Резюме від 29 липня 2022 Файл

Игорь

Project-менеджер

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 4 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ковтун Ігор Леонідович
Дата народження: 17 серпень 1984

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Phone number(s): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

Волонтер у таборі для біженців Едельвейc
https://edik-camp.com/
лютий 2022 – до тепер
до 20 співробітників

• Запуск работи табора
• Організована процесів реєстрації біженців та обміну інформацією з місцевою
громадою
• Розроблений контент та сторінка сайту для збору пожертв через PayPal,
WayForPay та поточні рахунки Благодійної організації
• Допомога в адаптації біженців та подальшого їх переміщення за кордон

CEO Cleaning service start up CleanMasters
трав. 2019 – до тепер
https://cleanmasters.com.ua
до 20 співробітників

Обов'язки:
• Операційне управління компанією.
• PM команди розробників мобільного додатку та веб сайту компанії ( команда
3 розробника, 1 дизайнер, 1 QA, 3 маркетологи - контекст та SEO сайту)
• Product owner додатку та веб сайту для замовлення прибирань, формування
вимог розробки продукту для внутрішньої та зовнішньої команд (apps, web).
Тестування продукту.
• Робота з фокус групами та гіпотизами розвитку продукта.
• Підготовка концепції та бізнес-плану розвитку компанії.
• Пошук та перемовини з потенційними технічними партнерами.
• Контроль зон у бізнесі – фінанси, маркетинг, розробка, клієнт-сервіс,
операційна діяльність клінігового сервісу.
• Формування інвестиційних звітів.
• Запуск CRM.

Досягнення:
• Залучено інвестиції у проект.
• Реєстрація нової компанії з нуля.
• Завершено угоду з купівлі чинного бізнесу та його інтеграція з новою
компанією та продуктом.
• Супровід виходу з компанії одного з засновників.
• Зміна концепції проекту в маркетплейс.
• Впровадження Adgil процесів в операційну діяльність.
• Зміна 2 CRM систем (повна інтеграція бізнес-процесів).
• Запуск власного кол-центру.
• Інтеграція з платіжним сервісом Fondy.

В ході реалізації проекту використовувалися Agile фреймворки для ведення
розпробки додатку та web сайту. Також деякі атрибути Agile
використовувалися в операційній діяльності. Трекінг розробки та роботи
проводився у Asana, Jira, Notion. Використовувалися СРМ Beauty Pro ,
Bitrіx24. Ip телефонія Ringostat. Додаток розробленний на Flatter, WEB -
WordPress

CEO Creditor.ai
Сер. 2018 – 2020
Creditor Ukraine (http://creditor.ai )
до 10 співробітників

Обов'язки:
• PM розробка - WEB платформи обміну данними на GO. Формування вимог
щодо адаптації платформи для ринку України, Розробка вимог щодо
оновлення продукту виходячи з можливостей інтеграції з партнерами.
Команда - 3 розробника, 1 дизайнер, 1 QA, 2 маркетолога)
• PM розробка - WEB сайтів WordPress на оглядочів кредитних пропозицій
для фізичних осіб. Команда - 1 розробник WordPress, 1 дизайнер, 1 QA, 2
маркетолога)
• Формування маркетингової стратегії просування сайтів.
• Запуск платформи на ринку України з партнерами МФО.
• Пошук та переговори з потенційними партнерами щодо роботи на платформі.
• Погодження та підписання договорів.
• Супровід інтеграції платформи із системами партнерів.
• Розробка нового функціоналу платформи.
• Формування звітності для інвесторів про перебіг розвитку проекту.
• Тестування роботи плаформи.

Досягнення:
• Адаптація продукту до ринку України.
• Підписано 8 партнерських контрактів в Україні.
• Впроваджено різнорівневу систему інтеграції з партнерами.
• Вибудовано систему аналітики для інвесторів проекту.

В ході реалізації використовувалися Agile фреймворки для ведення
розпробки web платформи. Трекінг розробки та роботи проводився у Jira,
Trello, Мова написання платформи GO, також реалізовані api для передачі та
отриманні данних, кабінет партнерів, автоматичні аукціони. Webоглядачі
написані на WordPress

Директор з партнерств Taxfree4U
чер 2017 – лют 2018
Taxfree4U (https://taxfree4u.eu)
до 100 співробітників
Обов'язки:
• PM у проєктах White lable запуску продукту с Baksel, Сбербанк Казахстан.
• Product owner мобільного додатку та White lable партнерів.
• Запуск сервісу спільно з партнерами в Росії, Білорусі, Азербайджані, Україні,
Молдові, Казахстані.
• Пошук, переговори та підписання партнерських договорів для просування
сервісу у наступних сферах: Банки, мобільні оператори, хендлінгові компанії,
платіжні системи, продаж авіаквитків, туристичний бізнес.
• Сегментація та виділення цільових груп клієнтів для промо-кампанії
партнерів.
• Розробка навчальних матеріалів для співробітників партнерів із просування
сервісу.
• Проведення навчальних вебінарів для партнерів.
• Узгодження рекламного контенту просування сервісу партнерами.
• Складання та аналіз аналітики клієнтської бази та її найбільш ефективного
каналу формування виходячи з маркетингових активностей партнерів.
• Координація запуску White lable продукту.

Досягнення:
• Підписано 18 партнерських контрактів із партнерами у Росії, Білорусі,
Азербайджані, Україні, Молдові, Казахстані.
• Запущено систему навчання для партнерів.
• Вибудовано систему аналітики для партнерів.
• Вибудовано постійний канал маркетингової підтримки партнерів.
• Налагоджено алгоритм запуску сервісу в нових країнах.

В роботі над проектами використовувалися Megaplan
Начальник відділу продажу та відносин із корпоративними клієнтами
вер 2011 – червень 2017 (5 років 9 міс)
Юнекс Банк, ПАТ (http://unexbank.com.ua)
від 100 до 250 співробітників
Банки
Обов'язки:
• Product owner внутрішнього продукту “електронні тендерні гарантії” та сервісу
еквайрингу” PAY-Me”, “Публічний договір РКО для МСБ”
• Координація продажів продуктів корпоративного бізнесу у 34 відділеннях,
Координація роботи з корпоративними клієнтами у відділеннях та Головному
офісі;
• Планування бюджету корпоративного бізнесу у Банку;
• Контроль виконання відділеннями та Головним офісом планових показників, а
також коригування їх пріоритетів у роботі;
• Контроль продажів продуктів корпоративного бізнесу відділеннями та Головним
офісом банку;
• Підготовка управлінської звітності з корпоративного бізнесу Банку;
• Погодження рішень щодо індивідуальних тарифів корпоративних клієнтів, а також
формування тарифної політики Банку;
• Проведення зустрічей із ключовими корпоративними клієнтами Банку;
• Наповнення та супровід внутрішнього порталу банку з корпоративного бізнесу
• Узгодження нових продуктів банку у рамках Продуктового комітету
• Узгодження кредитних проектів корпоративного бізнесу відділень Банку.
• Член Тарифного Комітету та КУАП
Досягнення:
• Вибудовано ланцюг взаємодії відділень банку та Головного Офісу за напрямом
продажів корпоративного бізнесу.
• Створено внутрішній портал для продавців корпоративних продуктів, що
дозволяє максимально швидко адаптуватися до нових співробітників, а також
отримувати актуальну інформацію за напрямом корпоративного бізнесу.
• Сформовано тарифну політику для корпоративних клієнтів, що дозволило
наростити клієнтську базу у нових для банку регіонах.
• Впроваджено процедуру прийняття рішень щодо кредитних проектів за 1 добу.
• Реалізовано проект мобільного еквайрингу спільно з компанією «Pay-Me».
• Реалізовано проект Тарифних пакетів для МСБ.
• Реалізовано проект електронних тендерних гарантій.
• Розроблено та впроваджено Публічний договір з розрахунково-касового
обслуговування клієнтів МСБ.

Заступник начальника управління клієнтських відносин корпоративного
бізнесу
лют 2011 - чер 2011 (5 міс)
Банк Петрокоммерц-Україна, ПАТ (http://www.pcbu.com.ua)
від 100 до 250 співробітників
Банки
Обов'язки:
• Організація зустрічей із потенційними клієнтами з метою залучення на комплексне
обслуговування.
• Супровід чинних клієнтів банку.

