Резюме від 23 березня 2023 Файл

Людмила

Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер

Вік:
38 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЛЮДМИЛА ГНЄДКОВА
Секретар-помічник керівника
ДОСВІД РОБОТИ

Секретар-помічник міського голови та першого
заступника
МЕРЕФЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. ЛЮТИЙ 2022
- здійснювала офісне адміністрування
-організовувала зустрічі для керівника
- координувала і планувала робочий тиждень керівника
- працювала з вхідною / вихідною документацією, поштою
- контролювала виконання наказів і розпоряджень керівника
-організовувала відрядження керівника (бронювання готелів, авіа
квитків) та готувала супроводжуючи документи
- виконувала поточні доручення та обовязки, делеговані керівником

Інспектор з харчування відділу освіти
КОМПЕТЕНЦІЇ МЕРЕФЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. ЛЮТИЙ 2019 -ЛЮТИЙ
2022
- Упевнено користуюсь ПК та -приймала замовлення
оргтехнікою (MS Office, Excel, Word) -розраховувала потреби у продуктах та контролювала залишки
- Працювала в 1С -працювала з договорами
-Контролювала строки переоформлення -підтримувала робочі процеси із підлеглими (60 співробітників)
та актуальності діючих договорів -зводила узагальнені видаткові накладні та контроль за
-Вела інформаційні бази даних своєчасним фінансуванням
-Своєчасно надавала звітність -контролювала впровадження системи HACCP на підприємствах
контролюючим органам
Товарознавець
-Сприяла виходу підприємства з
АТ"УКРПОШТА" ( ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ). ЛИСТОПАД 2018-ЛЮТИЙ 2019
кризового стану та розробила
оперативні рішення для менеджменту -робота з договорами, корегування за необхідності
-Отримала 13 ранг посадової особи Комірник
місцевого самоврядування
ЮВЕЛІРНИЙ ЗАВОД( М. ХАРКІВ). ЧЕРВЕНЬ 2017-ВЕРЕСЕНЬ 2018
-Здійснювала ефективну комунікацію з
іншими відділами щодо функціонування -приймала та розміщувала товари на складі
офісу - контролювала залишки на складі
-біркування товару
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
-організовувала роботи по завантаженню та розвантаженню
-Відповідальна- організація роботи товару
офісу (60 осіб) -нараховувала заробітну плату працівникам відповідно до
-Активна життєва позиція виконаних робіт
-Здатність швидко навчатися Головний спеціаліст відділу соціального захисту
-Здатність знаходити спільну мову як населення
з колективом, так і з контрагентами
ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
ЖОВТЕНЬ 2008 -ТРАВЕНЬ 2012
МОЇ КОНТАКТИ ОСВІТА
Донбаський державний технічний університет
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
(Viber, Telegram) СПЕЦІАЛІСТ З ЕКОНОМІКИ І ПІДПРИЄМСТВА, ОБЛІКУ Й АУДИТУ, ЧЕРВЕНЬ 2007
Електронна пошта: Семінар "Вимоги та практичні аспекти впровадження HACCP",
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») 2021
Львів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: