Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8567114
Диспетчер, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Диспетчер
з 04.2005 по нині
(19 років)
Видавництво, поліграфія
Навички: Забезпечення оформлення, видача та приймання дорожніх листів. Перевірка правильність їхнього оформлення. Здійснення реєстрації дорожньої документації та облік роботи автотранспортних засобів, контроль правильності записів показань спідометра, отримання і залишків пального. Контроль дотримання водіями транспортної дисципліни. Здійснення оперативного зв'язку із замовниками перевезень, навантажувально-розвантажувальними пунктами для забезпечення узгодженої оперативної організації перевезень. Здійснення оперативного обліку, контролю і аналізу результатів роботи автотранспортних засобів та навантажувально-розвантажувальних механізмів. Вживання заходів з оперативного врегулювання порушень транспортного процесу. Складання фінансових звітів водіїв. Проведення первинного медичного огляду водіїв перед початком роботи (вимірювання тиску і т.п.), ведення журналів медичного огляду.
Ведення обліку особового складу підприємства, згідно з формами первинної облікової документації; оформлення прийому, переведення і звільнення працівників згідно КЗпП України; формування і ведення особових справ працівників, внесення змін в особові справи, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; ведення записів в трудових книжках, складання трудових договорів з працівниками; ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток; ведення архіву особових справ, підготовка документів для здавання їх до архіву; консультування працівників із кадрових питань відповідно до КЗпП України та інших законодавчих актів, складання табелів обліку робочого часу, оформлення листків непрацездатності; складання та затвердження посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці.
Організація робочого часу керівника, ведення діловодства, прийом відвідувачів, ведення документообігу, ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Internet); первинні навички роботи з програмою 1:С, вміння поводитися з офісною технікою, прийом телефонних дзвінків, вільне володіння українською та російською мовами, робота с міні-АТС, грамотний правопис, складання приказів, листів, висока швидкість набору тексту, складання та пролонгація договорів оренди приміщень, актів виконаних робіт, складання звітів по комунальним послугам, безпосередня робота з орендарями, оформлення дозволів, доручень, розміщення об'яв на сайтах, пошук інформації, ведення і заповнення сайту, закупівля канцтоварів та витратних матеріалів, складання внутрішніх звітів (авансових тощо), робота з комунальними і державними закладами, виконання доручень керівника, замовлення і бронювання залізничних квитків , готелів, архівування документів.
Освіта
ХНУГХ
Економіка підприємства, Харків (Харківська)
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)
Базова вища
з 2000 по 2003 ХМТ ім..Морозова, економіка підприємства, Харків.
з 2007 до 2008 ХНАМГ, економіка підприємства, Харків
Знання і навички
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Вміння працювати як в команді, так і самостійно. Бажання зросту в професійному плані. Відповідальна, дисциплінована, стресостійка, комунікабельна, працелюбна пунктуальна.
Схожі кандидати
Dispatcher
Харків
Диспетчер, логіст
Харків, Бровари
Логіст, диспетчер
Харків
Диспетчер-логист
17000 грн, Харків
Оператор ПК, диспетчер
Харків, Дистанційно
Диспетчер, кладовщик
11000 грн, Харків