Досягнення:
• Залучено пасивів обсягом 15 млн. грн.
• Сформовано портфель заявок на 150 млн. грн. (4 клієнта)

Заступник начальника управління продаж корпоративного бізнесу
березень 2010 - січ 2011 (11 міс)
ВАТ "БГ БАНК" (http://www.bgbank.com.ua)
від 100 до 250 співробітників
Банки
Обов'язки:
• Розробка та коригування відповідно до зовнішніх та внутрішніх факторів
планових показників Дирекцій Банку з корпоративного бізнес.
• Щотижневий контроль за виконанням Дирекціями планових показників, а також
коригування їх пріоритетів у роботі.
• Підготовка управлінської звітності з корпоративного бізнесу Банку.
• Проведення селекторів із керівниками Дирекцій.
• Контроль за прийняттям рішень за індивідуальними тарифами корпоративних
клієнтів Дирекцій Банку.
• Координація ціноутворення за пасивними операціями корпоративних клієнтів
Дирекцій Банку.
• Проведення зустрічей із ключовими корпоративними клієнтами Дирекцій Банку.
• Координація роботи Банку із страховими компаніями.

Заступник начальника відділу аналітики та координації точок продажу
груд 2008 - березень 2010 (1 рік 4 міс)
ВАТ "БГ БАНК" (http://www.bgbank.com.ua)
від 100 до 250 співробітників
Банки
Обов'язки:
• Розробка та коригування планів з активних та пасивних операцій корпоративного
бізнесу Банку, а також показників комісійного доходу з операцій з
корпоративними клієнтами.
• Контроль за виконанням Дирекціями планових показників.
• Координація продажу корпоративних продуктів Дирекціями Банку.
• Підготовка управлінської звітності з корпоративного бізнесу Банку.
• Проведення селекторів із керівниками Дирекцій.
• Контроль за прийняттям рішень за індивідуальними тарифами корпоративних
клієнтів Дирекцій Банку.
• Координація ціноутворення за пасивними операціями корпоративних клієнтів
Дирекцій Банку.
• Проведення зустрічей із ключовими корпоративними клієнтами Дирекцій Банку.
Досягнення:
• Успішно завершено процес централізації Банку (заміна філій на Дирекції, зведення
всіх активів та пасивів на баланс ДО).
• Створено уніфіковану форму звітності Дирекцій для контролю ситуації у
корпоративному бізнесі Банку.

Заступник начальника відділу продаж корпоративного бізнесу (Головний
Банк)
лип 2008 - груд 2008 (6 міс)
ВАТ "БГ БАНК" (ВАТ Універсальний банк Розвитку та Партнерства")
(http://www.bgbank.com.ua)
понад 500 співробітників
Банки
Обов'язки:
• Супровід діючих корпоративних клієнтів банку (активні та пасивні операції,
платежі).
• Структуризація діючих кредитних угод.
• Пошук та залучення нових потенційних клієнтів банку.
• Підготовка та винесення на кредитний комітет кредитні проекти за новими
клієнтами.
Досягнення:
• В результаті структуризації діючих кредитних проектів вдалося звільнити понад
10,0 млн.UAH коштів, що резервуються Банком.
• У період серпень - вересень 2008р. вдалося зберегти 90% пасивів банку.
• Розроблено конкурентні тарифи Банку з РКО.
• Розроблено продукт «Блокування коштів за поточним рахунком юридичної
особи».
• Розроблено та впроваджено стандартизовану заявку на встановлення
індивідуальних тарифів за РКО юридичним особам, що дозволяє максимально
повно зрозуміти цінність клієнта при прийнятті рішення членами Тарифного
Комітету.

Заступник начальника відділу розвитку корпоративного бізнесу
лист 2007 - лип 2008 (9 міс)
ВАТ "БТА БАНК" (http://www.bta.kiev.ua)
понад 500 співробітників
Банки
Обов'язки:
• Курування роботи корпоративного бізнесу у Києві, Дніпропетровську.
Дніпродзержинську, Донецьку, Луганську.
• Курування роботи банку у напрямку продажу документарних продукті.
• Підготовка та винесення на Кредитний Комітет проектів ключових клієнтів Банку.
• Курування та обслуговування бізнес-проектів Групи БТА в Україні.

