• Файл

Юлия

Менеджер по бронированию

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мураста Юлія Вікторівна
вул. Андрія Мельника (Генерала Тупікова) 14в кв.117,
м. Київ, Київська обл.,
Україна, 03058
Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 10 квітня 1977 р.

Досвід роботи:
Сфера діяльності: готельний бізнес.

Травень 2015 року – по 2023 р. (теперішній час) - менеджер відділу бронювання ЧАО “Готель “Прем’єр Палац” (відділ Продажу та Маркетингу). Унікальний історичний бізнес -готель Києва з історією понад 100 років – 287 номерів, 4 ресторани, преміальний Wellness&SPA Club та велика конференц зона з елегантним Гранд Холом.
Посадові обов’язки: обробка інформації щодо бронювання та продажу готельного продукту. Ведення переговорів із фізичними особами, компаніями, агенціями щодо ознайомлення із готельними послугами засобами телефонного зв’язку, електронної пошти, месенджерів Viber, Telegram, WhatsApp a також безпосередньо зустрічі із гостями та потенційними партнерами. Проведення екскурсій по готелю та торгівельним точкам готельних послуг для ознайомлення та залучання до співпраці зовнішніх клієнтів та контр-агентів.
Внесення необхідної інформації у готельну базу в програмі EPITOME PMS а надалі в Opera PMS та Salesforce. Внесення бронювання у готельну систему. Внесення даних компаній, агенцій та індивідуальних гостей, Робота у програмі Opera PMS. Формування звітів щодо завантаження готельного номерного фонду по проживанню.
Робота з постійними гостями мережі Premier Hotels & Resorts. Ведення бази учасників програми лояльності Premier Club, створення нових аккаунтів гостей. Списання та нарахування бонусів для постійних гостей мережі Premier Hotels & Resorts.
Розв’язання виникаючих проблем та ситуацій під час перебування гостей у готелі.
Формування ранкових звітів щодо доходів готелю за кожен день/тиждень (Daily Revenue Report, Every Day Morning Report) використовуючи дані готельної програми Opera PMS.
Комунікація із зовнішніми партнерами та контр-агентами щодо співпраці.
Формування рахунків на оплату з контр-агентами, агенціями та фізичними особами щодо готельних послуг.
Навчання нових співробітників, стажерів щодо оволодіння навичками та вміннями у роботі на посаді Спеціаліста у Відділі бронювання, проведення екскурсій по готелю та точкам продажу готельних послуг.
Проходження тренінгів щодо удосконалення навичок та вмінь:
«Правила успішних продажів. Проведення холодних дзвінків.»
«Робота зі скаргами. Вирішення конфліктних ситуацій.»

Травень 2013 - червень 2015 – Адміністративний Асистент відділу Служби Прийому та розміщення», готель “Прем’єр Палац”.
Робота із внутрішніми клієнтами щодо оформлення та роботи з документами, листами. Складання реєстру документів. Формування звітів. Ведення листування електронною поштою із компаніями, партнерами та індивідуальними особами щодо надання інформації про готельний продукт, його послуги. Ведення телефонних переговорів як із внутрішніми гостями так із зовнішні дзвінки.
Ведення табелю робочих днів та годин працівників для департаменту Служби прийому та розміщення у програму 1С Табелювання, внесення терміну щорічних відпусток співробітників до табелю у системі 1С.
Навчання нових співробітників, які приходили на нове робоче місце. Ознайомлення їх із готелем, готельними послугами та службами. Навчання правильному спілкуванню по телефону, що відповідають стандартам готельного обслуговування, проведення екскурсій по готелю та готельним точкам (Конференц зонами, ресторанами, барами та СПА Центром)
Грудень 2003 – травень 2013 – оператор телефонного зв’язку (відділ Служби Прийому та Розміщення) готель “Прем’єр Палац”. Відповідь на телефонні дзвінки, що надходили до готелю. Надання повної інформації щодо готелю та готельних послуг для зовнішніх клієнтів. З’єднання гостей готелю та внутрішніх співробітників по телефону, перенаправлення дзвінків. Надання інформації щодо програми лояльності Прем’єр Клуб та залучення гостей. Робота у готельній системі EPITOME PMS. Ознайомлення із готелем та його послугами нових співробітників.
Проходження тренінгів щодо удосконалення знань та навичок у роботі із готельним продуктом:
«Телефонний етикет.»
«Характеристика та національні особливості клієнтів.»
«Робота зі скаргами. Вирішення конфліктних ситуацій.»
«Стандартні процедури обслуговування.»

Вересень 1999 р. – грудень 2003 - викладач іноземної мови в гімназії №32 з поглибленим вивченням іноземних мов.
Вересень 1996 р. – грудень 1999 - викладач іноземної мови в середній школі №177

Освіта:
1998 р. – 1999 р. – Київський Міжрегіональний Інститут Удосконалення вчителів ім. Бориса Грінченка за спеціальністю початкове навчання, диплом спеціаліста.
1993 р. – 1998 р. – Педагогічний Коледж при Київському університеті ім. Тараса Шевченка і отримала базову вищу освіту за напрямом бакалавра педагогіки, учителя початкових класів та іноземної мови.
1984 р. – 1993 р. – середня загальноосвітня школа № 229.

Проходження тренінгів щодо удосконалення знань та навичок у роботі із готельним продуктом:
«Телефонний етикет.»
«Характеристика та національні особливості клієнтів.»
«Робота зі скаргами. Вирішення конфліктних ситуацій.»
«Правила успішних продажів. Проведення холодних дзвінків.»
«Стандартні процедури обслуговування.»
Додаткові відомості:
Володіння іноземною мовою:Англійська – вільно.
Російська – вільно.
Українська – вільно.
Робота у готельній програмі Opera PMS, Epitome, Epitome Reports, Salesforce, 1C Предприятие (табелирование), Word, Exсel, Outlook, Mozilla Thunderbird.

Сімейний стан: заміжня, маю дочку віком 12 років.
Особисті якості: працелюбна, комунікабельна, відповідальна та пунктуальна, стресостійка. Швидко знаходжу спільну мову. Не конфліктна. Швидко навчаюсь та опановую нові навички.
Люблю відпочивати із сім’єю на природі. Маю свої захоплення. Люблю шити, малювати. У вільний час читаю та в’яжу теплі речі для себе та своєї сім’ї.

Murasta Yuliya Viktorivna
14V, Melnyka Andriya str (Generala Tupikova str), fl 117, Kyiv, Kyiv region, Ukraine, 03058
Mob. tel .: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Date of birth: April 10, 1977

Experience

May 2015 - 2020 (present) - Reservation department specialist, the "Premier Palace Hotel Kyiv”
(Sales and Marketing Department).
May 2013 - June 2015 – The Administrative Assistant ( Front Office Department, the “Premier Palace Hotel Kyiv”.)
December 2003 - May 2013 - Telephone operator (Front Office Department, “Premier Palace Hotel Kyiv”.)
September 1999 – Dec 2003 – the Teacher of the English language at Gymnasium №32 with in-depth study of foreign languages.
September 1996 - Dec 1999 - the Teacher of the English language at Secondary School №177
Education:
1998 - 1999 – Boris Grinchenko Kyiv University, majoring in primary education, specialist diploma.
1993 - 1998 - Pedagogical College by Taras Shevchenko Kyiv University and received a basic higher education in the field of bachelor of pedagogy, primary school teacher and foreign language.
1984 - 1993 - secondary school № 229.

Sphere of activity: hotel business.

Job responsibilities:
processing of information regarding booking and sale of hotel product. Negotiations with individuals, companies, agencies to introduce the entire hotel services by telephone, e-mail, Viber, Telegram, WhatsApp messengers, as well as direct meetings with guests and potential partners. Making inner tours over the hotel to represent the hotel services and products for customers and travel agents.
Entering the necessary information into the hotel database programs Epitome and OPERA PMS, Salesforce. Direct communication with the customers and the hotel guests, internal clients.
Entering the data of companies, agencies and individual guests, working in the Opera PMS program. Forming daily reports on loading the hotel room accommodation.
Active work with regular guests of Premier Hotels & Resorts. Recording members of the Loyalty Program base and managing. Solving problems and situations during the stay of guests in the hotel.
Creation invoices for payment for customers, agencies and individuals regarding accommodation and hotel services.
Teaching and training new employees, interns on mastering skills and abilities for the in the Reservation Department Specialist position, accompaniment the hotel tours introducing the main hotel services, rooms and other locations.
Making Schedules for the Front Desk stuff for each month a year.
Keeping working days and hours timesheet of the Front desk employees/ Sales Department in the 1C Tabulation program. Entering the period of annual vocations of the employees into the timesheet of the 1C system.
Acting as a telephone operator and reservation specialist. Revenue per day/week reporting, creating proper separate reports.
Attending some special trainings to improve knowledge and skills in working with hotel service:
"Telephone etiquette."
"General characteristics and national specifications of customers."
"Working with complaints. Conflict resolution. "
"Rules of successful sales. Making “cold calls. "
" Hotel service standards."

More information:
Knowledge of a foreign language:English - fluent.
Russian - free.
Ukrainian - fluent.
Work in the hotel programs OPERA PMS, Epitome PMS, Epitome Reports, Salesforce, 1C Enterprise (tabulation), Word, Excel, Outlook, Mozilla Thunderbird

Marital status: married, have a 12-years-old daughter.

Personal qualities: hardworking, sociable, responsible and punctual. Easy going and friendly, stress-resistant. Not conflicting. My hobbies are drawing and knitting. Try to learn quickly and easily to get all necessary skills and abilities.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: