Резюме від 26 вересня 2022 Файл

Юлія

Бухгалтер, економіст

Місто:
Звенигородка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Андріуца Юлія Сергіївна
Дата народження: 06.10.1984р.
Місто: м. Бахмут, Донецька область (ВПО м. Звенигородка)
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: Заміщення вакантної посади начальника економічного відділу, провідного економіста, економіста, бухгалтера.
Освіта:
серпень 2004 року – червень 2007 року Донбаська державна машинобудівна академія, факультет «Економіка і підприємництво», робота за фахом бакалавра з обліку та аудиту;
серпень 2007 року – червень 2008 року Донбаська державна машинобудівна академія, факультет «Облік і аудит», робота за фахом економіста з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.
Досвід роботи:
Касир серпень 2014 р. – січень 2015 р. ПАТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» Артемівське управління по газопостачанню та газифікації м. Бахмут
Функціональні обов’язки:
прийом платежів від населення;
касові операції;
ведення касової книги.
Бухгалтер лютий 2015 р. – грудень 2015 р. ПАТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» Артемівське управління по газопостачанню та газифікації м. Бахмут
Функціональні обов’язки:
нарахування заробітної плати;
авансові звіти;
складання звітів з ЄСВ та ПДФО в програмі «Медок».
Начальник економічного відділу грудень 2018 р. – по теперішній час ПАТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» Артемівське управління по газопостачанню та газифікації м. Бахмут
Функціональні обов’язки:
Штатний розпис;
рознесення відпрацьованих годин по рахункам, для нарахування заробітної плати в програмі ПАРУС;
перевірка додатків до табелів робочого часу;
нарахування заробітної плати за відрядною системою оплати праці;
атестація робочих місць;
розрахунок нормативної чисельності;
звіт №1-ПЕ;
Форма 1С (місячна, квартальна, річна);
Форма 8Б, додаток до форми 8Б №1, №4 (місяць, квартал, рік);
Бюджет;
Перевірка розрахунків договірної ціни на роботи, послуги;
Внесення рахунків до програми 1-С та формування по ним заявок на витрати грошових коштів, усунення зауважень по ним;
Калькулювання собівартості на виконані роботи і надані послуги, розрахунок одиничних цін. Робота з калькуляціями у програмі 1С;
Складання калькуляцій для власних потреб підприємства (калькуляцій господарським засобом);
Звіт №1-КБ;
Звіти з праці.
Професійні навички
володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
уміння працювати в системах «Інтернет-банк»;
досвід формування платіжних доручень і вимог;
досвід підготовки та підписання контрактів;
знання податкового законодавства;
досвід ведення переговорів;
уміння працювати в команді;
навички управління персоналом;
навички ведення податкової звітності;
грамотна письмова і усна мова;
знання мов: українська, російська.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: вишивання хрестиком.

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: