Резюме від 29 квітня 2024

Віталій

Спеціаліст з інтернет-маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Комунікабельність Креативність Ініціативність Системність Уміння аналізувати Універсальність Орієнтація на результат Фінансова грамотність Самостійне прийняття рішень Розробка маркетингової стратегії Розробка контент-плану Тактичний маркетинг Запуск нових брендів Digital-маркетинг Google Ads Google Analytics Facebook Ads Manager Adobe Photoshop Adobe Illustrator Створення Reels Зйомка stories SEO Маркетинг

Додаткова інформація

Технар за освітою, людина-табличка, яка знайшла своє покликання в інтернет-маркетингу. Розкладати завдання на зрозумілі алгоритми – моє головне ноу-хау! Практикую з SEO, налаштовую Ads, розвиваю ютубчик. Вважаю «успішний успіх» результатом наполегливості та праці, а непереборні обставини прекрасним інфоприводом для сошиал медіа.
ПРОФ. НАВИЧКИ
📈 Системність – для залучення цільового трафіку органічно поєдную комплекс заходів щодо внутрішньої та зовнішньої оптимізації (SЕО). З досвіду просування Prado.kiev.ua – ТОП 1 в категорії «реклама в метро».
🎯 Націленість на результат – будь-яке завдання вирішуване, починаючи зі стабільного лідгену, закінчуючи кратним зростанням бізнесу в грошах за рік. Перевірено Nadzor.ua – інтернет-магазин охоронних систем безпеки – лідер з продажу товарів ТМ «Dahua» та «Imou» в Україні.
⚙ Універсальність – у разі позаштатної ситуації готовий замінити та виконати роботу сеошника, ppc-шника, копірайтера, есемемника, дизайнера.
ДОСВІД РОБОТИ
► Діджитолог, з 09.2002 по тепер. час, Prado Agency, Київ (комунікаційне агенство).
Більше половини замовлень на офлайн-рекламу надходить з інтернету. Мета – втамувати спрагу O2O, що означає «з онлайну в офлайн». І якщо в галузі фізичних комунікацій все було налагоджено, то інформаційне поле вимагало прокачки. Пріоритетним напрямком обрали розміщення в Google Ads, з різними типами рекламних кампаній: пошуковою, performance max, КМС, розумною, відео та іншими. Під ключові запити скорегували структуру сайту. Так серед річних контрактів з'явилися: Британська Рада в Україні (освітні програми), слуховий ценр «Реотон» (дочірня компанія «Widex»), ТМ «Сімейний Сад» (засоби захисту рослин). Що дало зростання фінансових показників на 120–180%. Нам сподобався O2O-ефект, працює продуктивно (з прибутком), поєднуючи економіку бітів та економіку атомів.
► Менеджер проектів, з 06.1997 по 09.2002 (5 років 3 місяці), Dovira Advertising Agency, Київ (рекламне агентство).
Керував замовленнями «ПриватБанку» у медіа-пулі корпорації «Інформаційні системи України», а це однойменна радіостанція «Довіра», ТІА «Вікна», інформаційне агентство УНІАН та до десятка видань. Вів клієнта, складав брифи, координував роботу команди, готував звіти. Поринув у нові для себе напрямки: медіапланування, відео, аудіо продакшн, дизайн, PR. В результаті – накопичений досвід з багатьох напрямів у галузі.
ОСВІТА
НТУУ «КПІ», «Механіко-машинобудівний» факультет. Диплом: «Проектування дільниці інструментального цеху». Київ. Вища, з 1990 по 1996 (6 років).
ПРО СЕБЕ
💬 Захоплений та відповідальний. Вважаю, чим краще між людьми буде налагоджена комунікація, чим більше буде проявів емпатії та глибинного вивчення потреб споживачів, тим краще працюватиме все, що завгодно.
₴ Діяльний та ініціативний. Фінансові показники компанії – мій особистий KPI. Прокачуючи навички, крім діджитал, володію знаннями у традиційному маркетингу (брендинг, ціна, ЦА, канали, методи), що корисно для створення ефективної онлайн-присутності, виділення серед конкурентів, розуміння механізму впливу на споживача, повернення інвестицій, максимізації прибутковості.
🔧 Технічно підкований. Основний інструментарій – стандартний офісний софт та мобільні застосунки. Для макетів, банерів, графіки – адобівський пакет, дружу з ним з часів Windows 98. HTML постійно прокачую. Для позицій у SEO, РРС, аналізу в Google Analytics, ROI, конверсій та іншого відучився на інтернет-маркетолога, де обробка великих масивів даних стала нормою. Довгий час займався маркетинговими дослідженнями – розмовляю однією мовою з аналітиком. Навіщо все це? Щоб налаштовувати, оптимізувати, контролювати, розуміти продукт на 100%.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: