Резюме від 6 квітня 2024 Файл

Наталія

Інспектор відділу кадрів

Вік:
39 років
Місто:
Коломия

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мосюра Наталія Олександрівна

Про себе:
29.05.1984 (38р.)
Я з міста Краматорськ, Донецької області. Зараз маю статус ВПО, та проживаю в місті Коломия.
т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
з 2008 по 2011 р. — Бахмутський педагогічний фаховий коледж.
2015 — Навчальні курси «Бухгалтерський облік»
2016 — Навчальні курси “Кадровий облік”
2020р – 2021р – НR школа, від проекту (USAID)
Досвід роботи:

Інспектор з відділу кадрів (HR -менеджер)- 2019 – по теперішній час.
З 24.02.2022р. працюю дистанційно.
ТОВ НПП “КРАМТЕХЦЕНТР” Машинобудівний завод.

Функціональні обов’язки:
Веденння кадрового обліку у повному обсязі (повний цикл); прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, графіки відпусток, відрядження,лікарняні і т.д., відповідно до КЗпП. Пошук та підбір персоналу різного рівню; (штат співробітників 250 і більше чол.).
Співпраця с Центром зайнятості та Пенсійним фондом.
- Організація корпоративних заходів;
- Організація та проводження екскурсій для учнів з вищих професійних навчальних закладів.

Знання та володіння офісними програмами (MS Word, Excel, 1 С 8.2,8.3 (ЗУП), Медок

бухгалтер-касир, внутрішнє сумісництво інспектор відділу кадрів - 2016 - 2019 р. Дистриб'юторська компанія ТОВ УА “ Євромікс” І І.

Основні обов'язки:
- ведення касової книги, занесення проводок до бази 1с;
- рознесення банківської виписки;
- прийом коштів від торгових представників;
- видача коштів під звіт;
- підготовка до інкасації;
- складання звітів щодо руху коштів підприємства;
- оформлення видаткових накладних та супровідних документів;
- рознесення витрат з ремонту службових автомобілів;
- ведення первинної бухгалтерської документації.

внутрішнє сумісництво інспектора відділу кадрів: — Веденння кадрового обліку у повному обсязі (повний цикл); прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, графіки відпусток, відрядження,лікарняні і т.д., відповідно до КЗпП. Пошук та підбір персоналу різного рівню; (штат співробітників 100 і більше чол.). Співпраця с Центром зайнятості та Пенсійним фондом.

Менеджер з офісної роботи, Гобинський м’ясокомбінат - з 2015 – по 2016р.

Функціональні обов’язки:
- Робота з первинною документацією;
- Оформлення видаткових накладних;
- Оформлення накладних на повернення продукціії від клієнтів до комбінату;
- Робота з оформленням договорів та листів підпиємства;
- Прийом, відправка та реєстрація вх/вих кореспонденції;
- Взаємодія з підрозділами компанії;
- Участь у організації кадрового документообігу компанії;
- Виконання службових доручень.
- Перевірка товарно-супровідної документації;

Бухгалтер-касир - з 2005 - 2015 р. Дистриб'юторська компанія УА ТОВ “Євромікс” ІІ

Функціональні обов'язки :

- ведення касової книги, занесення проводок до бази 1С;
- підготовка платіжних доручень, рознесення банківських виписок;
- прийом коштів від торгових представників;
- підготовка до інкасації;
- складання звітів щодо руху коштів підприємства;
- оформлення видаткових накладних;
- рознесення витрат з ремонту службових автомобілів;
- ведення первинної бухгалтерської документації.

Ділові та особисті якості:
- З усією серйозністю ставлюся до виконання роботи, покладених завдань,
- психологічно стійка до стресів,
- високий рівень відповідальності, уважність.
.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: