Резюме від 25 січня 2024

Юлія

Менеджер з адміністративної діяльності, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Касир

з 08.2023 по 01.2024 (5 місяців)
Comfy, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

касова дисципліна, робота з фіскальними апаратами/ро терміналами. прямий розрахунок гостей, операції повернення/обміну тощо. «робота зі звітною документацією •банківська інкасація
оформлення кредитів

Член бригади ресторану

з 12.2022 по 08.2023 (8 місяців)
KFC, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

•Касові операції в торгівлі
• Приготування страв згідно тех.картам
• Формування замовлення

Адміністратор торгового залу

з 10.2022 по 12.2022 (2 місяці)
Eva, лінія магазинів, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

• касова дисципліна, робота з фіскальними апаратами/ро терміналами. прямий розрахунок гостей, операції повернення/обміну тощо. «робота зі звітною документацією
•банківська інкасація
• виконання плану продажів, середнього чеку покупця
• прийняття товару

Менеджер с адміністративної діяльності

з 07.2018 по 09.2022 (4 роки 2 місяці)
Мультиплекс, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

•касова дисципліна, робота з фіскальними апаратами/ро терміналами. прямий розрахунок гостей, операції повернення/обміну тощо.
«робота зі звітною документацією
•банківська інкасація/складання табелю для співробітників
•набір персоналу, проведення співбесід, відбір по результатам випробувального терміну (оформления прийому/звільнення, переводів, відпусток. ведення табелю робочого часу)
•робота з колетктивом (навчання у рамках стандартів компанії, проведення аудитів з перевірки отриманих знань, складання тестів/навчальних посібників, постійне вдосконалення роботи, вивчення нових підходів до роботи для отримання ефективнішого результату праці
•складання графіку і раціональний розподіл працівників під час зміни (ККГ)
*виконання плану продажів, середнього чеку покупця, створення та підтримка мотиваційних
програми для персоналу
*ведення журналів та робота з ознайомленням працівників з приводу пожедної безпеки, трудового розпорядку, охорони праці та безпеки на робочому місці
•пряма комунікація з гостями кінотеатру, вирішення кризових, проблемних ситуацій. налагодження та зберігання лояльності гостей. загальна робота для створення позитивного іміджу компанїї
•робота за системою НАССР, дотримання та контроль усіх санітарних норм, контроль якості продукції та умов її зберігання. ведення та контроль медичних книжок співробітників.
•робота з мерчандайзингом

Освіта

Криворізький Національний Університет

Геолого-екологічний, Кривий Ріг
Вища, з 2017 по 2021 (4 роки)

Знання мов

Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: