Резюме від 9 квітня 2024 PRO

Тетяна

Бухгалтер (єдиний)

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Фастів
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалет

з 06.2022 по 04.2023 (10 місяців)
Аптека, Вся Україна (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Ведення фінансової та управлінської звітності, підготовка та сдача податкової та статистичної звітності;
- Ведення та сдача звітів державного підприємства;
- Нараховувати та виплачувати заробітну плату найманим співробітникам;
- Ведення кадрового документообігу: особисті справи, накази, заяви, трудові книжки тощо;
-Формування та подання звітності РРО, ПРРО, каса, банківські операції;
- контроль касової дисципліни (РРО, касова книга, консультаціі співробітників);
-Реєстрація податкових накладних в ЄРПН, формування витягів з ЄРПН;
- забезпечення контролю обліку товарно-матеріальних цінностей та основних засобів;
- контроль платежів та взаєморазрахунків з постачальниками;
- моніторінг чинного законодавства та впровадження змін;

Головним бухгалтером (єдиним бухгалтером)

з 01.2016 по нині (8 років 4 місяці)
Послуги бухгалтера дистанційно, Нова Каховка (Веду віддалено (дистанційно) бухгалтерські послуги в сфері рестораної діяльності (кафе, Бар, Ресторан), послуг салонів краси, будівельних послуг, торгівельної діяльності, виробничої діяльності.)

Шукаю роботу дистанційну або неповний робочий день.

Досвід роботи Головним бухгалтером 10 років. Загальний досвід роботи 19 років.
-Досвід ведення більш ніж однієї фізичної особи та юридичної особи.
- Знання 1С 7.7, 1С8.3 (УТП, УПП,ЗУП), ПО "Клієнт-Банк", Медок, Соната, Програма "FreeZvit", Poster POS спрощує ведення ресторанного бізнесу;
-Здійснюю повний контроль бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві;
Ведення фінансової та управлінської звітності, підготовка та сдача податкової та статистичної звітності;
-Формування та подання звітності РРО, ПРРО, каса, банківські операції, акциз, ПДВ;
-Реєстрація податкових накладних в ЄРПН, формування витягів з ЄРПН;
- Відкриття та Закриття ФОП;
- Формувати статтут підприємства;
- Стежити за змінами у чинному законодавстві та інформувати про це підприємця;
- Заповнювати книгу обліку доходів та витрат;
- Своєчасно перераховувати податки та збори як за підприємця, так і за найманих працівників;
- Нараховувати та виплачувати заробітну плату найманим співробітникам;
- Заповнювати та здавати до контролюючих органів декларації та розрахунки;
- Відповідати на запити податкової;
- Вести договірну роботу;
- Перераховувати гроші постачальникам за товар;
- Виписувати документи для покупців;
- Вести облік товарних запасів;
- Контролювати своєчасність надходження від покупців;
- Вести облік надходження товару, обробляти та систематизувати документи, що підтверджують його придбання.

Освіта

Херсонскій національний технічний університет

Бухгалтерський облік та аудит, Херсон
Вища, з 2003 по 2006 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Новокаховський Приладобудівний технікум. Факультет "Бухгалтерский облік"

2000-2003

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Клієнт-Банк Email Бухгалтерський облік FreeZvit Google Sheets Google Poster Ведення бухгалтерії ФОП POS

Додаткова інформація

Особливі якості:
-Аналітичне мислення;
-Комунікабільність;
- Відповідальність;
- Прагнення до вдосконалення своїх знань та навичок;
-Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: