Резюме від 21 червня 2022 Файл

Леся

Супервізор

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Коваленко Леся Василівна

Мета: одержання посади cупервайзера
для реалізації своїх амбіцій та планів Компанії
Бажаний рівень оплати: від 20 000 грн.
Дата та місце народження: 23 травня 1977 року, м. Київ
Вік: 45 роки
Сімейний стан: заміжня, діти: 4 та 16 років
Адреса: м. Київ, вул. Новодарницька, буд. 2А, кв.3
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2000р. -2001р. Інтернатура при Київській міській лікарні №1, спеціальність-терапія.
1994р. -2000р. Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця, факультет медичний,
спеціальність – лікувальна справа.
Додаткова освіта:
2013р.- 2014р. – англійська мова, Перші Київські Державні Курси іноземних мов;
2010р.- тренінги «Інструменти ефективної комунікації представника страхової компанії», компанія
«Consulting Group»;
2014-2016рр.- щорічний курс семінарів та тренінгів «Комунікація з клієнтами», «Таємний покупець»,
«Ефективність роботи колл-центру»;
2021- практична конференція “Контакт-центри, кращі практики”;
2022- Digital Marketing GOOGLE SPREADSHEETS (курс роботи з Google таблицями)
2022- в процесі - курс “Комплексний інтернет-маркетинг” (Genius Space)

Мої вміння та навички:
- розробка та впровадження проектів «під ключ» (медичний асистанс, база договірних
клінік/аптек (Україна);
- менеджмент процесів контакт-центру медичного асистансу страхової компанії та медичної
клініки, в т.ч. супервайзінг та аналітика;
- баланс між збитковістю/прибутком та якістю надання послуг Клієнту

Досвід роботи:
Вересень 2021-по теперешній час: ТОВ “Медичний центр “Добробут-Поліклініка”
посада: Керівник групи відділу Контакт-центр (надалі-КЦ)
Функціональні обов’язки:
● супервайзінг роботи групи КЦ (аудіооцінювання; моніторинг показників діяльності: в т.ч.
операційної ефективності);
● оптимізація бізнес-процесів КЦ: розробка та впровадження Стандартів обслуговування
клієнтів (в т.ч. Скриптів, алгоритмів, інструкцій); нормативних показників, підготовка
проектів наказів/розпоряджень по їх впровадженню, проведення навчання;
● підготовка та надання звітних /статистичних даних щодо роботи групи КЦ;
● врегулювання проблемних/конфліктних та спірних ситуацій, що пов’язані з роботою КЦ (в т.ч.
підготовка відповіді на скарги, претензії клієнтів);
● участь у підборі персонала;
● участь у розробці стратегії розвитку КЦ;
● участь у вдосконаленні роботи альтернативних каналів зв’язку (мобільний додаток тощо);
● участь у розробці техзавдання проекту “Медичний асистанс “Добробут”.

df: Грудень 2020 – Червень 2021: ТОВ «Ю.ВЕЛЛ Брокерс»
посада: Директор медичного асистансу
Функціональні обов’язки:
● організація роботи медичного асистансу (надалі- МА): вибір провайдера програмного
забезпечення МА та IP-телефонії, формування техзавдання, підбір персоналу);
● врегулювання звернень за Договорами ДМС/ інших видів особистого страхування та продуктів
«Ю.ВЕЛЛ»;
● оптимізація бізнес-процесів МА: розробка та впровадження Стандартів обслуговування
клієнтів (в т.ч. Скриптів, алгоритмів, інструкцій); нормативних показників та графіків роботи
МА, підбір та навчання персоналу;
● розробка KPI, мотиваційної складової співробітників МА;
● супервайзінг роботи МА (аудіооцінювання; моніторинг показників діяльності: в т.ч.
задоволеності клієнтів та операційна ефективність);
● розробка та впровадження заходів щодо зменшення збитковості за договорами ДМС;
● участь в презентаціях ДМС, інших продуктів «Ю.ВЕЛЛ (клієнтські зустрічі, семінари тощо);
● підготовка та надання звітних /статистичних даних щодо роботи МА та наданих медичних
послуг ( в т.ч. звіт по відмовам, збитковості); щоденна звітність щодо звернень клієнтів;
● врегулювання проблемних/конфліктних та спірних ситуацій, що пов’язані з роботою МА й
провайдерів (в т.ч. підготовка відповіді на скарги, претензії застрахованих осіб);
● контроль рівня задоволеності клієнтів (формування опитувальників; аналітика відповідей);
● розширення бази договірних ЛПУ (Україна), робота з клініками-провайдерами та довіреними
лікарями клінік на предмет знижок, дисконтних програм, стандартів діагностики та лікування;
● експертиза рахунків клінік-провайдерів та контроль оплати;
● технічний контроль роботи СРМ ( в т.ч. впровадження змін в звітності) та IP-телефонії;

Кількість підлеглих: 5
Досягнення:
- розробка та впровадження проектів «під ключ» (медичний асистанс, база договірних
клінік/аптек (Україна);
- 71 % рівня збитковості за договорами ДМС;
- 85% рівень задоволеності клієнтів;

Січень 2017 – Квітень 2021: ТОВ «Фінанс-Лайн» (Страховий Холдинг «Саламандра»)
посада: Начальник управління медичного асистансу (МА)
Функціональні обов’язки:
● організація та контроль цілодобової роботи МА Києва, Полтави, Маріуполя (підбір та
управління персоналом);
● врегулювання страхових випадків за Договорами ДМС та інших видів особистого страхування;
● оптимізація бізнес-процесів МА: розробка та впровадження Стандартів обслуговування
клієнтів (в т.ч. Скриптів, алгоритмів, інструкцій, процедур); нормативних показників
діяльності, навчання персоналу;
● розробка мотиваційної складової співробітників МА;
● участь в удосконаленні технічного забезпечення асистансу (перехід з програмного
забезпечення- бази 1С на CRM);
● планування та впровадження заходів щодо розширення бази договірних ЛПУ/ оздоровчих
установ (Україна), робота з клініками-Провайдерами та довіреними лікарями клінік на предмет
знижок, дисконтних програм, стандартів діагностики та лікування;
● розробка та впровадження заходів щодо зменшення збитковості за існуючими договорами
ДМС, інших видів особистого страхування.
● участь в презентаціях всіх видів особистого страхування (організація та проведення
клієнтських/брокерських зустрічей, семінарів тощо);
● підготовка та надання звітних /статистичних даних щодо роботи МА та наданих послуг ( в т.ч.
звіт по компромісним рішенням, відмовам, збитковості) ;
● врегулювання проблемних/конфліктних та спірних ситуацій,що пов’язані з роботою МА й
Провайдерів (в т.ч. підготовка відповіді на скарги, претензії застрахованих осіб);
● ведення переговорів та листування з клієнтами/брокерами;
● контроль рівня задоволеності клієнтів;
● участь в розробці, презентації та продажах нових продуктів особистого страхування;
● участь в розробці маркетингового плану за проектом «Медична клініка» (Київ);
● супервайзінг роботи МА та спеціалістів вхідної лінії колл-центру Холдингу «Саламандра»;
● розробка та проведення навчання персоналу МА стандартам діагностики та лікування;
антикризових заходів щодо збиткових договорів ( в т.ч. тренінгів по ефективній комунікації).
Кількість підлеглих: 75
Досягнення:
- впровадження єдиних стандартів роботи медасистансів Києва, Полтави, Маріуполя;
- перехід з програмного забезпечення 1С на СРМ
- 82% пролонгації за Договорами ДМС («прямі» продажі);
- 68% рівня збитковості за договорами ДМС;
- 83% рівень задоволеності застрахованих за ДМС;

Січень 2013 – Грудень 2016: СТ «ІЛЛІЧІВСЬКЕ»
посада: Начальник відділу медичного асистансу (МА)
Кількість підлеглих: 62
Досягнення:
- 6-кратне збільшення персоналу асистансу;
- 8-місце в ТОP Insurance за ДМС
- 87% пролонгації за Договорами ДМС;
- 71% рівня збитковості за договорами ДМС;
- 82% рівень задоволеності застрахованих за ДМС;

Січень 2009 – листопад 2012р., СК «БРОКБІЗНЕС»
з 2011р. - посада: Начальник управління медичного асистансу та комунікацій з клієнтами
з 2009р. по 2011р.-посада: Начальник відділу медичного асистансу
Кількість підлеглих: 18
Досягнення:
- розробка та впровадження проектів «під ключ» (асистанс, мережа Провайдерів);
- 95% пролонгації за Договорами ДМС;
- Переможець конкурсу «Кращий керівник підрозділу ГО СК «БРОКБІЗНЕС» (2010, 2011р.).
Січень 2008 - січень 2009р. – СК «НОВА»
Посада: провідний лікар-координатор медичного асистансу
Травень 2002 - січень 2008р. – СК «КРОНА»
Посада: провідний лікар-координатор /спеціаліст консультативно-диспетчерського центру
2001р. – 2002р. – Київська міська поліклініка ТМО Дарницького району м. Києва
Посада: Лікар-терапевт
Функціональні обов’язки: амбулаторний прийом пацієнтів

Знання мов:
Українська – рідна; російська – вільно; англійська – рге-intermediate.
Навички:
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook)
Особисті якості: Комунікабельність,енергійність, стресостійкість, креативність,
мультифункціональність, відповідальність й пунктуальність.

Інтереси та захоплення: туризм, полювання, маркетинг, східна філософія.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: