Резюме від 11 травня 2023 Файл

Ніна

Менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

НІНА КРАВЧУК

МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ КАДРІВ

ДОСВІД РОБОТИ

МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ 08.2021 –
по теперешній час
Державне підприємство «Центр сертифікації та
експертизи насіння і садивного матеріалу»
(Агропромисловий комплекс)

 оптимізація чисельності та штату працівників у відокремлених структурних
підрозділах та head office
 контроль та координація роботи підлеглих працівників (2 працівники)
 пошук персоналу для head office
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
 розробка та впровадження нової організаційної структури та штатного розпису
 розробка локальних документів з питань кадрової політики [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
 подання звітності до контролюючих органів (всі форми звітів, передбачені
чинним законодавством) м. Київ

КОМПЕТЕНЦІЇ
МЕНЕДЖЕР З ПЕРСОНАЛУ 07.2020 – 07.2021 ведення кадрової документації
Київське казенне експериментальне в повному обсязі
протезно-ортопедичне підприємство повний цикл ведення
(Виробництво) військового обліку

 повний цикл кадрового діловодства пошук та адаптація персоналу
 підбір персоналу договірна та претензійно-
 контроль обліку використання робочого часу в установі позовна робота
 розробка посадових інструкцій
 оформлення листків тимчасової непрацездатності досвід проходження перевірок
 ведення військового обліку Держпраці
 подання звітності до контролюючих органів (всі форми звітів, передбачені самостійність при встановленні
чинним законодавством)
та реалізації цілей
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ КАДРІВ 01.2018 – 04.2020
Територіальне медичне об’єднання ОСВІТА
«ДЕРМАТОВЕНЕРОЛОГІЯ» у місті Києві
ОКР: Спеціаліст
(Медицина)
Спеціальність: правознавство
 повний цикл рекрутменту
Академія Адвокатури України
 формування кадрового резерву для заміщення посад фахівцями (2012-2013)
 формування і ведення банку даних про кількісний та якісний склад кадрів в
автоматизованій базі
ОКР: Бакалавр
 здійснення заходів щодо підвищення кваліфікації та атестації працівників
Спеціальність: правознавство
 контроль обліку використання робочого часу в установі;
 розробка посадових інструкцій
Європейський університет
(2007-2012)
 оформлення листків тимчасової непрацездатності
 подання звітності до контролюючих органів

СТАРШИЙ ІНСПЕКТОР З КАДРІВ 03.2017 – 11.2017 ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ
ТМО «ДЕРМАТОВЕНРОЛОГІЯ»
У місті Києві ШВД № 5 Знання мов
(Медицина)
українська- вільне володіння
 прийняття, звільнення, переведення, дисциплінарні стягнення, відпустки, російська – вільне володіння
відрядження
 подання повідомлень про прийняття працівників до органів ДФС англійська – Pre-Intermediate
 ведення кадрової документації (журнали реєстрації, особові картки працівників
форми №П-2, ведення і зберігання трудових книжок, особових справ)
 ведення військового обліку, в тому числі і робота щодо бронювання Комп'ютерні навички
військовозобов’язаних на особливий період та воєнний час
MS Office (Word, Excel)
 підрахунок трудового та страхового стажу
 видача довідок за місцем вимоги «Облік медичних кадрів
 складання графіку відпусток та контроль за його дотриманням України» (на базі 1С).
 складання табелів обліку робочого часу
1С 8 ЗУП

ПРОВІДНИЙ ЮРИСКОНСУЛЬТ 05.2015 – 03.2016
Київське міське відділення ДОДАТКОВО
Фонду соціального захисту інвалідів
(Державна установа) Вмію працювати в команді та
брати відповідальність за
 ведення претензійно-позовної роботи виконану ділянку роботи, а
 захист прав та інтересів у судах всіх інстанцій також самостійно виходити з
 взаємодія з органами державної влади (в т. ч. ДВС, національна поліція), нестандартних ситуацій.
 органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями Володію високою
 складання, аналіз та розірвання господарських та адміністративно- працездатністю. Здатна
господарських договорів, внесення змін в діючі договори, складання знаходити та аналізувати
протоколів розбіжностей необхідну інформацію. Маю
 складання звітів досвід роботи зі штатною
 опрацювання звернень громадян чисельністю понад 700 осіб.
 листування з підприємствами всіх форм власності, установами, організаціями

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: