Резюме від 29 березня 2024 PRO

Людмила

Начальник економічного відділу, фінансовий менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Скарбник (бухгалтер,єдиний)

з 01.2014 по нині (10 років 3 місяці)
Первинна профспілкова організація Торецького ВУВКГ профспілки трудящих металургійної та гірничодобувної промисловості, Торецьк (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

-Організація та ведення бухгалтерської, фінансової та податкової звітності профспілкового комітету (1-ДФ, журнал-головна, проведення обов'язкових платежів, нарахування та оплата військового збору та податку на прибуток та інше).
-Збір необхідних матеріалів, узагальнення, підготовка і надання статистичної звітності в терміни і по формах, встановлених Держкомстатом.

Начальник економічної служби

з 04.2008 по нині (16 років)
Торецьке виробниче управління водопровідного - каналізаційного господарства комунального підприємства Компанія «Вода Донбасу» (в, Торецьк (Послуги для населення та бізнесу)

Обов'язки в економічній сфері:
- Здійснювала кросс-функціональне керування командою при підготовці річної звітності та написання пояснювальної записки до неї
- Організовувала комплексний економічний аналіз діяльності підприємства
-Розраховувала техніко-економічні показники діяльності підприємства
- Розробляла проекти цін на реалізовану продукцію і послуги
-Проводила розрахунок собівартості продукції
-Аналізувала рентабельність підприємства з метою підвищення його прибутковості
-Проводила аналіз витрат діяльності підприємства
-Розраховавула калькуляції собівартості продукції та послуг, контролювала внесення до них поточних змін
-Проводила розрахунки для прийняття тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення, проводила регуляторні заходи щодо підвищення тарифів
-Очолювала підготовку проектів перспективних, річних, квартальних та місячних планів підрозділами виробничого управління, а також обгрунтованих розрахунків до них згідно з контрольними цифрами та укладеними договорами

Досягнення
-Щорічно економила підприємству до 20% витрат при підписанні договорів з контрагентами та проведенням фактичних розрахунків за калькуляціями шляхом перевірки їх розрахунків та знаходженням в них витрат, які не стосуються діяльності та спожитих нами послуг.
-Була запрошена місцевою владою як незалежний консультант та аудитор для перевірки розрахунків на встановлення тарифів на водопостачання для населення водопостачальною організацією з метою зменшення суми тарифів. Результат: організація не змогла пройти перевірку та взагалі відмовилась від підвищення. Економія 100%
- Вмію простими словами пояснити специфіку та ньюанси своєї роботи. Це облегшує навчання новачків (вивчила трьох підлеглих з нуля до профі).
- Самостійно розраховувала вартість тарифів на послуги та проводила діяльність по їх введенню в дію згідно чинного законодавства. Результат: збільшення доходів підприємства на 30%, економія робочого часу та оплати праці спеціалістів потрібних для розрахунків 80%.
- Входжу в ТОП-5 кращих економістів серед 29 підрозділів підприємства, маю заслугу за професіоналізм і високі досягнення в роботі.

Обов'язки у сфері оплати праці та заробітної плати:
-Складала та аналізувала штатні розклади підприємства;
- Контролювала та аналізувала використання фонду оплати праці;
- Здійснювала контроль за правильністю співвідношення в рівнях заробітної плати працівників, правильністю застосування тарифних ставок, окладів, надбавок, доплат і коефіцієнтів до заробітної плати;
- Контролювала правильність тарифікації робіт і встановленням наказів для співробітників відповідно до отриманої кваліфікації, тарифно-кваліфікаційними довідниками, номенклатурою посад і діючою схемою оплати праці.

Начальник планово-економічного відділу

з 11.2005 по 04.2008 (2 роки 5 місяців)
Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства державного об'єднання комунальних підприємств "Донецькоблводокана, Торецк (производство)

-Керівництво роботою з економічного планування на підприємстві;
-Складання середньострокових та довгострокових комплексних планів виробничої та фінансової діяльності підприємства;
-План-факторний аналіз діяльності підприємства

Освіта

Донбаська державна машинобудівна академія

Економіка підприємництва, фінанси, Краматорск
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Донбаська національна академія будівництва та архітектури

2007

Microsoft Excel Professional, учбовий центр "Данко", формули зведені таблиці, графіки

2022

Міжнародний диплом британської академії сертифікованих професійних менеджерів ACPM: МСФЗ (Міжнародні стандарти фінансової звітно

2023

Міжнародний диплом британської академії сертифікованих професійних менеджерів ACPM: Управлінський облік

2023

Міжнародний диплом британської академії сертифікованих професійних менеджерів ACPM: Внутрішній аудит

2023

Тренінг Фінансовий аналіз: сучасні інструменти та эфективні управлінські рішення

2023

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Електронний кабінет платника податків M.E.Doc Клієнт-Банк Уміння аналізувати 1С:Підприємство

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Навички в сфері аналізу фінансово-господарської діяльності, практичний досвід аналітичної роботи, формування фінансової звітності підприємства.
Навички проведення переговорів.
Впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel), M.E.Doc, електронний кабінет платника податків, Клієнт-Банк

Особисті якості
Орієнтованість на результат
Лідерські якості
Аналітичний склад розуму
Уважність та відповідальність
Ініціативність
Комунікабельність
Вміння працювати у команді
Емпатія

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: