-magazini-vtrachali-groshi-mi-znajshli-prichini-ta-rishennya/ - проект з Visa Pay on Delivery

https://mc.today/uk/nichogo-sobi-nakrutilo-u-portmone-zapustili-zabavnij-stikerpak-shho-tse-dalo-kompaniyi/

Керівник відділу інтернет маркетингу та реклами

з 03.2019 по 02.2020 (11 місяців)
apteka24.ua, Дніпро (Фармацевтика)

Стратегічне планування розвитку проекту – розрахунок ресурсів (бюджет, команда) під планові показники на перспективу 1-3 роки, пріоритезація завдань для їх досягнення

Критичне ресурсне управління - підбір команди під наявні ресурси та цілі inHouse/outsourcing (6 чол. штат; 3 послуги на підряді)

Розробка позиціонування для інтернет-аптеки - аналіз ніші, виявлення емоційних та раціональних тригерів у ЦА для прийняття рішення; формування концепції "Поруч коли потрібні"

Постанова задач, планових KPI, контроль досягнення цілей, виявлення причин відхилення

Internet marketer

з 02.2018 по 03.2019 (1 рік 1 місяць)
Livepage.pro, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Управління проектом клієнта - маркетинг на аутсорс (від планування нового продукту до виведення його на ринок)
менеджмент команди: розробники сайту, дизайнери, SEO спеціалісти, PPC спеціалісти

Підготовка та проведення стратегічних сесій для клієнтів (7-12 осіб, що беруть участь у прийнятті рішення)

Проведення workshop, лекцій для внутрішньої команди (50+ осіб)

Систематизація та побудова оптимальної структури відділу для збільшення обороту при оптимальних ресурсах (опрацювання структури команд (ієрархії та обов'язків), розробка грейдів та системи управління клієнтським портфелем).
___
Досягнення:

- зростання ефективності роботи команди (скорочення відтоку клієнтів та збільшення середнього чека на 35%, оптимізація роботи команди на більший результат без збільшення штату)
- зростання доходу клієнта на 38,3% у разі зростання маркетингового бюджету на 17,7% протягом року спільної роботи.
- ключові проекти: liberta.ua, joinposter.com та сама агенція

Digital project manager

з 10.2015 по 02.2018 (2 роки 4 місяці)
Adindex.ua, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Управління та супровід рекламних кампаній клієнтів - від підготовки комерційної пропозиції до захисту результатів кампанії

Підготовка матеріалів для участі в тендері - послуги digital marketing: SEO, PPC

Розробка стратегії для досягнення цілей бізнесу клієнтів: прогнозування та моделювання максимальних результатів у межах обмежених ресурсів, супроводження впровадження digital mix на всіх етапах

Управління проектами з різними рівнями бюджетів від 60 тис. грн/міс до 1,5 млн грн/міс

Тактична реалізація та корекція стратегії для виконання планових показників KPI
_
Досягнення:

- зростання продажів в 3 рази, частка інтернет продажів до 48% з 34% - мережа магазинів дверей та підлогових покриттів, сегмент середній "+". Поставлених цілей досягнуто
- перемогли у тендері (перший український телекомунікаційний провайдер послуг)
- зростання в компанії від SEO спеціаліста до ключового РМ

Освіта

Донецький національний університет економіки та торгівлі ім.М. Туган-Барановського

ФМТМС, маркетинг, Донецьк
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

червоний диплом

Додаткова освіта та сертифікати

Laba

2021, курс "Стратегічний Маркетинг" Т.Лукінюк

Знання і навички

Adobe Photoshop HTML CSS Google Analytics Графічні редактори Figma Google Tag Manager eSputnik Firebase Навички створення і проведення презентацій. Чітка пріоритизація завданнь Оптимізація ресурсів та тактик у кризові періоди Створення і проведення презентацій. Інструменти для оцінки та оптимізації SEO: Search Console, Ahref Google та Facebook ads Інструменти візуалізації звітності: Power BI, Google Data Studio Google Analytics та Google Tag Manager

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

ПРО СЕБЕ:

Вмію приймати рішення та брати за них відповідальність.

Вмію зібратися в екстрених ситуаціях та довести процес до результату.

Різко негативно ставлюсь до бюрократії та неефективності, якщо ці процеси мають вплив на "Time To Market" та втрачені можливості.

Для формування критичного дедлайну завжди множу час наданий розробниками на 2 :)


Рекомендації готова надати за запитом

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: