Резюме від 2 березня 2023 Файл

Іван

Керівник магазину

Вік:
32 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Семеняк Іван Станіславович

вул. Липовецька, буд.28 ● м. Вінниця ● тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
● e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особисті дані
Д.н. 18 січня 1992 р.
Не одружений
Досвід роботи
Березень 2020 – березень 2021
Місце роботи: Кафе «Вінниця» магазин «Продмаг»
Посада: Директор продуктового магазину та кафе
Посадові обов’язки:
Проведення перезапуску магазину на самообслуговування
Переговори із постачальниками стосовно співпраці
Контроль замовлень, асортименту та обсягів
Контроль оплати рахунків, комунальних послуг і т.д.
Нарахування заробітних плат, контроль ФОП
Контроль касової дисципліни
Організація безперебійної роботи кафе
Створення меню, ціноутворення, маркетинг та інше
Підтримка оборотності товару на складах кафе та магазину

Вересень 2019 – лютий 2020
Місце роботи: Кінь у протигазі
Посада: Адміністратор ресторану
Посадові обов’язки:
Підготовка до відкриття ресторану.
Організація роботи закладу та персоналу
Навчання та адаптація нових співробітників
Прийом та організація банкетів
Вирішення конфліктних ситуацій з гостями
Ведення документообігу та дотримання касової дисципліни
Здійснення замовлень постачальникам та підтримка оборотності на складах
Грудень 2018 – вересень 2019
Місце роботи :ФОП Варшавський П.В.
Посада: Операційний менеджер/ менеджер із запуску нових ТТ
Посадові обов’язки:
Забезпечення роботи мережі кав`ярень
Стандартизація роботи мережі, створення та інтеграція стандартів обслуговування, асортименту, інструкцій операційної діяльності
Запуск з нуля нових точок
Пошук підрядників для виконання робіт
Планування продажів та витрат мережі кав`ярень, виконання поставлених показників.
Навчання персоналу технікам продажів, санітарним нормам та приготування страв згідно стандартів
Робота з постачальниками ( пошук нових з більш вигіднішими цінами та якістю, контроль оплат, рух товару, рекламації тощо)
Здійснення аналітики, щодо проблем розвитку та шляхів збільшення реалізації.
Організація мотиваційних акцій для персоналу в межах бюджету
Березень 2018 – грудень 2018
Місце роботи :ТОВ «Сушия»
Посада: Директор ресторану
Посадові обов’язки:
Забезпечення безперебійної роботи ресторану
Пошук персоналу та організація його навчання
Підтримання оборотності товару на складі для уникнення прострочки та списань
Планування продажів та витрат ресторану, виконання поставлених показників.
Робота з постачальниками
Здійснення аналітики, щодо проблем розвитку та шляхів збільшення реалізації.
Проведення інвентаризацій та аналітики їх результатів
Організація мотиваційних акцій для персоналу в межах бюджету.

2014 р. – грудень 2017
Місце роботи: ПП «ОККО Нафтопродукт»
Посада: Старший фахівець з організації роботи кафе
Посадові обов'язки:
Організація роботи кафе на АЗК: запуск кафе, організація замовлення та доставки товарів, контроль залишків;
Введення асортименту продукції кафе на АЗК по категоріям;
Пошук нових продуктів та постачальників регіонального значення;
Робота з персоналом АЗК щодо приготування продукції та збільшення продажів, проведення навчання по групі товарів, методиках продаж, мерчандайзингу;
Підготовка презентацій по продуктах та звітів по продуктах, підготовка навчальних матеріалів;
Перевірки кафе на АЗК, проведення інвентаризацій, контроль умов зберігання продукції, дотримання санітарних норм, якості їжі та технології приготування, викладки продукції та відповідності планограмі по товарній групі;
Аналіз реалізації продуктів по АЗК, виявлення слабких та потенційних зон росту продаж, пропозиція рішень.

Освіта
2009-2015р.
Одеський національний економічний університет
Спеціальність: Банківська справа

Додаткові відомості
Англійська мова – базовий рівень
ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, вміння працювати з Excel (створення графіків, зведених таблиць, робота з масивами тощо), навігація в Internet, навики роботи в обліковій програмі САП та 1С.
Маю права водія кат. В, досвід водіння 12 років
Особисті якості
Наявність лідерських та управлінських якостей, практичний досвід з продажів послуг та взаємодії з клієнтами, запуск ТТ з нуля, створення бізнес-планів та бюджетів проектів, отримання грантів на запуск бізнесу, отримую пасивний прибуток з теплиці на гідропонній системі, яку започаткував на грантові гроші.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: