Резюме від 21 березня 2024 Файл

Тамара

Начальник отделения

Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бобович Тамара Василівна

м. Кременчук, вул. Героїв України б.31 кв.51
Тел. KS [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), MTS [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 02.05.1979

Освіта

1996-2002р. Кременчуцький державний політехнічний університет

Спеціальність: Технологія машинобудування
Кваліфікація: Інженер-механік

12.02.2003- Дніпропетровський університет економіки
24.12.2003р. та права
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: Економіст

03-04.03.2016 Quality Centre (Центр Якості) м.Харків
Сертифікат № 2119
Спеціальність "Аудитор 1й та 2й сторони по ISO/TS 16949:2009 відповідно до ISO 19011:2011"

Досвід роботи

10.10.1999-
30.11.2002 ПП Колєчкін ательє «Олді» (офіційно)
Посада: сервіс-менеджер
Обов’язки: прийом та видача одягу, видача квитанцій,ведення документації, звітність.

19.12.2005-
03.02.2006 Пенсійний фонд України Управління Автозаводського району в м.Кременчуці (офіційно)
Посада: спеціаліст 1 категорії
Обов’язки: ведення та контроль надходження доходів підприємств міста.
15.06.2006-
28.12.2007 Кременчуцька об’єднана технічна школа ТСОУ (офіційно)
Посада: Інспектор по роботі з персоналом,за суміщенням посад - заступник директора з навчально-виробничої частини
Обов’язки: робота з персоналом та учнями, ведення первинної документації, видача свідоцтв про закінчення навчання, контроль майстрів з виробничого навчання.

18.02.2008-
14.01.2021 ПрАТ «АвтоКрАЗ» (офіційно)
Посада: від економіста з планування до начальника бюро контролінгу витрат підприємства та аудитор ISO 9001, IATF 16949 з 2015 року

Обов’язки: складання нормативної планової калькуляції собівартості товарної продукції на запланований період; складання планових кошторисів накладних витрат підприємства, аналіз фактичних кошторисів накладних витрат; розрахунок проекту бюджету на запланований період, стратегічне планування; комплексний аналіз собівартості продукції підприємства; розрахунок маржинального доходу та прибутку на запланований період, визначення точки беззбитковості; складання кошторису витрат за звітний місяць; розрахунок нормативів розподілу загальновиробничих витрат на запланований період; розрахунок та контроль дотримання нормативів обігових коштів підприємства, незавершеного виробництва, дебіторської та кредиторської заборгованостей; план-факторний аналіз, складання плану витрат підприємства на рік, підготовка матеріалів для засідання Комісії з розгляду результатів фінансово-господарської діяльності підприємства: формування звітності по амортизаційному лому та надходженню грошових коштів підрозділами; ведення обліку техніко-економічних показників діяльності підприємства; розрахунок цін на продукцію, роботи та послуги підприємства; перевірка підрозділів та цехів згідно системи якості планування та аналіз звітів по системі економіки якості ISO 9001, IATF 16949; економічний аналіз діяльності підприємства та інше.
04.03.2021-
12.04.2021 ТОВ «КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ» (офіційно)
Посада: економіст групи по реалізації електричної енергії
12.04.2021-
07.12.2021 Посада: керівник групи по реалізації електричної енергії

Обов’язки: робота на електронних платформах MMS та XMtrade; керування Законом України про ринок електричної енергії та Правилами ринку; укладення та, у разі необхідності, своєчасне внесення змін у діючі договори про постачання електричної енергії та інші договори зі споживачами електричної енергії, які передбачені чинним Законодавством України та стосуються продажу електричної енергії; виявлення порушень прав підприємства щодо виконання договірних зобов´язань контрагентами, з якими укладено угоди за направленням підрозділу:
- терміни виконання контрагентами договірних зобов´язань;
- своєчасне погашення дебіторської заборгованості;
- виконання вимог діючих нормативних актів ( наказів, вказівок, положень, тощо) затверджених керівництвом підприємства; оформлення у встановлені терміни документів та звітів, що стосуються договірної роботи, у відповідності до встановлених форм та вимог нормативних документів; прогнозування, аналіз, формування очікуваного та фактичного товарного відпуску електричної енергії, інших видів нарахувань споживачам електричної енергії; ведення обліку товарного відпуску електричної енергії, як основи для складання фінансової, статистичної й інших видів звітності; складання актів та рахунків споживання електричної енергії згідно бухгалтерського обліку; формування річного, місячного, очікуваного та фактичного бюджету електричної енергії; розрахунок балансу електричної енергії, проведення нарахувань споживачам електричної енергії відповідно до показів приладів обліку, а в разі їх відсутності, відповідно договірним навантаженням; складання плану робіт персоналу ГРЕЕ на місяць та звіт про виконання плану робіт відповідно до розпорядчих документів по підприємству; формування службових записок, переписка з контрагентами; робота в Системі електронного документообігу «Мотив», системі SAP R3, M.E.Doc; відстеження змін в законодавстві, що стосуються функціональних завдань та обов´язків ГРЕЕ.

Знання мов: українська, російська, англійська – базовий рівень.

Навики ПК: MS World, Excel, Internet, Fox Pro, КІС «Галактика», Бухгалтерія 1С, СЕД «Мотив», SAP R3, M.E.Doc, легко засвоюю нове програмне забезпечення.

Водійські права: категорія В.

Додаткові відомості: розлучена, маю доньку, Бобович Анастасія, 2004р.н.

Додаткові трудові навики: можу використовувати набуті знання та досвід відповідно до поставлених завдань; позитивні особисті якості; вміння працювати в команді; ініціативність, комунікабельність; активна життєва позиція, цілеспрямованість; оперативність та організаторські здібності, без шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: