- Файл
Олена
Керівник прес-служби, PR-, контент-менеджер, копірайтер
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8523987/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Попчук Олена
Дата народження: 28.08.1982
Контактні телефони: [
Домашня адреса: с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 18, кв. 143
Сімейний стан: розлучена, дітей не маю
Бажаний рівень заробітної плати: від 35 000 грн
Освіта:
1999-2004 — Хмельницький національний університет
Спеціальність: управління персоналом та економіка праці
Факультет: бізнесу та права
Кваліфікація: магістр, диплом з відзнакою.
Досвід роботи:
Вересень 2021 — дотепер
Місце роботи: Група компаній DIM
Посада: Керівник пресслужби
Основні обов’язки:
Підготовка коментарів на журналістські запити, написання пресрелізів для головного сайту компанії та сайтів житлових комплексів, підготовка спецпроєктів з засобами масової інформації, розміщення рекламних макетів та коментарів, інтерв’ю у ЗМІ, написання текстів для соціальних мереж групи компаній. Загалом пошук інформприводів для написання новин, знімання сюжетів, пошук та залучення нових інформаційних ресурсів та інтернет-майданчиків;
Супровід масштабних рекламних кампаній — написання новин та розповсюдження їх серед ЗМІ, створення телевізійних сюжетів, публікацій тощо;
Супровід заходів, які відбуваються в житлових комплексах — написання та розповсюдження новин-анонсів, пресрелізів, створення телевізійних сюжетів;
Колаборація з фестивалями, ресторанами, подіями — облаштування стенда компанії та активностей, підготовка спікерів для виступів, організація подарункового фонду тощо;
PR перших осіб — організація інтерв’ю, участі в заходах, радіоефірах, написання колонок та блогів. Супровід топменеджерів компанії на форуми, дискусійні панелі, брифінги тощо. Написання новин на основі їхніх виступів, знімання телевізійних сюжетів;
Моніторинг згадувань про компанію, проєкти, топменеджмент. Участь в створенні антикризових комунікацій, написання спростувань, офіційних заяв, позицій тощо;
Залучення будмайданчиків групи компаній DIM для знімання сюжетів новинних телевізійних програм;
Документальний супровід співпраці з підрядниками. Робота з угодами, рахунками-фактурами, актами виконаних робіт.
Досягнення:
Виведення співпраці зі ЗМІ щодо надання коментарів та експертних думок на рівень 8-10 на місяць. До цього показники дорівнювали практично нулю.
Вересень 2020 — Серпень 2021
Місце роботи: Будівельна компанія «Інтергал-Буд»
Посада: Керівник пресслужби, PR-менеджер
Основні обов’язки:
Підготовка коментарів на журналістські запити, формування щомісячної динаміки будівництва, написання пресрелізів для головного сайту компанії та сайтів житлових комплексів, підготовка спецпроєктів з засобами масової інформації, розміщення рекламних макетів та коментарів, інтерв’ю у журналах. Загалом пошук інформприводів для написання новин, знімання сюжетів, пошук та залучення нових інформаційних ресурсів та інтернет-майданчиків;
Супровід масштабних рекламних кампаній — написання новин та розповсюдження їх серед ЗМІ, створення телевізійних сюжетів;
Супровід заходів, які відбуваються на ЖК та в головному офісі — написання новин-анонсів, пресрелізів, створення (за потреби) телевізійних сюжетів або сюжетів з інтернет-майданчиками;
PR перших осіб — організація інтерв’ю, участі в заходах, написання колонок та блогів. Супровід топменеджерів компанії на форуми, дискусійні панелі, брифінги тощо. Написання новин на основі їхніх виступів, знімання телевізійних сюжетів;
Моніторинг згадувань про компанію, проєкти, топменеджмент. Участь в створенні антикризових комунікацій, написання спростувань, офіційних заяв, позицій тощо. Співпраця з антикризовою агенцією.
Внутрішні комунікації — участь в організації заходів, написання текстів інформаційних розсилок, розміщення вакансій на сайті компанії, створення контенту для корпоративної сторінки на сайті з пошуку роботи.
Досягнення:
Проведення партнерського конкурсу з онлайн-медіа MC.today «ТОП-50 бізнес-ідей 2020-2021 років». Серед членів журі та гостей церемонії нагородження — Іцхак Пінтосевич, коуч зі світовим ім’ям. Тривалість конкурсу — 4 місяці, понад 60 учасників, проведення урочистої церемонії нагородження на будівельному майданчику житлового комплексу.
Травень 2019 – Серпень 2020
Місце роботи: АТ «Альфа-Банк Україна»
Посада: Головний спеціаліст з внутрішніх комунікацій
Основні обов’язки:
Перезапуск корпоративного порталу (на базі Share Рoint 2020) та його адміністрування: повне оновлення структури, дизайну та контенту. Розробка нових рубрик та функціональних можливостей, написання контенту (новини, інтерв’ю, статті), підготовка ідей віжуалів, просування оновленого порталу серед колег (розробка стратегії, проведення активностей тощо) та щоденне адміністрування;
Випуск щотижневих інформаційних дайджестів: написання слова редактора, збір інформації, верстка та розсилка;
Участь у написанні контенту (щоденно новини банку, регулярно рубрики про історії з життя колег та інші проєкти) для корпоративного радіо, яке працювало в банку у перші 2 місяці карантину;
Регулярна підготовка інформаційних розсилок за різними тематиками (замовники — підрозділи банку), оформлення їх банерами, верстка, розсилка. Участь у створенні тематичних онлайн-ігор та активностей для співробітників банку на свята (8 Березня, День Незалежності, День Конституції, День козацтва, Новий рік тощо);
Курування спортивних активностей для співробітників банку: марафони Run Ukraine, МИ-ЧЕМПІОНИ, Пробіг під каштанами тощо. Інформування колег щодо старту збору груп, реєстрація учасників, оплата участі, підготовка та видача спортивного інвентарю, супроводження колег на заході, написання статей та фоторепортажів про захід;
Участь у HR-проєктах: написання текстів для різних інформаційних розсилок, плакатів, документів та їх верстка з дизайнером. Окремо можу виділити створення папки-хендбуку (122 стор., тираж 1500 шт.)) для проєкту «Управління компетенціями» — участь в дизайні, наповненні та організації друку;
Участь в організації корпоративних заходів, благодійних заходів, бізнес-конференцій, сніданків, зустрічей — інформаційне та організаційне супроводження. Робота на самих заходах, зустріч гостей, контроль роботи обслуговуючого персоналу тощо.
Досягнення:
Самотужки (у співпраці з підрядником) провела масштабний перезапуск корпоративного порталу банку (протягом 2-х місяців). Розробила оновлений формат майданчику, сформувала перелік категорій новин та рубрик. Наповнила їх якісним контентом. Розробила стратегію просування оновленого порталу серед колег.
Вересень 2017 – Травень 2019
Місце роботи: АТ «ЮНЕКС БАНК»
Посада: Керівник проєктів управління маркетингу
Основні обов’язки:
адміністрування сайту банку: створення нових сторінок сайту, наповнення їх інформацією (текстовий та візуальний контекст), моніторинг актуальності інформації, підготовка прес-релізів, новин, текстів для сайту компанії тощо. Створення ТЗ для масштабних робіт підрядником на сайті банку. Документальне супроводження.
створення лендінгових сторінок для флагманських продуктів банку (кредитна картка, кредит готівкою, напрямок МСБ): створення ТЗ підряднику та контроль процесу наповнення сторінки інформацією, запуск у роботу.
ведення офіційної сторінки компанії у соцмережі Фейсбук та на фінансових порталах. Підготовка контент-плану публікацій: висвітлення новин компанії, підготовка тематичних постів, організація конкурсів та розіграшів призів (їх документальне супроводження), розробка рекламних постів та їх платне просування;
участь у створенні рекламних кампаній з партнерами (в т.ч. контекстна реклама): розробка стратегії, підготовка рекламних матеріалів, просування їх інтернеті та соцмережах, організаційне та документальне супроводження.
створення щомісячних інформаційних дайджестів для клієнтів банку та співробітників. Проведення регулярних е-mail розсилок дайджесту за клієнтською базою.
створення текстів для рекламних матеріалів, Viber-повідомлень та е-mail розсилки існуючим та потенційним клієнтам
ведення контролю за дозволами на вивіски відділень банку. За потреби продовження/заміна дозволів, виготовлення нових вивісок, заміна старих.
участь у відкритті нових відділень: організація святкових заходів. Організація спільних заходів з НАБУ.
участь у організації корпоративних заходів, розробка макетів та закупка сувенірної продукції.
моніторинг згадувань компанії у пресі та інтернет-виданнях, соціальних мережах, форумах та сайтах відгуків, реагування на компрометуючі матеріали, робота зі зверненнями клієнті у приватних повідомленнях у Фейсбук – підготовка відповідей на запитання дописувачів, допомога у вирішенні конфліктних ситуацій, інформаційна підтримка і т.д.
Досягнення:
проведення повного редизайну офіційного сайту банку. Заміна 80% текстового та візуального наповнення сайту.
якісне покращення контенту на офіційній сторінці банку у Фейсбук, збільшення числа підписників більш ніж у 2 рази.
Серпень 2016 – Серпень 2017
Місце роботи: ПАТ «СК «Альфа Страхування»
Посада: Менеджер зі зв’язків з громадськістю департаменту розвитку direct-продажів
Основні обов’язки:
ведення офіційних сторінок компанії у соцмережах (Фейсбук, Інстаграм) та на фінансових порталах. Підготовка контент-плану публікацій: висвітлення новин компанії, підготовка тематичних постів, організація конкурсів та розіграшів призів, розробка рекламних постів та їх просування
участь у створенні рекламних кампаній з партнерами: розробка стратегії, підготовка рекламних матеріалів, просування їх інтернеті та соцмережах, організаційне та документальне супроводження.
створення текстів для рекламних матеріалів, Viber-повідомлень та е-mail розсилки існуючим та потенційним клієнтам
підготовка прес-релізів, новин, текстів для сайту компанії, адміністрування сайту компанії (додавання, редагування інформації, наповнення текстами, зображеннями і т.д.)
моніторинг згадувань компанії у пресі та інтернет-виданнях, соціальних мережах, форумах та сайтах відгуків, реагування на компрометуючі матеріали, робота зі зверненнями клієнті з форми зворотного зв’язку – підготовка відповідей на запитання дописувачів, допомога у вирішенні конфліктних ситуацій, інформаційна підтримка
пошук потенційних партнерів-постачальників лідів – проведення переговорів, документальне супроводження
Досягнення:
інсталяція, налаштування та адміністрування он-лайн чату на сайті компанії – 30-40 звернень щодня, активні продажі страхових продуктів, інформаційно-консультаційна підтримка клієнтів
запуск та супроводження спільної з партнером АЗС WOG акції «Повний бак пального за КАСКО»: розробка ідеї, погодження механіки з партнерами та керівництвом компанії, підготовка рекламних матеріалів, просування акції у інтернеті та соцмережах, документальне супроводження.
Червень 2016 – Серпень 2016
Місце роботи: ПТ «ДОНКРЕДИТ» Мережа ломбардів «БЛАГО»
Посада: Фахівець з комунікацій департаменту маркетингу
Основні обов’язки:
підготовка новин, прес-релізів, текстів для сайтів компанії
адміністрування сайтів компанії (додавання, редагування інформації, наповнення текстами, зображеннями і т.д.)
моніторинг згадувань компанії у пресі та інтернет-виданнях, соціальних мережах, форумах та сайтах відгуків, реагування на компрометуючі матеріали
внутрішні комунікації: випуск корпоративної газети «БЛАГОвестник»; організація свят, поздоровлень та конкурсів серед співробітників; організація корпоративного відпочинку
Досягнення:
за перший місяць роботи розробила та впровадила концепцію корпоративного відпочинку компанії, підготувала річний графік проведення корпоративних заходів. Організувала та провела два корпоративні заходи, один з яких – звітна нарада з елементами тімбілдингу та бенкетом (120 осіб).
Вересень 2015 – Травень 2016
Місце роботи: ПАТ «БАНК МИХАЙЛІВСЬКИЙ»
Посада: Фахівець прес-служби
Основні обов’язки:
підготовка коментарів на інформаційні запити журналістів
підготовка прес-релізів, новин, текстів для сайту банку
моніторинг згадувань банку у пресі та інтернет-виданнях, соціальних мережах, форумах та сайтах відгуків, реагування на компрометуючі матеріали
підготовка текстів для листівок, флаєрів, смс-повідомлень та е-mail розсилки клієнтам
участь у розробці рекламних кампаній (концепція, слоган акції, текстове наповнення рекламних матеріалів)
ведення офіційних сторінок банку у інтернеті (фінансові портали, форуми) та соцмережах (Фейсбук, ВКонтакті) та робота зі зверненнями клієнті з форми зворотного зв’язку на сайті банку – підготовка відповідей на запитання дописувачів, допомога у вирішенні конфліктних ситуацій, інформаційна підтримка, висвітлення новин банку, підготовка тематичних постів, організація конкурсів та розіграшів призів
організація заходів: прес-ланчі, прес-конференції, вечірок для партнерів та ВІП клієнтів; організація участі представників банку у тематичних круглих столах та засіданнях
внутрішній PR: випуск інформаційного дайджесту банку; організація свят, поздоровлень та конкурсів серед співробітників; корпоративна соціальна відповідальність (організація участі співробітників банку у благодійних та соціальних проектах)
PR першої особи: організація інтерв’ю, написання статей від імені керівника
Досягнення:
успішне впровадження проекту «Корпоративний герой «Пляка знає» запущеного на фінансовому форумі Фінанс.юа
налагодження якісної роботи форми зворотного зв’язку з сайту банку – надання оперативної та якісної інформації дописувачам
Вересень 2013 – Серпень 2015
Місце роботи: ПАТ «БАНК МИХАЙЛІВСЬКИЙ»
Посада: Помічник Голови Правління
Лютий 2010 – Серпень 2013
Місце роботи: ТОВ «Технополіс-1» - всеукраїнська мережа магазинів аудіо-, відео-,
побутової техніки та електроніки. м. Київ.
Посада: Менеджер інфо-рітейл департаменту роздрібної мережі, по сумісництву асистент керівника
Січень 2009 – Січень 2010
Місце роботи: ТОВ «Технополіс-1» - всеукраїнська мережа магазинів аудіо-, відео-,
побутової техніки та електроніки. м. Київ.
Посада: Адміністратор торгового залу магазину №1
Квітень 2007 – Грудень 2008
Місце роботи: ТОВ «Технополіс-1» - всеукраїнська мережа магазинів аудіо-, відео-,
побутової техніки та електроніки. м. Київ.
Посада: Менеджер Департаменту роздрібної мережі
Жовтень 2006 – Квітень 2007
Місце роботи: ТОВ «Технополіс-1» - всеукраїнська мережа магазинів аудіо-, відео-,
побутової техніки та електроніки. м. Київ.
Посада: Менеджер відділу роздрібної торгівлі ТОВ „ ТЕХНОПОЛІС-1”
Жовтень 2004 – Жовтень 2006
Місце роботи: ТОВ «Технополіс-1» - всеукраїнська мережа магазинів аудіо-, відео-,
побутової техніки та електроніки. м. Київ.
Посади: Продавець-консультант магазину №1, Старший продавець магазину №12, Заступник начальника торгового відділу магазину №12, Начальник торгового відділу магазину №12
Додаткова інформація:
Комп'ютер: MS-Office (Word, Excel, Power Point, поштова програма Outlook), Share Рoint, Internet, основи 1-С бухгалтерії сьомої та восьмої версії, сервіс вебдизайну Canva, Avatan.
Тренінги та курси: слухач освітньої програми з online та TVжурналістики, digital PR та управління репутацією у соціальних мережах - СВОБОДНАЯ, освітня платформа, лютий 2017 року; слухач інтенсивну «Как продвинуть свой сайт в ТОП-3 Google и Яндекс самостоятельно»
Іноземна мова: українська, російська – вільно, англійська - pre-intermediate, турецька - початківець
Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, організаторські здібності, схильна до творчості, бажання вчитися та вдосконалюватися.
Інтереси: рукоділля, класична література та сучасна проза, мандри
Схожі кандидати
-
PR-менеджер
Київ, Вінниця -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Директор, керівник, керуючий магазином, менеджер по роботі з клієнтами
Київ -
PR-менеджер
Київ -
Менеджер з комунікацій
Київ -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Київ, Одеса