Головний спеціаліст відділу розвитку корпоративного бізнесу Головного
Банку
березень 2007 - лист 2007 (9 міс)
ВАТ "БТА БАНК", м.Київ (http://www.bta.kiev.ua)
понад 500 співробітників
Банки
Обов'язки:
• Побудова системи взаємодії Управління з іншими підрозділами банку.
• Кураторство розвитку Дирекцій Банку у м.Дніпропетровську та м.Донецьку.
• Підбір персоналу в корпоративний бізнес дирекцій, що куруються.
• Залучення потенційних клієнтів у м. Києві та курованих Дирекціях.
• Консультації клієнтів та співробітників Дирекцій з питань Документарних,
Кредитних операцій, розміщення пасивів клієнтів, а також операцій з цінними
паперами.
• Підготовка та винесення на Кредитний Комітет комерційних пропозицій щодо
кредитування потенційних клієнтів.
Досягнення:
• Вибудовано всі комунікації між Управлінням корпоративного бізнесу та іншими
підрозділами банку.
• Запущено в роботу Дніпропетровську Дирекцію, реорганізовано філію в м.
Донецьк на Дирекцію.
• Кредитний портфель юридичних осіб у Банку виріс на 90% і досягнув цифри в 293
млн. UAH.

Старший спеціаліст (керівник проектної групи) сектору продажу відділу
юридичних осіб
квіт 2006 - березень 2007 (1 рік)
філія ЗАТ «Перший Український Міжнародний Банк» у м.Дніпропетровську
(http://www.fuib.com)
понад 500 співробітників
Банки
Обов'язки:
• Організація зустрічей з потенційними клієнтами з метою залучення на комплексне
обслуговування (кредитування, розміщення пасивів, документарні, конверсійні
операції, і навіть операції з цінними паперами, РКО).
• Супровід чинних клієнтів банку.
• Підготовка та винесення на кредитні комітети філії та ГО кредитних резюме за
кредитними та непокритими документарними операціями.
• Первинне опрацювання документів для тендерних гарантій.
• Авалювання векселів.
• Розрахунок резерву за кредитними та документарними операціями для НБУ.
Досягнення:
• Кількість проектів робочої групи досягла 74 та портфеля у розмірі близько 30
млн.USD.
• Став куратором у Філії з документарних операцій.
• Став куратором у філії з операцій із цінними паперами.

Спеціаліст сектору продажу відділу бізнесу юридичних осіб
вер 2004 - травень 2006 (1 рік 9 міс)
філія ЗАТ Перший Український Міжнародний банк у м.Дніпропетровську
(http://www.fuib.com)
понад 500 співробітників
Банки
Обов'язки:
• Організація зустрічей із новими корпоративними клієнтами.
• Підготовка комерційних пропозицій щодо кредитних проектів.
• супровід залучених клієнтів з усіх питань щодо банківських операцій юридичних
осіб.
• Авалювання векселів.
• Розрахунок резерву за кредитними, документарними операціями та операціями з
цінними паперами.

Освіта
Міжрегіональної Академії управління персоналом (Україна, Дніпропетровськ)
Рік закінчення 2005
Банківська справа, факультет Міжнародна економіка та банківська справа,
Диплом спеціаліста КВ № 26028082 з відзнакою
Дніпропетровський технікум зварювання та електроніки ім. О.О. Патона (Україна,
Дніпропетровськ)
Рік закінчення 2002
Банківська справа, фінансово-економічне відділення , Диплом молодшого
спеціаліста банківської справи, Диплом НР №21051814 від 30.06.2002р.

Комп'ютерні навички - впевнений користувач.
Програми: Asana, Trello, Megaplan, Figma, Miro

Особисті якості - комунікабельність, рішучість, відповідальність, порядність,
націленість на результат, командна робота.

Захоплення та інтереси – Подорожі

Волонтерство
Фонд допомоги армії Boosty.fond
Центр для біженців Едельвейс, дитячий табір Едельвейс https://edik-camp.com/

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: